Gå til innhold

SkyteBilder - SkyteHester


Gjest horses4courses

Anbefalte innlegg

Gjest horses4courses

Fikk et digitalkamera til bursdagen min, og i helgen tenkte jeg å teste ut dette kameraet med en god venn av meg.

Lurte litt på om det er noen av dere som vet hvordan oppløsning og sånn jeg må ha for å bruke bilder best på hjemmeside? Også må jeg bruke blitz, eller holder det med uten, tenker på batteriet og sånn, for vi skal være ute i kulda, og lage actionbilder av dyr..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk et digitalkamera til bursdagen min, og i helgen tenkte jeg å teste ut dette kameraet med en god venn av meg.

Lurte litt på om det er noen av dere som vet hvordan oppløsning og sånn jeg må ha for å bruke bilder best på hjemmeside? Også må jeg bruke blitz, eller holder det med uten, tenker på batteriet og sånn, for vi skal være ute i kulda, og lage actionbilder av dyr..hehe.

Jeg tror 1024*768 er en bra oppløsning, men det er kun hvis du skal ha det på en hjemmeside. Hvis du skal ta actionbilder tror jeg du må fikle med andre innstillinger, f.eks shutter speed'en. Blitz er å foretrekke ja, kan du kanskje ta med ekstra batteri? Hva slags motiver skal du "skyte?" Er det sprangridning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...