Gå til innhold

Litt spesielle bursdagsgave ønsker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som jeg har kjent I en del år. Vi har bodd langt ifra hverandre, så vi har ikke gitt bursdagsgaver til hverandre. Vi møttes om sommeren og til jul og da ga vi julegaver til hverandre. 

For 2 år siden flyttet jeg tilbake der hun bor og da kom hun med rare ønsker til bursdag. I fjor sa hun at hun ønsker seg ei bok hylle fra en antikvitetet butikk. Da sa jeg at jeg at den er for tung og stor. For noen måneder siden da hun hadde bursdag så ønsker hun seg en antikk stol som noen solgte på finn. Jeg kjøpte ikke den, men hun fikk en parfyme hun liker og ett gavekort. 

Er det vanlig med sånne ønsker? Jeg har flere venner men opplever ikke sånn med de 

Anonymkode: d8f73...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke vanlig. 

Anonymkode: 824c1...a40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig dyre ting hun ønsker seg? Det er i så fall ikke vanlig, så frem dere ikke er enig om å kjøpe dyre ting til hverandre. Det er også litt uklart om dere faktisk ble enig om å kjøpe bursdagsgaver til hverandre, eller om hun helt plutselig bare kom med er bursdagsønske?

Anonymkode: f2c66...470

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det veldig dyre ting hun ønsker seg? Det er i så fall ikke vanlig, så frem dere ikke er enig om å kjøpe dyre ting til hverandre. Det er også litt uklart om dere faktisk ble enig om å kjøpe bursdagsgaver til hverandre, eller om hun helt plutselig bare kom med er bursdagsønske?

Anonymkode: f2c66...470

Det er ikke dyre ting. Men må jo kjøre dit og frakte den til henne også. Vi snakket om å kjøpe gaver til hverandre 

Anonymkode: d8f73...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å gi penger og si "det er bidrag til den hylla du ønsker deg", så får det bli opp til henne med fraktproblematikken / delsum alt etter hvor dyr den er. Syns det er rart hvis hun forventer at du skal fikse frakt av så store ting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...