Lizard Skrevet 13 timer siden #241 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for bekrymringen, men det tar jeg med knusende ro. Anonymkode: 64410...e64 Fordi du har en konkret plan eller fordi du tror det kommer til å gå seg til? Det brukeren du siterer sier er helt riktig. Å få i seg nok protein og kalorier til at du ikke mister for mye muskelmasse er kjempeviktig, i tillegg til styrketrening selvsagt. Hvis du dropper dette kommer vekta til å gå tilbake når du slutter på/går over på vedlikeholdsdose av medikamentet. Dette er fordi musklene dine er det som forbrenner kalorier, så hvis du har mistet for mye muskler vil forbrenningen din være lav.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #242 Skrevet 11 timer siden Lizard skrev (1 time siden): Fordi du har en konkret plan eller fordi du tror det kommer til å gå seg til? Det brukeren du siterer sier er helt riktig. Å få i seg nok protein og kalorier til at du ikke mister for mye muskelmasse er kjempeviktig, i tillegg til styrketrening selvsagt. Hvis du dropper dette kommer vekta til å gå tilbake når du slutter på/går over på vedlikeholdsdose av medikamentet. Dette er fordi musklene dine er det som forbrenner kalorier, så hvis du har mistet for mye muskler vil forbrenningen din være lav. Fordi jeg vet alt dette. Jeg trur det blir kjempelett. Min erfaring er at jeg får til det jeg setter som mål i livet. Anonymkode: 64410...e64 1
Lizard Skrevet 7 timer siden #243 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi jeg vet alt dette. Jeg trur det blir kjempelett. Min erfaring er at jeg får til det jeg setter som mål i livet. Anonymkode: 64410...e64 Da har du jo kontroll da. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #244 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fordi jeg vet alt dette. Jeg trur det blir kjempelett. Min erfaring er at jeg får til det jeg setter som mål i livet. Anonymkode: 64410...e64 Oppdater oss gjerne om et par år 😀 Anonymkode: 390ea...baa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå