Gå til innhold

Han tilfredsstiller meg ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faker man orgasme, så har man nesten ikke rett til å klage, for da er man selv en veldig stor årsak for hvorfor det er dårlig. Blir nesten som å gi en godbit til en hund når den oppfører seg dårlig, for så å klage på at hunden ikke oppfører seg. Blir dumt å klage da når man selv har skapt problemet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tar alltid styringen. Du faker alltid orgasme og nettopp derfor blir det kanskje aldri fokus på deg.

Prøv å la ham styre litt og ikke fake. Da vil han sannsynligvis gjøre litt innsats.

Løpet er kanskje kjørt nå som du allerede har startet å fake. Kjæresten tror du kommer som et uvær uansett.

 

Anonymkode: 6a296...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ymse meninger skrev (17 timer siden):

Ingen grunn til å ikke bare bruke womanizeren under sex? Den er amazing og designet for formålet og er 1000 ganger bedre enn nåkke fingre eller en dårlig oral. Hvor for ha ingen eller svake orgasmer når du kan ha en heftig en hver gang 

Jeg får mye bedre orgasmer av både fingring og slikking enn hva mine Womanizere kan gi. 10/10 ganger.

En mann som kjenner meg vet akkurat hvordan han kan tilpasse stimulien for å mate orgasmene mine slik at de blir lengst mulig og ekstra kraftige. 

Anonymkode: 78708...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe i veien med deg! Det er ikke alltid så lett å få orgasme sammen med en mann. Jeg er 48 og har hatt rundt 30 partnere fra jeg var 16, og bare to av dem har jeg fått orgasmer med. Stikkordet da har vært tålmodighet og atter tålmodighet, i tillegg til masse trygghet, slik at jeg vet at de ikke ligger og blir utålmodige - for da kan jeg bare glemme alt om å komme. 

Jeg var 26 første gang jeg fikk orgasme med en mann (og jeg hadde i tillegg fortalt ham at det ikke kom til å skje uansett!). Det som hjalp for meg rent teknisk, i tillegg til tryggheten og tålmodigheten hans, var at jeg lå på siden med bena litt samlet, ikke på ryggen med bena spredt. Da treffer hånden flere nervepunkter samtidig. Det tok sikkert noe i nærheten av en halvtime, så menn som prøver noen minutter og så gir opp, kommer sjelden i mål (hvis målet da er hennes orgasme - det er det heldigvis for endel). 

Anonymkode: e7fee...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/12/2024 at 9:43 PM, AnonymBruker said:

Hei. Jeg er en jente i midten av 20 årene. Har hatt flere kjærester igjennom tiden- men aldri fått orgasme av dem(eller noen andre forsåvidt.)

Han jeg er sammen med nå gjør heller aldri slikt jeg får en. Har faket alle ganger og det begynner å plage meg. Ingen menn har fått meg til å få en. Eneste er vibrator ellr womanizer. Føler meg helt ubrukelig! Jeg er også den som alltid tar styringen, får som regel aldri noen som går ned på meg. Er hver gang nede på min type og føler jeg gjør 80% av jobben. Er jeg helt ubrukelig som aldri får orgasme av andre?? 

Anonymkode: 16f7f...bfe

Du har skutt deg selv i foten ved å fake. Hvis jeg føler kjerringen ikke er fornøyd så har jeg lyst å forbedre situasjonen. Er vanskelig å lære når du får beskjed om at alt er perfekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke rart når du ikke forteller hva du vil, faker og han tror alt er bra.

Sex handler mye om kommunikasjon på lik linje som alt annet i et forhold.

 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 1.30):

Tja, den kan gjøre det verre for noen. Vet om flere som måtte slutte med den pga det ødela sexlivet, inkludert kjæresten min. Hun mistet følsomhet på klitten, noe som gjorde at hun slet med å komme, til og med alene. Men følsomheten ble som normalt igjen når hun kastet den. Dette er greit å være bevisst på før man prøver å redde sexlivet med leketøy. Sånn er det for en del menn også, mister følsomhet pga for intens stimuli

Anonymkode: 61374...986

Ja man må være litt forsiktig. Ikke kjøre den på maks hele tiden, det er for kraftig. Oppdaget at om man tar en pause på et halvt minutt mens man holder på øker plutselig følsomheten igjen, og da kan man ikke hive den på full guffe rett etter heller. Men for alle som aldri har dette orgasme eller sliter med dette så syns eg man bør prøve. Man trener jo litt opp nervesystemet også til å få det til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 21.43):

Hei. Jeg er en jente i midten av 20 årene. Har hatt flere kjærester igjennom tiden- men aldri fått orgasme av dem(eller noen andre forsåvidt.)

Han jeg er sammen med nå gjør heller aldri slikt jeg får en. Har faket alle ganger og det begynner å plage meg. Ingen menn har fått meg til å få en. Eneste er vibrator ellr womanizer. Føler meg helt ubrukelig! Jeg er også den som alltid tar styringen, får som regel aldri noen som går ned på meg. Er hver gang nede på min type og føler jeg gjør 80% av jobben. Er jeg helt ubrukelig som aldri får orgasme av andre?? 

Anonymkode: 16f7f...bfe

Slutt å fake, vær ærlig og få han til å gjøre en innsats!! 

Anonymkode: e9fde...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du ikke ligger med menn du tenner ordentlig seksuelt på. Og at de mennene du ligger med heller ikke er av kvalitet nok eller anser deg for bra nok til å gjøre en god innsats med. 

Anonymkode: 4d8a7...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 21.43):

Hei. Jeg er en jente i midten av 20 årene. Har hatt flere kjærester igjennom tiden- men aldri fått orgasme av dem(eller noen andre forsåvidt.)

Han jeg er sammen med nå gjør heller aldri slikt jeg får en. Har faket alle ganger og det begynner å plage meg. Ingen menn har fått meg til å få en. Eneste er vibrator ellr womanizer. Føler meg helt ubrukelig! Jeg er også den som alltid tar styringen, får som regel aldri noen som går ned på meg. Er hver gang nede på min type og føler jeg gjør 80% av jobben. Er jeg helt ubrukelig som aldri får orgasme av andre?? 

Anonymkode: 16f7f...bfe

Når du får orgasme alene kan du få orgasme sammen med andre personer også. Ta utgangspunkt i det du gjør alene når du kommer og tilsett en annen person litt og litt. Det bør være en erfaren person som utelukkende er engasjert i deg og ditt mål om å få orgasme. Han du er sammen med er kanskje ikke den rette personen så da må du i så fall finne en annen. En kvinne er det sikreste valget så lenge kvinner kjenner kvinnekroppen best og så lenge han du er sammen med trolig vil reagere mindre negativt hvis han får greie på det enn hvis du velger en mann.

Inntil orgasmene kommer lett med andre må du alltid ha med deg vibrator eller womanizer. Når den dag kommer at alt går lett også med andre så kan du prøve deg forsiktig frem uten. En prøve uten som du like godt kan skyve fremover og fremover i tid. Det er ingen hast å fikse det uten maskinhjelp. Prøver du uten og får det ikke til så må vibrator eller womanizer umiddelbart tilbake.

Det er kvinner som alltid har med seg vibratoren eller womanizeren uansett hvor og med hvem de har sex. Min erfaring er at slike kvinner både har mest kontroll på og nyter mest det de holder på med på det sexuelle området. Som i alt fra sex med partneren til gangbang, fra sex i ektesengen til sex i den store sengen i en swingersklubb har maskinen med på ferden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...