Gå til innhold

Når er det for sent å klippe gresset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spør for ei som har en forferdelig irriterende nabo😂

Anonymkode: 7164a...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de kan vel klippe til kl 23 hvis de vil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde ikke jeg klipt gresset etter 19.00. Men det er vel strengt tatt klokken 23.00 som er regelen.

Anonymkode: 891c2...910

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til i ni-tiden er da helt okei, tenker jeg.

Anonymkode: 7966c...244

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Frem til i ni-tiden er da helt okei, tenker jeg.

Anonymkode: 7966c...244

Helt enig. Kl 19 som noen sa her oppe? Vi har små barn og den siste som er hjemme fra jobb er hjemme 1745. Den som er hjemme alene med barna kan ikke klippe gress (1 og 3 år). Når siste forelder er hjemme skal det ordnes kvelds til barna, bading og legging. Ikke sjans å i tillegg klippe gresset før kl 19 da. Men nå har vi en robotgressklipper i bestilling, så da slipper vi forhåpentligvis å stresse på ettermiddagen. 

Anonymkode: b339d...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt enig. Kl 19 som noen sa her oppe? Vi har små barn og den siste som er hjemme fra jobb er hjemme 1745. Den som er hjemme alene med barna kan ikke klippe gress (1 og 3 år). Når siste forelder er hjemme skal det ordnes kvelds til barna, bading og legging. Ikke sjans å i tillegg klippe gresset før kl 19 da. Men nå har vi en robotgressklipper i bestilling, så da slipper vi forhåpentligvis å stresse på ettermiddagen. 

Anonymkode: b339d...e4e

Jeg som sa 19.00 her. Bare for å si det så hadde jeg ikke reagert negativt om andre hadde klippet gresset senere, skjønner godt at mange ikke rekker med. Naboen min pleier å klippe på søndag, jeg bryr meg ikke, men hadde aldri gjort det selv. Og hadde heller ikke likt å gjøre det selv etter 19.00, men det er kun min komfortsone. Robotklipper er nok gull da 🙂

Anonymkode: 891c2...910

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være helt greit frem til

kl 21 ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt enig. Kl 19 som noen sa her oppe? Vi har små barn og den siste som er hjemme fra jobb er hjemme 1745. Den som er hjemme alene med barna kan ikke klippe gress (1 og 3 år). Når siste forelder er hjemme skal det ordnes kvelds til barna, bading og legging. Ikke sjans å i tillegg klippe gresset før kl 19 da. Men nå har vi en robotgressklipper i bestilling, så da slipper vi forhåpentligvis å stresse på ettermiddagen. 

Anonymkode: b339d...e4e

Helt greit å klippe gresset seinere, men kanskje ikke for naboene som er noen år foran dere i løypa og skal prøve å få 7- og 9-åringen til å sovne… Men det går vel an å ta det i helga?

Anonymkode: 0fac8...848

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jo naboene. De som sitter på andre siden og ikke hører oss uansett. Barnefamilien, som ofte er bortreist. De som ofte har selskap, stort sett ikke bryr seg, men sender en melding om det er støy for dem. 

Ikke noe problem. Her snakker vi bare sammen. 

Anonymkode: 35623...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...