Gå til innhold

Andre late mammaer her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I full jobb, barn med fritidsaktiviteter, lekser og middagslaging. Når barna er i seng kl 21, orker jeg ikke husarbeid. Det flyter i gangen, på kjøkkenet, i stua. Klarer å tvinge meg til å rydde ca 15 min (rekker å sette på en maskin med klær og rydde kjøkkenbenken). Mannen lager matpakker og legger frem tøy til neste dag, så ser vi TV, til vi legger oss 22:30. 

 

Hvor ryddig har dere andre det egentlig?

Anonymkode: bf4a7...d27

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I full jobb, barn med fritidsaktiviteter, lekser og middagslaging. Når barna er i seng kl 21, orker jeg ikke husarbeid. Det flyter i gangen, på kjøkkenet, i stua. Klarer å tvinge meg til å rydde ca 15 min (rekker å sette på en maskin med klær og rydde kjøkkenbenken). Mannen lager matpakker og legger frem tøy til neste dag, så ser vi TV, til vi legger oss 22:30. 

 

Hvor ryddig har dere andre det egentlig?

Anonymkode: bf4a7...d27

Vi rydder alltid etter dagens/ettermiddagens aktiviteter. Støvsuger tre ganger i uka, vasker huset en gang i uka, badet 1-2 ganger i uka. Det rotet vi har er i skuffer og skap, det sliter jeg med å ha nok tid til. Jeg rydder barnas skap etterhvert som de vokser ut av klær, verre med mitt eget skap🙈

Anonymkode: 6a805...822

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt som en «lat mamma» men på en annen måte enn deg, jeg lar nok barna få litt for mye skjermtid, er for dårlig til å ta dem med ut og skulle sikkert laget mer mat fra bunnen av😅 akkurat på det med å holde det ryddig er jeg litt nøye med, for det første fordi vi har robotstøvsuger som må ha det noe ryddig for å fungere, og for det andre blir det kaos i hodet mitt av mye rot😂 men jeg tenker ingen er perfekte, du er absolutt ikke den eneste som ligger på sofaen og ser på tv til dere går og legger dere på kvelden😂🥰

Anonymkode: a9193...70b

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker daglig husarbeid, typ moppe gulvet og rydde kjøkkenet. Men rundvask husker jeg ikke når vi sist gjorde. Alt er egentlig skittent og burde vært vasket. 

Anonymkode: 95cfd...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Orker daglig husarbeid, typ moppe gulvet og rydde kjøkkenet. Men rundvask husker jeg ikke når vi sist gjorde. Alt er egentlig skittent og burde vært vasket. 

Anonymkode: 95cfd...2d3

Likt her. Skittent i vinduskarmer og ved dørlister. Håper ingen på besøk ser seg nøye om. Synes i grunn det er litt flaut.

Anonymkode: bf4a7...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Likt her. Skittent i vinduskarmer og ved dørlister. Håper ingen på besøk ser seg nøye om. Synes i grunn det er litt flaut.

Anonymkode: bf4a7...d27

Ja, det er pinlig. Skjønner ikke når jeg skal orke eller få tid til å ta det. 

Anonymkode: 95cfd...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er ikke late. Vi er bare overarbeidet, overstimulert og slitne. Det kommer bedre tider. 

Anonymkode: 2f7f3...9ed

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I full jobb, barn med fritidsaktiviteter, lekser og middagslaging. Når barna er i seng kl 21, orker jeg ikke husarbeid. Det flyter i gangen, på kjøkkenet, i stua. Klarer å tvinge meg til å rydde ca 15 min (rekker å sette på en maskin med klær og rydde kjøkkenbenken). Mannen lager matpakker og legger frem tøy til neste dag, så ser vi TV, til vi legger oss 22:30. 

 

Hvor ryddig har dere andre det egentlig?

Anonymkode: bf4a7...d27

Du er i full jobb, så du starter dagen ved 6-tiden eller noe, jobber 7,5 time, lager middag hjemme, følger til fritidsaktiviteter og hjelper til med lekser fram til 21 på kvelden??

Dette er da virkelig ikke å være lat!!! ❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke lat, du er menneske!

Ingen klarer å stå på konstant, noe pusterom må du også ha. 

Jeg er så «lat» at vi skaffet vaskehjelp. Fantastisk investering!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...