AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Del Skrevet 15. mai Hvilket likte du best? 1. Bella 2. Oline 3. Mie 4. Millie Anonymkode: 838e9...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppel Skrevet 15. mai #2 Del Skrevet 15. mai Oline og Mie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Del Skrevet 15. mai Oline Anonymkode: d770e...4c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 15. mai #4 Del Skrevet 15. mai Bella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 15. mai #5 Del Skrevet 15. mai Jeg synst Oline er kjempefint navn, når jeg hører Bella tenker jeg på hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 15. mai #6 Del Skrevet 15. mai Oline eller Noe. Både Millie og Bella er vanlige dyrenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. mai #7 Del Skrevet 15. mai Av de du nevner liker jeg Oline best. Bella er ok, men jeg er mer vant til det som hundenavn. Millie vil måtte stave navnet sitt hver gang hun presenterer seg siden det er flere like vanlige stavemåter og personlig ville jeg derfor unngått det og andre navn med samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frugan Skrevet 15. mai #8 Del Skrevet 15. mai Bella er ett nydelig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 15. mai #9 Del Skrevet 15. mai Oline🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #10 Del Skrevet 15. mai Oline Anonymkode: d5975...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11 Del Skrevet 15. mai Millie og Oline. Bella er et hundenavn. Anonymkode: f3cd5...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #12 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 16.08): Hvilket likte du best? 1. Bella 2. Oline 3. Mie 4. Millie Anonymkode: 838e9...064 Mie Oline er også fint. Liker ikke de andre Anonymkode: 537b6...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #13 Del Skrevet 17. mai Oline, de andre passer best på hund/katt Anonymkode: 2a157...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 17. mai #14 Del Skrevet 17. mai Oline liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #15 Del Skrevet 17. mai Oline og Mie er begge veldig fine navn syns jeg. Anonymkode: c5aa2...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #16 Del Skrevet 18. mai Oline. Fordi det er det eneste av dem jeg synes er et skikkelig navn. Anonymkode: aa435...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #17 Del Skrevet 18. mai Bella 💙 eller Isabella/Isabelle/Isabel så kallenavnet Bella. Anonymkode: 7731f...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #18 Del Skrevet 18. mai Oline er OK, de andre synes jeg er for ufullstendige/kallenavn-aktige. Anonymkode: 6d812...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #19 Del Skrevet 18. mai Mie. Anonymkode: c10f8...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #20 Del Skrevet 19. mai Ingen av de. Anonymkode: 1cb9a...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå