Gå til innhold

Skryte tråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg tatt noen tlf og ordnet div ting. Gjort ærend for noen, handlet, grillet da jeg kom hjem, og vært en halv dag på jobb. Vasket klær og holdt på litt. 
Dette er stort for meg når jeg er i en angstperiode med mye uro. 
Godt å legge seg å kjenne at en har fått gjort masse ting en ikke trodde en skulle klare når en voknet i dag. 
 

Anonymkode: 5507c...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suverent TS.

Jeg har ikke sovet siden 05.på lørdag. Har spist litt, men kaster opp alt. Men allikevel var jeg på jobb på søndag og i dag mandag. 

Har holdt 3 folk i arbeid, og gjort 6 kunder fornøyde. Men skulle, ha besøkt mor på 83.klippet gress,fakturert,betalt regninger,satt poteter og løk. Vasket bilen,støvsuget og vasket 1og2 Etg. Osv.Osv. Er trøtt,men angsten henger over meg. 

Tror ikke jeg skal handle eller besøke noen på noen uker....

Anonymkode: 6c798...90f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Suverent TS.

Jeg har ikke sovet siden 05.på lørdag. Har spist litt, men kaster opp alt. Men allikevel var jeg på jobb på søndag og i dag mandag. 

Har holdt 3 folk i arbeid, og gjort 6 kunder fornøyde. Men skulle, ha besøkt mor på 83.klippet gress,fakturert,betalt regninger,satt poteter og løk. Vasket bilen,støvsuget og vasket 1og2 Etg. Osv.Osv. Er trøtt,men angsten henger over meg. 

Tror ikke jeg skal handle eller besøke noen på noen uker....

Anonymkode: 6c798...90f

Kaster du opp av angsten? Dårlig matlyst? 
for meg hjelper det å komme meg på jobb, men med lite søvn blir angsten forsterket. 
En må bare henge med å prøve å gjøre det man klarer 

Anonymkode: 5507c...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...