AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Skrevet 12. mai 2024 Ble bedt på date i går av en jeg har vært litt ute med nå. Jeg tok taxi som ble svimlende dyrt da det er langt og jeg ville komme tidsnok. Ringer men får ikke svar, han ringer så opp igjen og beklager og sier jeg skal ringe på ringeklokka så han skal åpne, da hadde klokka blitt 22 på kvelden. Han åpner ikke når jeg ringer på, og jeg tar taxi tilbake hele den lange veien. Han sender en melding og skriver at jeg er den flotteste damen han har møtt. Jeg svarer da at jeg ikke får bestemt meg om han er en psycho eller bare drittsekk, men at ham skal drite og dra og komme seg til helvete. Nå som jeg er mindre emosjonell lurer jeg på om det var dumt jeg skrev dette og ikke heller bare skrev at jeg ikke vil ha mer kontakt og blokkerte. Han var jo drittsekken her, men nå virker jeg som den gale på en måte? Han er 40 år, ikke 13 som man skal tro utifra innlegget. Ikke gadd han svare og ikke tilbydde han seg å betale litt av de 2000 jeg måtte ut med til taxi. Anonymkode: 54d19...68d 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Skrevet 12. mai 2024 Har du prøvd å sende vippskrav? Du skal jo ikke ha noe med fyren å gjøre mer uansett, så hvorfor ikke prøve? Ellers helt merkelig opplegg. Inviterte han deg på date hjemme, på kort varsel? Og du tok taxi for å rekke det, men han åpnet ikke da du kom fram? Hva slags opplegg har du hatt med ham tidligere? Anonymkode: 69a9c...26a 8 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Skrevet 12. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har du prøvd å sende vippskrav? Du skal jo ikke ha noe med fyren å gjøre mer uansett, så hvorfor ikke prøve? Ellers helt merkelig opplegg. Inviterte han deg på date hjemme, på kort varsel? Og du tok taxi for å rekke det, men han åpnet ikke da du kom fram? Hva slags opplegg har du hatt med ham tidligere? Anonymkode: 69a9c...26a Ikke en dum ide, men er overbevist om at han ignorerer det og merker jeg ikke orker enda mer negativt i dag, var så lei meg i går. Han inviterte på kort varsel ja, jeg hørte han var litt full da jeg ringte. Jeg sa klart og tydelig at jeg har tatt taxi og ventet lenge utenfor, men han åpnet aldri døren og sluttet å svare så jeg trodde han hadde sovnet, men så sender han jo melding på vei hjem at jeg er en flott dame, så han var våken. Og skrev ikke unnskyld og svarte ikke på noen av meldingene mine. Har møtt han på date ute og da var han veldig snill, tok jakka rundt meg og sånne ting og virket oppegående. Andre date var hos meg, jeg var ikke i form så var hyggelig og avslappende med en film bare. Dette var tredje date. Anonymkode: 54d19...68d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #4 Skrevet 12. mai 2024 Høres ut som den siste daten var en god gammeldags bootycall. Han kan tilby seg å betale halvparten uansett Anonymkode: 57a4a...d66 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #5 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ikke en dum ide, men er overbevist om at han ignorerer det og merker jeg ikke orker enda mer negativt i dag, var så lei meg i går. Han inviterte på kort varsel ja, jeg hørte han var litt full da jeg ringte. Jeg sa klart og tydelig at jeg har tatt taxi og ventet lenge utenfor, men han åpnet aldri døren og sluttet å svare så jeg trodde han hadde sovnet, men så sender han jo melding på vei hjem at jeg er en flott dame, så han var våken. Og skrev ikke unnskyld og svarte ikke på noen av meldingene mine. Har møtt han på date ute og da var han veldig snill, tok jakka rundt meg og sånne ting og virket oppegående. Andre date var hos meg, jeg var ikke i form så var hyggelig og avslappende med en film bare. Dette var tredje date. Anonymkode: 54d19...68d Det er ikke date, det er booty call... Anonymkode: 4fccf...30e 8 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #6 Skrevet 12. mai 2024 Faen for en idiot! Enig send vipps krav Anonymkode: 42347...08a 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #7 Skrevet 12. mai 2024 Forresten "planlagt date"? Det er ikke planlagt om det er så kort varsel at man må ta taxi. Det er "impulsiv booty call fordi han vil ha sex" Planlagt tredje date planlegges vanligvis flere dager i forveien. Anonymkode: 4fccf...30e 4 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #8 Skrevet 12. