Gå til innhold

Første 17 mai med barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I fjor ble den feiret med rier på fødestua. Nå blir han snart 1 år. Men hva gjør man som småbarnsforeldre på 17 mai? 😅 

Vi er første i vennegjengen med barn, ingen andre barn i familien og barselgruppen min skal feire andre steder. 

Hva har ungen glede av når han er så liten? Vi tenkte å se på toget i byen kl 12, dra til besteforeldrene for å spise etterpå, men så skal besteforeldrene reise kl 15. 

Noen ideer? 😃 Både før 12 og etter 15. Han er våken mellom 5-18. 

Anonymkode: 2a22b...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive at vennegjengen starter med champagnefrokost kl 9 og er godt fulle kl 10. Gøy uten barn, ikke så gøy med barn. 

Anonymkode: 2a22b...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første 17 mai var barnet vårt 9  måneder. Nå blir det 21 måneder. I fjor gjorde vi ikke noe spesielt , bare spiste middag med noen familiemedlemmer. I år tenker vi delta i barnetoget med barnehagen , og ellers være litt ute. Bestilt bord på en restaurant for en sen lunch/tidlig middag rundt klokka 15. Ellers blir det familefrokost på terrassen og hjemmelagd 17 mai kake i løpet av dagen. Vet ikke om vi skal ha noe mat hjemme igjen siden vi spiser tidlig. Har dessverre ikke noe nær familie i nærområdet så blir oss alene. Tror vi kan få det koselig allikevel. Alle venner er barnløse her også så blir ikke å planlegge noe med venner. 

Anonymkode: 9a079...eaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiret ikke første året. Bare styr og barnet har ikke så stor glede av det.

Anonymkode: fce97...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplegg frem til 15 høres jo helt greit ut spør du meg 😅 du får kjøpe inn noe godt så du og mannen kan kose dere med hjemme på kvelden når barnet sover 😊

Anonymkode: 0914c...9e7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ettåring har ikke noe glede av å feire. Kommer til å kjede seg når dere ser på toget.

Jeg hadde tatt livet med ro den dagen. 

Anonymkode: f18f8...e76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får besteforeldrene på lunsj og det er nok action tenker vi. Her er småen 10mnd. De trenger mest ro i den alderen så vi gjør minst mulig 

Anonymkode: b878a...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på tog og så et par timer hos besteforeldre tenker jeg er mer enn nok aktivitet :)

 

Anonymkode: 2955d...93b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på lokalet og spiste frokost  møtte folk i bygda  så dro vi til svigers og grillet

Anonymkode: 3ccce...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...