AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Del Skrevet 14. mai 2024 Hva er den beste sexopplevelsen du har hatt? Hvorfor ble det så bra? Anonymkode: a3f5f...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #2 Del Skrevet 14. mai 2024 Tror det må være da jeg lot min dominante side bare stå til. Varte i 4 timer og mange orgasmer for meg. Jeg var bare ekstremt kåt og demanding. Anonymkode: 463a8...911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 14. mai 2024 #3 Del Skrevet 14. mai 2024 Sex med min kone etter at hun har hatt sex med en annen mann. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 14. mai 2024 #4 Del Skrevet 14. mai 2024 Det andre treffet med en stor n*ger, pynta meg skikkelig opp og dro hjem til han, vi holdt på i tre-fire timer og jeg har aldri vært så gjennomknullet, tilfredsstilt, fylt opp og brukt som den gangen, rått!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Del Skrevet 14. mai 2024 Tennplugg skrev (4 minutter siden): Det andre treffet med en stor n*ger, pynta meg skikkelig opp og dro hjem til han, vi holdt på i tre-fire timer og jeg har aldri vært så gjennomknullet, tilfredsstilt, fylt opp og brukt som den gangen, rått!! 100% skrevet av en mann😅 Anonymkode: 463a8...911 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #6 Del Skrevet 14. mai 2024 Village skrev (12 minutter siden): Sex med min kone etter at hun har hatt sex med en annen mann. Tøt det ut sperm fra han? Måtte bare spørre.. Anonymkode: a3f5f...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Del Skrevet 14. mai 2024 Tennplugg skrev (16 minutter siden): Det andre treffet med en stor n*ger, pynta meg skikkelig opp og dro hjem til han, vi holdt på i tre-fire timer og jeg har aldri vært så gjennomknullet, tilfredsstilt, fylt opp og brukt som den gangen, rått!! AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 100% skrevet av en mann😅 Anonymkode: 463a8...911 Jeg vil beklage svaret mitt. Jeg trodde spørsmålet var kjønnsspesikt. Anonymkode: 463a8...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #8 Del Skrevet 14. mai 2024 Vanskelig å rangere, men noe av det mest spennende var nok hemmelig og "forbudt" sex med en 28 år eldre kvinne som attpåtil var mor til en god bekjent av meg. Anonymkode: ea178...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #9 Del Skrevet 14. mai 2024 Mer jeg tenker over det mer skuffa er jeg over sexlivet mitt. Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av denne dårlige spiralen jeg. Anonymkode: 95400...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #10 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mer jeg tenker over det mer skuffa er jeg over sexlivet mitt. Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av denne dårlige spiralen jeg. Anonymkode: 95400...1f7 På hvilken måte er du skuffa? Anonymkode: 9cd2e...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. mai 2024 #11 Del Skrevet 15. mai 2024 Den beste sexen jeg har hatt har vært den som var veldig intens, rolig og kjærlig. Da fikk jeg nesten en litt sånn følelse av å være elektrisk på en måte. Man blir bare dratt mot hverandre. Kan vel telle på en hånd de gangene det skjedde så det var ikke ofte, men som et fint minne 💕🪷. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #12 Del Skrevet 15. mai 2024 Irak skrev (1 time siden): Den beste sexen jeg har hatt har vært den som var veldig intens, rolig og kjærlig. Da fikk jeg nesten en litt sånn følelse av å være elektrisk på en måte. Man blir bare dratt mot hverandre. Kan vel telle på en hånd de gangene det skjedde så det var ikke ofte, men som et fint minne 💕🪷. Samme her. Har hatt flere drøye opplevelser, både lek og rollespill og med flere osv. Men den aller beste sexen har jeg hatt med min siste samboer, helt rolig, vi måtte være stille fordi ungene lå og sov, og ja. Spenningen ved en ny partner er absolutt bra, men det å ha sex med noen som kjenner kroppen og vet akkurat hva som funker, der man ikke trenger å si noe, men skjønner selv hva det er. Og det er elektrisk, for de gangene det var slik spesielt var uventa, aldri de gangene vi hadde "date-nights" eller noe sånt. Men der den ene kanskje var litt ute av seg, at man skulle bare gi en klem, og så måtte man bare ha hverandre, enda man hadde vært sammen i fem år 😛 Anonymkode: e3268...5b7 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 15. mai 2024 #13 Del Skrevet 15. mai 2024 Bodde i byen og hadde nydelig jente på besøk God oral sex, og jeg knulla hu bakfra bla, var super digg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #14 Del Skrevet 15. mai 2024 Har vært seksuell aktiv i nøyaktig 35 år. Husker knapt mer en den siste gangen jeg hadde sex. Den beste var den siste💁🏼♀️ Anonymkode: 33693...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #15 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg og min mann har ofte den beste sexen vi har hatt 😄 Men det som slår meg mest er første gangen vi hadde sex uten kondom, hvor mye deiligere det var, hvor mer vi følte, hvor intimt det var og ikke minst hvor godt det var å få orgasme sammen uten kondom da jeg ble så våt av spruten hans inni meg. Anonymkode: 590f1...b5a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #16 Del Skrevet 15. mai 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg og min mann har ofte den beste sexen vi har hatt 😄 Men det som slår meg mest er første gangen vi hadde sex uten kondom, hvor mye deiligere det var, hvor mer vi følte, hvor intimt det var og ikke minst hvor godt det var å få orgasme sammen uten kondom da jeg ble så våt av spruten hans inni meg. Anonymkode: 590f1...b5a Der er jeg enig! Første gang uten kondom var veldig spesielt, både underveis og spruten inni. Og sæden som rant ut igjen. Anonymkode: 79a7d...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #17 Del Skrevet 15. mai 2024 På generelt grunnlag er sexen med den man elsker alltid den beste, i alle fall det man kan kalle «elskov». Men jeg og eksen var swingers i mange år, og da ble det unektelig mye morsom sex :). Trekanter med mann, mann og dame var digg – det er noe rått med det å bli tatt bakfra imens man har en p*kk i munnen. Men som sagt: digger nær, intim elskov best. K Anonymkode: dc3c5...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå