PrettyUnraveled Skrevet 14. mai 2024 #1 Del Skrevet 14. mai 2024 Hei! Noen som kan fortelle meg om det er mulig å montere en hageslange med kobling når man har en kjøkkenkrana av denne typen? https://www.megaflis.no/kjokken/kjokkenarmatur/grohe-uttrekksdusj-krom?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD98ktliOMqbg28qpdatUX0YhCEGg&gclid=CjwKCAjwl4yyBhAgEiwADSEjeDfeHfJfoqO4O8eQfA1rt98nEYDvV1M5CMX4fmQ23BEjnUR8uBg07xoCPvQQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15. mai 2024 #2 Del Skrevet 15. mai 2024 Ja, du kan kjøpe en slik med riktig dimensjon Skruekobling | Mellom hurtigkobling - slange | Gardena | Jula Dette er bare en link til noe som kanskje passer, du må først måle diameter på den tilkoblingen du har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrettyUnraveled Skrevet 15. mai 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mai 2024 newman01 skrev (9 timer siden): Ja, du kan kjøpe en slik med riktig dimensjon Skruekobling | Mellom hurtigkobling - slange | Gardena | Jula Dette er bare en link til noe som kanskje passer, du må først måle diameter på den tilkoblingen du har Forsøkte med en sånn må, til denne slangen: https://www.europris.no/p-hageslange-15-m-flexi-super-181468#lipscore-reviews resulterte i vann overalt 😅😅😅 Virket som om det ble for mye trykk for slangen…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15. mai 2024 #4 Del Skrevet 15. mai 2024 Må nok sørge for at det er pakning der… Gjenger er ikke alltid så tette når det er trykk involvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrettyUnraveled Skrevet 15. mai 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 15. mai 2024 newman01 skrev (21 minutter siden): Må nok sørge for at det er pakning der… Gjenger er ikke alltid så tette når det er trykk involvert Oi, lyst til å forklare (med teskje)? ☺️😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15. mai 2024 #6 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg har ikke blandebatteriet ditt, så jeg veit ikke hvordan det ser ut. Men 5-9 bar vanntrykk har det med å blåse vann overalt om det ikke er tett. Normalt løses dette ved bruk av pakning i silikon eller gummi. Eller gjengeteip Ellers må du ringe en rørlegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrettyUnraveled Skrevet 15. mai 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 15. mai 2024 newman01 skrev (11 minutter siden): Jeg har ikke blandebatteriet ditt, så jeg veit ikke hvordan det ser ut. Men 5-9 bar vanntrykk har det med å blåse vann overalt om det ikke er tett. Normalt løses dette ved bruk av pakning i silikon eller gummi. Eller gjengeteip Ellers må du ringe en rørlegger Skjønner, takk!! 🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå