Tønsberg123 Skrevet 16. mai #1 Del Skrevet 16. mai I denne tråden er alle frie til å dele sine egne oppskrifter på sjokoladekake! 🎂 Jeg har ingen akkurat nå, men når jeg kommer over en vellykka oppskrift så skal jeg selvfølgelig dele den med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. mai #2 Del Skrevet 17. mai Jeg tror det finnes mange varianter av denne, men jeg er glad i Café Stings sjokoladekake. Jeg bruker denne oppskriften. Man kan med fordel lage litt større porsjon med krem, og det er viktig både at den kjøles ned og piskes opp før pynting. Det beste med denne kaka er at den blir bedre av å stå et par dager, så den kan lages i god tid før den skal spises. Den holder også godt i fryseboksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #3 Del Skrevet 17. mai Brunhilde skrev (4 timer siden): Jeg tror det finnes mange varianter av denne, men jeg er glad i Café Stings sjokoladekake. Jeg bruker denne oppskriften. Man kan med fordel lage litt større porsjon med krem, og det er viktig både at den kjøles ned og piskes opp før pynting. Det beste med denne kaka er at den blir bedre av å stå et par dager, så den kan lages i god tid før den skal spises. Den holder også godt i fryseboksen. Men det er jo ikke din egen oppskrift som er det ts spør om 😊 Anonymkode: 46c11...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #4 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er jo ikke din egen oppskrift som er det ts spør om 😊 Anonymkode: 46c11...22d Men ts skriver også at hvis h*n kommer over en vellykket oppskrift så skal h*n dele den med oss... Så da er sikkert ikke tanken at oppskriften skal være egenkomponert. Hvorfor bruke tid på å korrigere andre? Da bør man ihvertfall ha lest innlegget med lupe først og være sikker på at man ikke har misforstått noe. Anonymkode: 1614c...0e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. mai #5 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det er jo ikke din egen oppskrift som er det ts spør om 😊 Anonymkode: 46c11...22d Eh, nei Les igjen, før du hopper i hodet på andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #6 Del Skrevet 17. mai https://www.detsoteliv.no/oppskrift/verdens-beste-sjokoladekake-i-langpanne jeg brukte denne, men istedenfor langpanne så lagde jeg to runde former, pluss jeg lagde mer glasur enn som står i oppskriften. Og jeg bruna smøret til kaken og hadde oppi kaffe. Resultet? En forbanna god kake med glasur mellom lagene, oppå kaka og rundt kaka. Den var skikkelig god og saftig🤤🤤 Den holdt på å falle fra hverandre, og den så ikke så veldig bra ut, men god var den! Anonymkode: 6a105...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå