PrettyUnraveled Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Hei! Noen som kan fortelle meg om det er mulig å montere en hageslange med kobling når man har en kjøkkenkrana av denne typen? https://www.megaflis.no/kjokken/kjokkenarmatur/grohe-uttrekksdusj-krom?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD98ktliOMqbg28qpdatUX0YhCEGg&gclid=CjwKCAjwl4yyBhAgEiwADSEjeDfeHfJfoqO4O8eQfA1rt98nEYDvV1M5CMX4fmQ23BEjnUR8uBg07xoCPvQQAvD_BwE
newman01 Skrevet 15. mai 2024 #2 Skrevet 15. mai 2024 Ja, du kan kjøpe en slik med riktig dimensjon Skruekobling | Mellom hurtigkobling - slange | Gardena | Jula Dette er bare en link til noe som kanskje passer, du må først måle diameter på den tilkoblingen du har 1
PrettyUnraveled Skrevet 15. mai 2024 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2024 newman01 skrev (9 timer siden): Ja, du kan kjøpe en slik med riktig dimensjon Skruekobling | Mellom hurtigkobling - slange | Gardena | Jula Dette er bare en link til noe som kanskje passer, du må først måle diameter på den tilkoblingen du har Forsøkte med en sånn må, til denne slangen: https://www.europris.no/p-hageslange-15-m-flexi-super-181468#lipscore-reviews resulterte i vann overalt 😅😅😅 Virket som om det ble for mye trykk for slangen…?
newman01 Skrevet 15. mai 2024 #4 Skrevet 15. mai 2024 Må nok sørge for at det er pakning der… Gjenger er ikke alltid så tette når det er trykk involvert
PrettyUnraveled Skrevet 15. mai 2024 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2024 newman01 skrev (21 minutter siden): Må nok sørge for at det er pakning der… Gjenger er ikke alltid så tette når det er trykk involvert Oi, lyst til å forklare (med teskje)? ☺️😇
newman01 Skrevet 15. mai 2024 #6 Skrevet 15. mai 2024 Jeg har ikke blandebatteriet ditt, så jeg veit ikke hvordan det ser ut. Men 5-9 bar vanntrykk har det med å blåse vann overalt om det ikke er tett. Normalt løses dette ved bruk av pakning i silikon eller gummi. Eller gjengeteip Ellers må du ringe en rørlegger
PrettyUnraveled Skrevet 15. mai 2024 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2024 newman01 skrev (11 minutter siden): Jeg har ikke blandebatteriet ditt, så jeg veit ikke hvordan det ser ut. Men 5-9 bar vanntrykk har det med å blåse vann overalt om det ikke er tett. Normalt løses dette ved bruk av pakning i silikon eller gummi. Eller gjengeteip Ellers må du ringe en rørlegger Skjønner, takk!! 🙌🏻
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå