AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #1 Skrevet 14. mai 2024 Jeg fikk plutselig tlf fra politiet, der jeg er kalt inn i avhør ang en straffesak. Jeg spurte hva det gjaldt, og fikk da beskjed om at politiet har anmeldt meg. Det handler om hensynsløs adferd?? jeg spør igjen hva det gjelder, nei det kunne de ikke si noe om. Jeg sitter her som et stort spørsmålstegn og må vente en stund til dette avhøret.. Jeg har ingen peiling om hva dette gjelder. Har jeg ikke rett på å vite hva det gjelder? Anonymkode: e0bd7...bec
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #2 Skrevet 14. mai 2024 Har du kjørt for fort og blitt filmet? Er det førerkortbeslag blir du innkalt til avhør. Anonymkode: 47a5e...4c9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #3 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du kjørt for fort og blitt filmet? Er det førerkortbeslag blir du innkalt til avhør. Anonymkode: 47a5e...4c9 Nei har ikke kjørt for fort. Ikke det jeg vet. Mulig jeg har kjørt i 60 i en 50 sone, det vet jeg ikke. Men det kunne vel vært sagt? Anonymkode: e0bd7...bec
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #4 Skrevet 14. mai 2024 Snakka de norsk eller engelsk? Engelsk er svindel Anonymkode: b3f4d...4c4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #5 Skrevet 14. mai 2024 Du har fått vite at det handler om hensynsfull adferd. Du har også krav på å vite dato hendelsen skjedde, og hva slags status du har i saken. Hva slags adferd har du ikke krav på, det er derfor du skal inn til avhør. Anonymkode: bc063...327 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #6 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg fikk plutselig tlf fra politiet, der jeg er kalt inn i avhør ang en straffesak. Jeg spurte hva det gjaldt, og fikk da beskjed om at politiet har anmeldt meg. Det handler om hensynsløs adferd?? jeg spør igjen hva det gjelder, nei det kunne de ikke si noe om. Jeg sitter her som et stort spørsmålstegn og må vente en stund til dette avhøret.. Jeg har ingen peiling om hva dette gjelder. Har jeg ikke rett på å vite hva det gjelder? Anonymkode: e0bd7...bec Har du vært i konflikt med noen andre? Veldig rart at du ikke har peiling, men kan jo være de tar feil av deg og noen andre.. Eller at andre har angitt deg for noe som Politet tenker kommer under straffeloven. Anonymkode: c4c67...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Skrevet 14. mai 2024 Du vet selv hva du har gjort. Anonymkode: a6c89...e64 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #8 Skrevet 14. mai 2024 Hensynsløs adferd kan egentlig være alt fra fyllebråk, brudd på helligdagsfreden, stalking, naboplaging, me too-oppførsel på jobben m.m. Be om dato for hendelsen. Husk at du har rett til å ta med advokat om du ønsker det, men du kan også møte alene. Anonymkode: b10ec...af5 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #9 Skrevet 14. mai 2024 Har ingen anelse hva det gjelder. har hatt en konflikt med skolen til barnet mitt, og har meldt sak til statsforvalteren og fått full medhold. har gitt skolen flere tilbake meldinger, og dratt saken langt med å melde de inn. Så mulig de føler seg krenket av det Anonymkode: e0bd7...bec
Capazitet Skrevet 14. mai 2024 #10 Skrevet 14. mai 2024 Kan vera skulen, evt barnevernet som har anmeldt deg
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #11 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ingen anelse hva det gjelder. har hatt en konflikt med skolen til barnet mitt, og har meldt sak til statsforvalteren og fått full medhold. har gitt skolen flere tilbake meldinger, og dratt saken langt med å melde de inn. Så mulig de føler seg krenket av det Anonymkode: e0bd7...bec "Gitt skolen flere tilbakemeldinger"....? Tja, kan du ha manglet normal høflighet og ordbruk når du har valgt ordene du ga dine "tilbakemeldinger" med? Bannet? Kalt folk ved skolen for kallenavn? Rakket ned på skolen? Kan du ha gitt "tilbakemeldinger" litt for mange ganger og litt for ofte, så det oppleves som trakassering av personalet på skolen? Anonymkode: df6d2...4a7 6
Melus Skrevet 14. mai 2024 #12 Skrevet 14. mai 2024 Veldig rart å ikke ane noe som helst om hva det kan gjelde. En blir vel ikke anmeldt for ingenting, helt ut av det blå.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #13 Skrevet 14. mai 2024 Sendt stygge sms? Anonymkode: cec4c...370 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #14 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ingen anelse hva det gjelder. har hatt en konflikt med skolen til barnet mitt, og har meldt sak til statsforvalteren og fått full medhold. har gitt skolen flere tilbake meldinger, og dratt saken langt med å melde de inn. Så mulig de føler seg krenket av det Anonymkode: e0bd7...bec Har de vært av hyggelig og konstruktiv karakter? Ettersom du nevner saken så vet du vell inners inne at du har gjort noe som er over streken. Anonymkode: 0d227...8e3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #15 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har de vært av hyggelig og konstruktiv karakter? Ettersom du nevner saken så vet du vell inners inne at du har gjort noe som er over streken. Anonymkode: 0d227...8e3 Skolen har vært et mareritt, og vi vant saken hos statsforvalteren. Der skolen har brutt loven. kommunen har nå tatt over saken og rydder opp. Som igjen gjør at vi skal ha et felles møte om 2 uker med skolen for å rydde opp. å anmelde meg for hva? skjønner det er tøft for rektor å få en sak på seg der han blir totalt slaktet, og må inn på teppet hos kommunen, så hvis det er det saken gjelder er det nok et skremselsskudd Anonymkode: e0bd7...bec 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #16 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har de vært av hyggelig og konstruktiv karakter? Ettersom du nevner saken så vet du vell inners inne at du har gjort noe som er over streken. Anonymkode: 0d227...8e3 Har hatt lite dialog med skolen, men har gitt de tilbakemeldinger på at jeg forventer at de ordner opp i saken, og påpekt ting jeg ikke er fornøyd med. Det må være lov som forelder, er det da en straffesak? Anonymkode: e0bd7...bec 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #17 Skrevet 14. mai 2024 Melus skrev (2 timer siden): Veldig rart å ikke ane noe som helst om hva det kan gjelde. En blir vel ikke anmeldt for ingenting, helt ut av det blå. Jo man kan bli anmeldt for mye rart tror jeg. alt fra høy musikk, ryktespredning osv. jeg har fortalt venner og familie om situasjon med skolen, så det er vel en form for ryktespredning? Men har man ikke lov å fortelle om en fortvilt situasjon en selv står i? Anonymkode: e0bd7...bec
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #18 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sendt stygge sms? Anonymkode: cec4c...370 Nei det har jeg ikke Anonymkode: e0bd7...bec
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #19 Skrevet 14. mai 2024 Capazitet skrev (2 timer siden): Kan vera skulen, evt barnevernet som har anmeldt deg Har ikke noe med barnevern å gjøre, og saken gjelder hensynsløs adferd.. Anonymkode: e0bd7...bec
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #20 Skrevet 14. mai 2024 Om du får datoen så bør det kanskje ringe ei bjelle. Anonymkode: c4c67...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå