Gå til innhold

Vil stikkpiller paracet beregnet til barn hjelpe meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så veldig vondt i hode, og så var jeg tom for smertestillende. Kjenner jeg blir helt desperat.

Har enevendt skapet, det jeg har er stikkpiller beregnet til barn, 1, 5- 9 år., Er det vits å ta? Vil det ha noe effekt på hodepinen i det hele tatt? 

 

Ikke så lyst å putte opp stikkpiller om det liksom ikke er noe poeng med det.. 😛 

Anonymkode: 08081...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eventuelt noen andre tips til meg som vil hjelpe mot hodepine? 

Anonymkode: 08081...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke farlig, men vær obs på at enkelte kan ha lakserende effekt av stikkpiller, og at det kan lekke litt etterhvert. Mye i de stikkpillene som ikke absorberes av kroppen, så ta på deg en truse/ boxer du ikke er glad i, sov på en håndduk eller bruk et digert bind litt langt bak.

Anonymkode: ddc60...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, er det krise om de har gått ut på dato? 

Anonymkode: 08081...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Takk for svar, er det krise om de har gått ut på dato? 

Anonymkode: 08081...c1a

Jeg endte opp i desperat situasjon, hvor jeg tok  vanlig paracett som hadde gått ut på dato i 2013 i fjor. Det var spy pga hodepine smerter eller ta utgått paracett. De fungerte utmerket. 

Anonymkode: 0a472...1ca

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon rundt dosering av medisiner. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har så veldig vondt i hode, og så var jeg tom for smertestillende. Kjenner jeg blir helt desperat.

Har enevendt skapet, det jeg har er stikkpiller beregnet til barn, 1, 5- 9 år., Er det vits å ta? Vil det ha noe effekt på hodepinen i det hele tatt? 

 

Ikke så lyst å putte opp stikkpiller om det liksom ikke er noe poeng med det.. 😛 

Anonymkode: 08081...c1a

De vil ha en viss effekt, men paracet for barn er jo svakere enn paracet for voksne, så de vil ha svakere effekt. 

Anonymkode: 1a68b...9a5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen annen forskjell på Paracet for barn og voksen enn størrelsen. Virkestoffet er det samme. 

Siden det ikke er lov å diskutere "dosering" får du se på pakken hvor mange du må ta for å få samme mengde som en vanlig størrelse.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...