Gå til innhold

Dear muslims!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

If you do not like my country, please leave.

If you do not like the way our women dress, please leave.

If you do not like our separation of politics and religion, please leave.

If you support violent responses to criticism of Islam, please leave.

If you support terrorism in any way, shape or form, please leave.

If you cannot accept satirical cartoons in our newspapers, please leave.

If you do not support democracy or the freedom of speech, please leave my country ASAP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

If you do not like my country, please leave.

If you do not like the way our women dress, please leave.

If you do not like our separation of politics and religion, please leave.

If you support violent responses to criticism of Islam, please leave.

If you support terrorism in any way, shape or form, please leave.

If you cannot accept satirical cartoons in our newspapers, please leave.

If you do not support democracy or the freedom of speech, please leave my country ASAP.

Men det går greit hvis jeg er kristen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder alle som flytter inn i vårt samfunn og ikke tåler oss

Endret av Utenriksmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

If you do not like my country, please leave.

If you do not like the way our women dress, please leave.

If you do not like our separation of politics and religion, please leave.

If you support violent responses to criticism of Islam, please leave.

If you support terrorism in any way, shape or form, please leave.

If you cannot accept satirical cartoons in our newspapers, please leave.

If you do not support democracy or the freedom of speech, please leave my country ASAP.

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er slikt som skjer med unge menn når de lever i samfunn hvor religionen rår: de blir seksuelt frustrerte og mer agressive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ego-solo

Jeg er norsk. Jeg har norske foreldre, med norske foreldre med norske foreldre osv helt tilbake til 1600 tallet.

Jeg valgte å flytte. Jeg flyttet ut av Norge fordi menn og fedre ikke har noen som helst slags rettigheter i forhold til sine barn, kun forpliktelser. Og barn har heller ikke noen rettigheter når det gjelder deres fedre (ikke annet en fedres forpliktelser). Derfor vil jeg ikke bo i Norge, derfor skal mitt barn ikke vokse opp i Norge.

Og når det gjelder ditt utsagn til muslimer, så er det temmelig søkt. Du finner ikke et land i verden hvor der ikke er enkelte ting, eller mennesker, du ikke liker. Og satiriske tegninger, uansett hvem de er av, definerer jeg som mobbing. Og mobbing er jeg motstander av.

Hilsen

Ego-Solo

status = alenefar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er norsk. Jeg har norske foreldre, med norske foreldre med norske foreldre osv helt tilbake til 1600 tallet.

Jeg valgte å flytte. Jeg flyttet ut av Norge fordi menn og fedre ikke har noen som helst slags rettigheter i forhold til sine barn, kun forpliktelser. Og barn har heller ikke noen rettigheter når det gjelder deres fedre (ikke annet en fedres forpliktelser). Derfor vil jeg ikke bo i Norge, derfor skal mitt barn ikke vokse opp i Norge.

Og når det gjelder ditt utsagn til muslimer, så er det temmelig søkt. Du finner ikke et land i verden hvor der ikke er enkelte ting, eller mennesker, du ikke liker. Og satiriske tegninger, uansett hvem de er av, definerer jeg som mobbing. Og mobbing er jeg motstander av.

Hilsen

Ego-Solo

status = alenefar

Dersom far har mange forpliktelser ovenfor sitt barn så betyr jo det at barnet har mange rettigheter ovenfor sin far.

Satiriske tegninger er ikke det samme som mobbing. Det er humor som kan brukes for humoren i seg selv, til å sette ting på spissen, for å skape diskusjon, for å ytre noe om et tema osv. Satire kan selvfølgelig også brukes til å mobbe med, men det er ikke mobbbing i utgangspunktet. Vårt vanlige språk kan også brukes til å mobbe med, det kan også mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ego-solo

Du får prøve å lese mitt innlegg en gang til og se hva jeg skriver. Du skriver det samme som det jeg skrev, nemlig.

Og hva mobbing angår, så er satiriske tegninger mobbing. Og jeg ser ikke noe som helst humoristisk i det å mobbe hverken enkeltmennesker eller grupper av mennesker.

Hilsen

Ego-Solo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...