Gå til innhold

Hvordan komme vaginalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som kommer vaginalt (uten at dere alltid lett har gjort det), hva er deres beste tips for å få det til? 

Anonymkode: 0a17c...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror man må først og fremst ha flaks med anatomien hos seg selv og hos partneren. Jeg fikk det med noen tidligere partnere, men ikke nåværende. Veldig kjipt.

Anonymkode: c21ed...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke til det før jeg begynte å slappe av under sex. Ikke tenke så mye liksom. Ignorere lyder, lukter osv. Bare være her og nå, flyte med. Kropp er topp osv. DA skjedde det noe for min del ihvertfall 

Anonymkode: 31ec9...e37

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bekkenbunnen aktivt 

Anonymkode: a4995...a25

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bekkenbunnen aktivt. Strammer i takt med pusten. Han må ta det veldig rolig og helst ikke gå så langt inn. Vi må også ha god oppvarming og ta oss god tid underveis. Etter min orgasme kan han kjøre på som han vil 😊

Anonymkode: 65f2a...654

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær kåt. Ha sex med noen du blir kåt av. Altså noen som er seksuelt og fysisk attraktiv.

Anonymkode: aa8ef...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rolig, ikke peise på. Ikke trenge inn før maks kåt.

Anonymkode: 561bf...39e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Bippeti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk tid på å bygge opp kåtheten, ikke stikk den inn med en gang, vent til jeg ber om det, og selv da bare forsiktig i begynnelsen. Putt ei stor pute under rompa mi så treffer du helt riktig plass😊

Anonymkode: 00b57...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer enda ikke å få orgasme vaginalt uten å hjelpe til med leketøy eller hånda. Men det er jo godt uansett 😄

Jeg klarer å få orgasme uten å røre når min mann tar meg analt, så jeg går utifra at det kan være anatomisk på en eller annen måte. 

Anonymkode: 9ac41...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det sakte, så du får tid til å kjenne etter hva du trenger og slik at du kan bruke musklene i tillegg. Dersom det går for fort blir det mye vanskeligere. Ta dere tid til å eksperimentere med stillinger, vinkler, hvem som styrer tempo osv. Har du først fått det til en gang, blir det mye lettere neste gang, også går det til slutt av seg selv 😊

Anonymkode: de687...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ri han. Ikke opp og ned, men frem og tilbake. Sitt akkurat sånn at du kjenner at penis treffer g-punktet. Dvs., du trenger ikke ha penisen helt inn. Du styrer takten, samtidig som du kniper, slipper, kniper, slipper. Bruk gjerne armene til å holde deg i sengefavlen, sånn at du får slappet litt av i beina. Altså sånn at du ikke bruker alle musklene i beina. 

Haha, sorry. Dette høres sikkert rart ut, men det er min oppskrift. Kommer som et skudd hver eneste gang. Og gjerne innen et par minutter hvis jeg er veldig kåt. 

Anonymkode: 64007...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 16.40):

Bruker bekkenbunnen aktivt. Strammer i takt med pusten. Han må ta det veldig rolig og helst ikke gå så langt inn. Vi må også ha god oppvarming og ta oss god tid underveis. Etter min orgasme kan han kjøre på som han vil 😊

Anonymkode: 65f2a...654

Bare én?

Anonymkode: d92e5...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sånn at alle potensielt kan komme vaginalt, eller har det kun med anatomi å gjøre. Jeg har aldri vært i nærheten, og synes penetrering er ganske oppskrytt. Har hatt flere sexpartnere, så handler ikke om at jeg ikke har "møtt den rette".

Anonymkode: 82baf...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ikke alltid fått orgasme vaginalt. 

Men. Rolig oppbygging, avslappet, være i nuet, bruke pc-musklene mye. Alt sånt hjelper 🙂

Prøv å google «Hvordan få/gi vaginal orgasme» ❤️ Det ligger mange tips der ute, men styr vekk fra disse «quick-fix» -sidene. Tipsene der fungerer i alle fall ikke for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier at vaginalorgasme egentlig er klitorisorgasme, siden klitoris har forbindelse bakover og langs vulva. Jeg vet ikke. Alt jeg vet er at jeg får orgasme allerede ved inntrengningen, og deretter flere av kun inn-og-ut-sex.  Det er ikke nødvendig med mye forspill, øvelser og eller styr, det bare skjer. Men direkte stimuli av klitoris gir lite. Sett en vibrator der og jeg blir bare nummen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 22.02):

Bare én?

Anonymkode: d92e5...59e

Bare én? Ja, jeg krever ikke flere orgasmer før han kan få sin, nei. Jeg trenger ganske mye tid og riktig stimuli hvis jeg skal få flere vaginale orgasmer. Ved fingring/slikking kan jeg få mange. 

Anonymkode: 65f2a...654

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare én? Ja, jeg krever ikke flere orgasmer før han kan få sin, nei. Jeg trenger ganske mye tid og riktig stimuli hvis jeg skal få flere vaginale orgasmer. Ved fingring/slikking kan jeg få mange. 

Anonymkode: 65f2a...654

En orgasme som tar deg som en orkan er bedre en flere som er flaue som fis i livets potte.

Knockout eller jab? U know if U know.

.

Anonymkode: f892c...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...