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Forresten "planlagt date"? Det er ikke planlagt om det er så kort varsel at man må ta taxi. Det er "impulsiv booty call fordi han vil ha sex" Planlagt tredje date planlegges vanligvis flere dager i forveien. Anonymkode: 4fccf...30e Han spurte for flere dager siden, men så tok han det impulsivt samme dag og hørte om jeg var ledig, og jeg hadde jo holdt av dagen for sikkerhetsskyld. Skulle møtes 21 og finne på noe, det skulle ikke være en bootycall fra min side. Anonymkode: 54d19...68d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #9 Skrevet 12. mai 2024 Men hva syns dere om det jeg skrev? Jeg syns det er utrolig at han ikke engang skrev beklager. Anonymkode: 54d19...68d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #10 Skrevet 12. mai 2024 Så dere hadde planlagt en date, men han tok ikke kontakt med deg før kl 21 den dagen, og da var han full? Anonymkode: edebd...5cf 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #11 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hva syns dere om det jeg skrev? Jeg syns det er utrolig at han ikke engang skrev beklager. Anonymkode: 54d19...68d Flaut på hans vegne, høres ut som han kanskje sovnet når du var på vei våknet litt etter du dro? Kanskje ikke så mye å gå glipp av heller om han var småfull Anonymkode: 57a4a...d66 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #12 Skrevet 12. mai 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Så dere hadde planlagt en date, men han tok ikke kontakt med deg før kl 21 den dagen, og da var han full? Anonymkode: edebd...5cf Ja, jeg visste ikke han var full på det tidspunktet. Jeg dro så jeg var der 21, men fikk ikke tak i han før 22 da han sa han skulle åpne døra men ikke svarte da jeg ringte på. Han sendte melding på vei hjem så han var våken og hadde ikke sovnet. Ikke et ord hvor han beklager oppførselen. Anonymkode: 54d19...68d 1
Duff Skrevet 12. mai 2024 #13 Skrevet 12. mai 2024 Han oppførte seg som en dritt så da får han tåle å få en sint melding. Ikke tenk på det ts. 6 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #14 Skrevet 12. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Flaut på hans vegne, høres ut som han kanskje sovnet når du var på vei våknet litt etter du dro? Kanskje ikke så mye å gå glipp av heller om han var småfull Anonymkode: 57a4a...d66 Det kan hende, og hadde han ringt og beklaget seg og tilbydd å betale halvparten hadde jeg ikke blitt så opprørt, men har ikke hørt et pip siden. Anonymkode: 54d19...68d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #15 Skrevet 12. mai 2024 1 minutt siden, Duff said: Han oppførte seg som en dritt så da får han tåle å få en sint melding. Ikke tenk på det ts. Takk Anonymkode: 54d19...68d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #16 Skrevet 12. mai 2024 Er du virkelig så kjærøighetssyk at du lurte på om du overreagerte? Flaut at du i hele tatt brukte så mye tid på han. Anonymkode: 2c439...306 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #17 Skrevet 12. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er du virkelig så kjærøighetssyk at du lurte på om du overreagerte? Flaut at du i hele tatt brukte så mye tid på han. Anonymkode: 2c439...306 Nei, planlegger å aldri se han mer og syns ikke jeg overreagerte. Men tenker mer det er dumt at han var drittsekken men likevel virker jeg som den gale fordi jeg sendte den triaden og ikke fikk svar. Anonymkode: 54d19...68d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #18 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kan hende, og hadde han ringt og beklaget seg og tilbydd å betale halvparten hadde jeg ikke blitt så opprørt, men har ikke hørt et pip siden. Anonymkode: 54d19...68d Ikke greit i det hele tatt. Dyrbar lærdom ts, håper han betaler deg tilbake halvparten ihvertfall. Anonymkode: 57a4a...d66 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #19 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, planlegger å aldri se han mer og syns ikke jeg overreagerte. Men tenker mer det er dumt at han var drittsekken men likevel virker jeg som den gale fordi jeg sendte den triaden og ikke fikk svar. Anonymkode: 54d19...68d Lær til neste gang at du ikke sender melding eller svarer i det hele tatt. Bare gå videre. Anonymkode: 2c439...306 1 2
BobbySocks Skrevet 12. mai 2024 #20 Skrevet 12. mai 2024 Akkurat passelig tirade. Nå blokkerer du bare. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå