AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #41 Skrevet 13. mai 2024 Kanskje ringeklokka ikke virket? Anonymkode: 977f2...e9f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #42 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jo, men er det egentlig så veldig rart å ta taxi til noen kl 21 når man har vært på 2 dates og det var han som ba meg? Har møtt mange på date på det klokkeslettet, inklu middager ute og ingen antydning til sex. Jeg var nok naiv. Men tar ikke den sjansen igjen, fra nå av kommer menn til meg eller så skjer det nada. ikke følelser for de to som bor innenlands, ble forelsket i han som bor i utlandet men det funker dårlig å se han så sjeldent, vi har fremdeles litt kontakt da som jeg setter stor pris på. Han søte som sendte melding på lørdag kan jeg jo vurdere å sende en melding til, men ingenting med menn og flørting frister i dag. Anonymkode: 54d19...68d Det er ikke bare rart, men fullstendig tankeløst å hive seg i en taxi på impuls uten noe planlegging til noen man har møtt to ganger.... De andre du har møtt til date så sendt, det var også på så kort varsel at du måtte ta taxi? Og en middag ute på offentlig sted kan ikke sammenlignes med en bootycall hjemme hos noen du ikke kjenner.... Anonymkode: 4fccf...30e 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #43 Skrevet 13. mai 2024 21 minutter siden, Blåbærrips said: Men sa han ikke noe annet da han melda at han var våken? Jeg mener hadde han ingen unnskyldning for hvorfor han ikke åpnet? Nei, ble ikke nevnt med et eneste ord, syns det var ganske sjokkerende. Ikke et lite unnskyld engang. Anonymkode: 54d19...68d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #44 Skrevet 13. mai 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke bare rart, men fullstendig tankeløst å hive seg i en taxi på impuls uten noe planlegging til noen man har møtt to ganger.... De andre du har møtt til date så sendt, det var også på så kort varsel at du måtte ta taxi? Og en middag ute på offentlig sted kan ikke sammenlignes med en bootycall hjemme hos noen du ikke kjenner.... Anonymkode: 4fccf...30e Men det var jo planlagt vi skulle møtes denne helgen, ble bare ikke bestemt før på selve lørdagen. Selv om han ombestemte seg mens jeg ringte på. Jeg trodde han var edru og at vi skulle finne på noe. Nei, de andre har vært planlagt typisk på en mandag så har vi møttes på en lørdag kl 20-21 på restaurant. Anonymkode: 54d19...68d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #45 Skrevet 13. mai 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje ringeklokka ikke virket? Anonymkode: 977f2...e9f Den virket 😅 Og ringte han tilsvarende på telefon som han ikke svarte på. Anonymkode: 54d19...68d
Blåbærrips Skrevet 13. mai 2024 #46 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, ble ikke nevnt med et eneste ord, syns det var ganske sjokkerende. Ikke et lite unnskyld engang. Anonymkode: 54d19...68d Det er jo bare kjemperart. Hele greia høres helt absurd ut. Første jeg tenker er rus eller at han har hatt et veddemål med en kompis
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #47 Skrevet 13. mai 2024 8 minutter siden, Blåbærrips said: Det er jo bare kjemperart. Hele greia høres helt absurd ut. Første jeg tenker er rus eller at han har hatt et veddemål med en kompis Veddemål tror jeg ikke, jeg begynner å mistenke rus som er litt sterkere enn alkohol selv, han er i finansmiljøet og de er ute en del. Isåfall bare hell og lykke om det ikke ble noe. Fremdeles rart han ikke skrev unnskyld dagen etter, det er som du skriver absurd. Anonymkode: 54d19...68d
Perfume Skrevet 13. mai 2024 #48 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men det var jo planlagt vi skulle møtes denne helgen, ble bare ikke bestemt før på selve lørdagen. Selv om han ombestemte seg mens jeg ringte på. Jeg trodde han var edru og at vi skulle finne på noe. Nei, de andre har vært planlagt typisk på en mandag så har vi møttes på en lørdag kl 20-21 på restaurant. Anonymkode: 54d19...68d Men sa du ikke at du hørte han var litt full da han ba deg komme?
Blåbærrips Skrevet 13. mai 2024 #49 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veddemål tror jeg ikke, jeg begynner å mistenke rus som er litt sterkere enn alkohol selv, han er i finansmiljøet og de er ute en del. Isåfall bare hell og lykke om det ikke ble noe. Fremdeles rart han ikke skrev unnskyld dagen etter, det er som du skriver absurd. Anonymkode: 54d19...68d Jeg tenker sånn at hvis han "bare" er en drittsekk hadde han komt med en unnskyldning for hvorfor han ikke åpnet, om det så er en løgn. Men siden han plutselig ikke åpner eller svarer på tlf og sender en mld etterpå hvor godt han liker deg så er han ikke ved sine fulle fem enten pga alkohol eller andre rusmidler. Du skal være glad han ikke åpna og du kom deg vekk fra ham 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #50 Skrevet 13. mai 2024 24 minutter siden, Perfume said: Men sa du ikke at du hørte han var litt full da han ba deg komme? Jo, men ikke da jeg reise hjemmefra, hørte det da jeg ringte for å si jeg var fremme, når han ba meg ringe på. Anonymkode: 54d19...68d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #51 Skrevet 13. mai 2024 25 minutter siden, Blåbærrips said: Jeg tenker sånn at hvis han "bare" er en drittsekk hadde han komt med en unnskyldning for hvorfor han ikke åpnet, om det så er en løgn. Men siden han plutselig ikke åpner eller svarer på tlf og sender en mld etterpå hvor godt han liker deg så er han ikke ved sine fulle fem enten pga alkohol eller andre rusmidler. Du skal være glad han ikke åpna og du kom deg vekk fra ham Takk, jeg tror du har helt rett Anonymkode: 54d19...68d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå