AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #101 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bortsett fra produsentenes egne reklamer har jeg ikke sett eller hørt skryt om noen av de nevnte mat i denne trådene. Og da er de ikke oppskrytt. Anonymkode: b727a...155 Hva er oppskrytt nok for deg? Jeg skrev havregrøt, en rett som anbefales i enhver frokost-tråd her på forumet og i alle andre nettfora jeg frekventerer om det stilles spørsmål om (mager) frokost. Så jeg vil påstå at havregrøt, djevelens egen slimete oppkast, er ekstremt oppskrytt. Så kan du innvende at det spørres etter matvare, men havregrøt er havre + vann, så jeg tenker det er innafor. Hva synes du selv, da, hvilken matvare eller rett er oppskrytt? Regner med du har en mening siden du deltar i tråden. Anonymkode: 9554c...afe 5
Søgni Skrevet 20. mai 2024 #102 Skrevet 20. mai 2024 Altså, mange ingredienser/matvarer blir jo først gode, kommer til sin rett, får sin funksjon etc. i en rett, i kombinasjon med andre varer, eller ved en spesiell framgangsmåte eller lignende. Jeg liker jo ikke å gnage på kyllingbein jeg heller, men man kan jo lage ekstremt god kraft av dem. Stangselleri synes jeg ikke noe om rått, men det er jo ikke uten grunn at dette er en ingrediens i mange grunnleggende baser fra ulike matkulturer. I min bok vil dermed en matvare først være oppskrytt om man bruker den slik den er skrytt om. Ikke at man må ha prøvd alle mulige kombinasjoner, men i det minste slik den er tiltenkt når den skrytes av. Jeg synes avokado er oppskrytt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #103 Skrevet 20. mai 2024 Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Alle jeg kjenner elsker rosenkål. Det er ikke det jeg spør om. Jeg spør om hvor den er så oppskrytt. Anonymkode: b400e...732
katties Skrevet 20. mai 2024 #104 Skrevet 20. mai 2024 ... norsk melkesjokolade, den fra Freia. Synes den er helt motbydelig søt. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #105 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er oppskrytt nok for deg? Jeg skrev havregrøt, en rett som anbefales i enhver frokost-tråd her på forumet og i alle andre nettfora jeg frekventerer om det stilles spørsmål om (mager) frokost. Så jeg vil påstå at havregrøt, djevelens egen slimete oppkast, er ekstremt oppskrytt. Så kan du innvende at det spørres etter matvare, men havregrøt er havre + vann, så jeg tenker det er innafor. Hva synes du selv, da, hvilken matvare eller rett er oppskrytt? Regner med du har en mening siden du deltar i tråden. Anonymkode: 9554c...afe Vi er flere i tråden som reagerer på det samme, men du får gjerne forklare meg hvor stangselleri, sellerirot, rosenkål for å nevne noe er veldig oppskryt? uansett hva du mener så er ikke havregrøt en matvare. Og nei jeg heller ikke vedkommende du siterte, men på svar om oppskrytt matvarer så havner grønnkål ganske høyt opp på den lista. Anonymkode: b400e...732 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #106 Skrevet 20. mai 2024 Pinnekjøtt. Det er bare pinner. Oreokake. Veldig poppis, smaker blæh. Anonymkode: 01f53...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #110 Skrevet 20. mai 2024 Synes alt som nevnes her er kjempegodt! Minus østers. Det smaker metall 🤮 Anonymkode: 821c7...83a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #111 Skrevet 20. mai 2024 Ruccola - stram smak som ødelegger måltidet Champignon - smaker ingenting og har viskelær- konsistens Anonymkode: 74de9...162 1
Bælfeit Skrevet 21. mai 2024 #112 Skrevet 21. mai 2024 katties skrev (7 timer siden): ... norsk melkesjokolade, den fra Freia. Synes den er helt motbydelig søt. Takk,endelig noen likesinnede😁 1
Bælfeit Skrevet 21. mai 2024 #113 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ruccola - stram smak som ødelegger måltidet Champignon - smaker ingenting og har viskelær- konsistens Anonymkode: 74de9...162 Prøv aromasopp med salt og pepper stekt i smør.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #116 Skrevet 21. mai 2024 Alt som har/er pulver og har pappkartong rundt seg. Anonymkode: 4634f...fab 4
Huttetutt Skrevet 21. mai 2024 #118 Skrevet 21. mai 2024 Boble (sjokoladen). Når ikke stratos til knærne engang! 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #120 Skrevet 21. mai 2024 Sushi er etter min mening oppskrytt. Jeg tror folk spiser det fordi det er "in" og fancy, for det smaker jo grusomt (syns jeg). Anonymkode: 5c251...db9 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå