AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Del Skrevet 12. mai Hva ser best ut når det skal uttales Anni og ikke Ænni? Anonymkode: 7cd61...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Del Skrevet 12. mai Annie Anonymkode: d5c54...f56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 12. mai #3 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva ser best ut når det skal uttales Anni og ikke Ænni? Anonymkode: 7cd61...6e9 Syntes ingen av de alternativene hørtes noe særlig ut 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iðunn Skrevet 12. mai #4 Del Skrevet 12. mai Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Del Skrevet 12. mai Annie ville jeg ha uttalt Ann-i-e. Vil tro at skrivemåten Anny gjør at det ikke blir mulig å ta feil av uttalen. Anonymkode: 818d9...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterfrøken Skrevet 12. mai #6 Del Skrevet 12. mai Anni. Slik det uttales. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Del Skrevet 12. mai Annie Anonymkode: c76ad...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiliien Skrevet 12. mai #8 Del Skrevet 12. mai Anni synes jeg. Rett frem, slik det skal sies. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Del Skrevet 12. mai Annie Anonymkode: 27f4f...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #10 Del Skrevet 13. mai Annie, uansett uttale. Anni ser liksom ikke komplett ut. Anonymkode: 67ac9...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #11 Del Skrevet 13. mai Annie 💕 Anonymkode: e553b...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #12 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Annie ville jeg ha uttalt Ann-i-e. Vil tro at skrivemåten Anny gjør at det ikke blir mulig å ta feil av uttalen. Anonymkode: 818d9...c71 Tror de fleste vet at Annie uttales Anni. Anonymkode: 07d86...290 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #13 Del Skrevet 13. mai Annie! Og det er et nydelig navn. I Norge ville jeg uten tvil uttalt det Anni og ikke Ænni. Anni ser ikke riktig ut i tekst. Anny ser bedre ut, blir jo som Molly, Nelly etc. Men liker likevel Annie bedre. Anonymkode: 7652c...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #14 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 13.00): Tror de fleste vet at Annie uttales Anni. Anonymkode: 07d86...290 Jeg kjenner ei som heter Annie og hun uttaler e-en. Anonymkode: dfcb9...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #15 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 23.05): Hva ser best ut når det skal uttales Anni og ikke Ænni? Anonymkode: 7cd61...6e9 Annie er nydelig Anonymkode: ed87f...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #16 Del Skrevet 17. mai Hva med Anneli, eller rett og slett bare Anne? Om det må bli en av de du nevnte, så kanskje Anni. Anonymkode: 1b419...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #17 Del Skrevet 20. mai Anny på norsk ville jeg sagt, ikke Annie hvertfall. Anonymkode: 264ed...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå