AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Del Skrevet 15. mai Sliter for tiden med at jeg ikke finner noen bukser som er korte nok for meg. Og ja, jeg kan få de sydd opp hos skredder, men det er jævlig irriterende å 1. måtte sy opp hver eneste jævla bukse man kjøper, og 2. vente i på at den skal bli ferdig hos skredder, sist tok det 2 uker og alle gangene jeg har gjort det har det tatt minst 1 uke. Jeg er mann på 170. Og begynner å bli rimelig lei av å aldri finne bukser i min størrelse. Jeg har nå Èn bukse jeg kan bruke som passer meg, rett og slett fordi jeg ikke har orka å kjøpe ek alt for stor bukse fir å så ta den med til skredder og vente lang tid på å få den tilbake. Finnes det noe fysiske butikker som har mindre størrelser? Har sjekka Hm, Jack and Jones, Junkyard, og volt. Ingen har størrelser for folk under 175.. Anonymkode: 73a2b...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Del Skrevet 15. mai Ser ikke helt problemet med skredderalternativet, må jeg innrømme. Anonymkode: 1a571...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Del Skrevet 15. mai Jeg er høy kvinne og finner ikke bukser i butikk som er lange nok. Må bestille på nett. Regner med du også har det alternativet? Anonymkode: 675e5...c6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Del Skrevet 15. mai det er bare å søke på pants for short men, så kommer det masse Anonymkode: 4be83...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Del Skrevet 15. mai Mannen min er omtrent din høyde. Han kjøper bukser på Cubus. Jeans der fins i forskjellige lengder. De som er 32" passer ham Anonymkode: b39b8...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhf Skrevet 15. mai #6 Del Skrevet 15. mai 1 hour ago, AnonymBruker said: Ser ikke helt problemet med skredderalternativet, må jeg innrømme. Anonymkode: 1a571...38d Er jo det st skredderne her bruker enormt lang tid på å sy opp, har ikke vært borti at det tar kortere tid enn 2 uker minimum. Og det er jævlig kjipt å måtte betale ekstra hver gang man kjøper bukser bare for at de skal passe. Skjønner ærlig talt ikke problemet med å ha kortere bukser i sortementet i butikker, er mange menn som er kortere enn 175.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Del Skrevet 15. mai 1 hour ago, AnonymBruker said: Mannen min er omtrent din høyde. Han kjøper bukser på Cubus. Jeans der fins i forskjellige lengder. De som er 32" passer ham Anonymkode: b39b8...902 Skal sjekke ut Anonymkode: 73a2b...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Del Skrevet 15. mai 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er høy kvinne og finner ikke bukser i butikk som er lange nok. Må bestille på nett. Regner med du også har det alternativet? Anonymkode: 675e5...c6e Ja, men har ved flere anledninger bestilt bukser på nett, også har de ikke passa i det hele tatt for så at de plutselig ikke tar i mot retur. Greia med meg er også at jeg har enorme lår, smal midje og korte ben. Og det er jævlig vanskelig å finne bukser som sitter godt på den fasongen. Anonymkode: 73a2b...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #9 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men har ved flere anledninger bestilt bukser på nett, også har de ikke passa i det hele tatt for så at de plutselig ikke tar i mot retur. Greia med meg er også at jeg har enorme lår, smal midje og korte ben. Og det er jævlig vanskelig å finne bukser som sitter godt på den fasongen. Anonymkode: 73a2b...7b9 Hva slags butikker handler du i som ikke tar imot retur? Det er lovpålagt angrerett i Norge, så anbefaler å bestille utelukkende fra norske sider. Men ja, jeg skjønner problemet. Jeg må sende mye i retur, jeg har smal midje og brede hofter og stor rumpe. Vanligvis har man stor rumpe og vid midje, så det passer ikke alltid. Det er utrolig kjipt, det er som du sier flere menn med din høyde i Norge. Og flere kvinner med min høyde. Likevel er det et utrolig dårlig utvalg i butikkene. Anonymkode: 675e5...c6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Del Skrevet 16. mai Dressmann har bukser i 30 tommers lengde. Anonymkode: 8b4e8...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Del Skrevet 16. mai Mannen her i hus (ca 170) kjøper bukser på cubus, dressmann og carlings. Anonymkode: fbc70...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #12 Del Skrevet 16. mai På Match har vi flere str på lageret, blant annet kortere bukser, du må bare spørre. Det er ikke plass til å ha alt ute i butikk. Anonymkode: f3213...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13 Del Skrevet 16. mai Jeg handler på nett. Dame på 163 her, med korte bein... Cubus f.eks har vanligvis kun 32" i butikker, men flere lengder i nettbutikk. Så da bestiller jeg, og så leverer jeg tilbake i butikk om det ikke passer. Treningstights kjøper jeg i 7/8 lengde, da er de perfekt ankellengde for meg.... Anonymkode: 87fb7...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #14 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ser ikke helt problemet med skredderalternativet, må jeg innrømme. Anonymkode: 1a571...38d Du kjøper kun helt rette bukser da? Bukser har ofte noe innsving/form rundt knærne, og når denne innsvingen havner nedenfor knærne, fordi man kun kan legge opp fra nedre kant, så får buksene en annen, og ofte stygg, fasong. Selv en god skredder vil bare korte ned lengden på leggen på buksa, ikke låret... Anonymkode: 87fb7...259 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #15 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 9.22): Du kjøper kun helt rette bukser da? Bukser har ofte noe innsving/form rundt knærne, og når denne innsvingen havner nedenfor knærne, fordi man kun kan legge opp fra nedre kant, så får buksene en annen, og ofte stygg, fasong. Selv en god skredder vil bare korte ned lengden på leggen på buksa, ikke låret... Anonymkode: 87fb7...259 Nei, jeg lar skredderen tilpasse alt som må tilpasses. Anonymkode: 1a571...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå