AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #21 Skrevet 13. mai 2024 Spesielt å hate det, aldri hørt før.. Tror det kan ha noe med at de ikke føler seg nærme nok sexpartneren sin til å nyte denne stillinga i så fall.. Misjonær er jo en stilling man er veldig intime med hverandre, ofte mer lidenskapelig sex. Man kan kline og ta på hverandre mye mer. Vi har alltid veldig god sex med misjonær og mannen vil sjeldent bytte når vi begynner med den. Den er nok mer for par som elsker hverandre enn one night stands o.l. Er man to tynne mennesker så er ikke det nødvendigvis en deilig stilling, throwback til min første gang når jeg var ung og vi var begge altfor tynne, det var grusomt.. Tenker det er mye som spiller inn i hvorfor man liker enkelte stillinger. Ofte har det med humøret å gjøre også. Som kvinne merker jeg det er veldig forskjellig hva jeg synes er deilig og ikke utifra syklus (livmorhalsen høyt oppe eller veldig lavt nede), en dag kan doggy føles magisk, en annen dag er det veldig vondt. Tror ikke helt på den favorittstilling greia i dag, føler det er litt fjortis.. Tenker tilbake til når man satt der ung og skrøt av hvilken sexstilling man likte best (som var som regel alltid doggy).. Anonymkode: 04e7c...8cb
Topper og daler Skrevet 13. mai 2024 #22 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn som hater kvinner går ikke ut og leter etter kvinner å ha sex med, Menn som har mindreverdighetsfølelser overfor kvinner, kan godt late som de er konger på sjekkemarkedet på anonyme nettforum, hvis dette gjør at deres nedlatenheter overfor kvinner da framstår som mer troverdige. Hilsen mann 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #23 Skrevet 13. mai 2024 20 minutter siden, Topper og daler said: Menn som har mindreverdighetsfølelser overfor kvinner, kan godt late som de er konger på sjekkemarkedet på anonyme nettforum, hvis dette gjør at deres nedlatenheter overfor kvinner da framstår som mer troverdige. Hilsen mann Selvsagt. Hilsen mann. Anonymkode: 1edaa...a34
Arild37 Skrevet 13. mai 2024 #24 Skrevet 13. mai 2024 Synes det er en god stilling, og det kan da varieres litt hvordan man gjør det. Deilig å se henne i øynene, og kan kjøre ganske hardt på om vi vil det, er noe intimt med den den stillingen. Den og bakfra er favoritten for oss begge, mest bakfra om vi har litt mer rå sex. Jeg mener misjonær er en undervurdert stilling 1
Janek Skrevet 13. mai 2024 #25 Skrevet 13. mai 2024 Aldri truffet noen som missliker den stillingen! 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #26 Skrevet 13. mai 2024 tja. liker orgasmene jeg får i misjonær, men det er jo mer dyrisk bakfra og velig fint å ha dama på topp. er nok mest misjonær i begynnelsen av et knull, og genrelt med kjæresteer. er det bare knulling med en pulevenninne er doggy eller damen oppå mer spennende. et lite moment er at en del damer jeg har ligget med har sleiket mer enn kysset når de blir kåte. kan bli sår rundt munnen. Anonymkode: c823e...a9a
Akhenaton Skrevet 13. mai 2024 #27 Skrevet 13. mai 2024 Misjonær er noe av det beste. Fin å starte i og definitivt også fin å avslutte i. Spesielt med noen du virkelig elsker. Det hadde bare vært kjipt å KUN gjøre det i misjonærstillingen. Man trenger jo litt andre ting også. M46 1
Irak Skrevet 13. mai 2024 #28 Skrevet 13. mai 2024 https://woman.dk/kaerlighed/sex/vil-du-gerne-have-en-sproejteorgasme-saadan-goer-du
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #29 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gjerne firklar denne litt mer, jeg filer det heller er Brede hofter som gjør misjonær vanakeligere? Anonymkode: a89bf...fa8 Brede gode hofter kan man legge full tyngde på uten å måtte bruke muskler for å holde kroppen oppe. Anonymkode: 41f32...d85 2
Topper og daler Skrevet 13. mai 2024 #31 Skrevet 13. mai 2024 Irak skrev (36 minutter siden): https://woman.dk/kaerlighed/sex/vil-du-gerne-have-en-sproejteorgasme-saadan-goer-du Får du det til?
Irak Skrevet 13. mai 2024 #32 Skrevet 13. mai 2024 Topper og daler skrev (1 minutt siden): Får du det til? Ikke fram til nå nei 😆.
Irak Skrevet 13. mai 2024 #33 Skrevet 13. mai 2024 Topper og daler skrev (5 minutter siden): Får du det til? Hang meg litt opp i dette her jeg da, siden det har vært en evig diskusjon her inne føles det ut som.....
Topper og daler Skrevet 13. mai 2024 #34 Skrevet 13. mai 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Hang meg litt opp i dette her jeg da, siden det har vært en evig diskusjon her inne føles det ut som..... Ja, kjenner diskusjonen. Hva tror du?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #35 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Til de som ikke googler selv Ute i den store verden ble de fromme kristne møtt med all slags seksuell utfoldelse og dyriske stillinger som rystet dem i deres innerste. Derfor oppmuntret misjonærene de hedenske stammene til å praktisere sex slik gudfryktige kristne gjorde det: Mannen oppå kvinnen, med ansiktet vendt mot hverandre Anonymkode: 5b164...0b8 Urban myte. Anonymkode: eec2a...4b6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #36 Skrevet 13. mai 2024 Nei, misjonær er en kjempefin, undervurdert og hot stilling. Jeg liker den tette blikkontakten den muliggjør: når jeg merker at hun kommer holder jeg rundt hodet hennes og sier «se på meg», og så holder vi blikkontakten gjennom orgasmen hennes. Det er bare så digg! Forøvrig er det en fin, etter min erfaring den desidert beste, stillingen for å kunne stimulere klitten uten hender, tunge eller leketøy. Perfekt gni-stilling 😀 Anonymkode: c07dc...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #37 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og hva gjør den så kjedelig ? Jeg føler at jeg har større nytelse i denne enn «skandinaven» Anonymkode: 5b164...0b8 Favoritt stilling til min kjæreste fordi kommer han så nær øynene og munnen min sier han❤ Jeg må innrømme jeg elsker det,kan jeg slappe av å nyte😅😍 Anonymkode: b1e59...a4d
Irak Skrevet 13. mai 2024 #38 Skrevet 13. mai 2024 Topper og daler skrev (23 minutter siden): Ja, kjenner diskusjonen. Hva tror du? Jeg velger å stole på eksperten her, så da tror jeg ikke det er det.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #39 Skrevet 13. mai 2024 Ikke opplevd noen som hater den, nei! Jeg er kvinne da, men de jeg har hatt sex med har gjerne villet ha misjonær som en av stillingene. Jeg synes også, i likhet med enkelte andre her, at det er noe nært og fint med den, og kanskje ekstra aktuell med noen man er glad i eller kjæreste. Dater en nå, og vi er begge forelsket og glade i hverandre (vært en stund), og i økende grad bruker vi den stillingen for ekstra nærhet. Men synes variasjon er viktig, så bruker mye annet også. Bruker misjonær ofte litt i starten før vi bytter, men kan også ha lenge i misjonær om vi er ekstra på det følelsesmessige. Digger også varianter av meg øverst og doggy. Heldigvis er han også enig. Vi varierer de nevnte stillingene, men har også diverse andre vi bruker. Anonymkode: 65fb3...77f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #40 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er direkte feit, full av strekkmerker osv., og min mann elsker både misjonær og meg på toppen. Jeg er nok granaten du nevner 😅 Anonymkode: 1ad50...301 Folk har forskjellig smak og behag. Det er ikke sånn at du er stygg og uattraktiv pga. det du skriver. Kanskje du er sexy som du er da! Anonymkode: 93b30...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå