Gå til innhold

Burde jeg jeg selge etterhvert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bo situasjonen er ikke holdbar.Jeg ønsker å bo ett annet sted.pgr av økonomi først å fremst.Jeg har barnet mitt 100 prosent. Ett familiemedlem bor rett i nærheten av her vi bor nå.Jeg vurdere å selge i løpet av halvåret.Men da blir det bortimot 35 minutter med bil unna.ungdommen går siste året på ungdomskole fra høsten. Familiemedlemmet sier ungdommen kan bo mest hos henner. Hvis ungdommen vil det.Ungdommen må ikke bytte ungdomskole å skal få gå ferdig her vi bor nå. Men jeg er redd jeg vil få ett dårlig forhold til ungdommen.Jeg vil jo helst at hun flytter med meg.Hvordan vil det bli etter ungdomskolen.? Jeg er så usikker på hvilken konsekvenser dette vil få.

Men jeg vil vekk fra her jeg bor. Jeg har ikke økonomi til å kjøpe noe i området vi bor i. Så derfor må jeg lenger utover.

Jeg kan kjøre ungdommen frem å tilbake til skole hver dag ken det vil bli litt strevsomt. Hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: 57d4f...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Videregående endrer tung seg uansett. Ser her eldste har kun kontakt med 1 fra ungdomskolen. De har gått i samme klasse fra 4 klasse helt ut av Videregående . Og jobber i samme bedrift som lærlinger, ellers er det venner ellers fra Videregående og jobb

Yngste går første år Videregående nå, og der er ingen fra ungdommenskolen. Så kun nye venner stort sett. Har litt kontakt med en, men siden de ikke er hjemme før ved 17 tiden så blir det ikke mye å treffes

Så min mening er hvis du kan kjøre hadde jeg sagt ungdommen fulgte deg

Anonymkode: 1c311...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringen sier hvis du flytter så flytter jeg til farfar.Som bor i nærheten.Farfar sier at hvis han får være mye der også så blir det ikke så tungt for tenåringen at jeg har flyttet. At han får være med venner når han vil osv.Også sa farfar han kan være her i ukedagene og hos deg i helger.Det er vel farfars store drøm å ha  barnebarnet der på fulltid.

Anonymkode: 57d4f...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenåringen sier hvis du flytter så flytter jeg til farfar.Som bor i nærheten.Farfar sier at hvis han får være mye der også så blir det ikke så tungt for tenåringen at jeg har flyttet. At han får være med venner når han vil osv.Også sa farfar han kan være her i ukedagene og hos deg i helger.Det er vel farfars store drøm å ha  barnebarnet der på fulltid.

Anonymkode: 57d4f...79f

Farfar kaster selvfølgelig ikke ut barnebarnet å hadde fått bodd der så mange år ungdommen ville. Men set kjennes ikke greit ut for meg. 

Anonymkode: 57d4f...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Situasjon min føles så håpløs ut.Jeg og barnet har flyttet flere ganger i samme område. Hen har aldri byttet skole. Jeg har lav inntekt så muligheten for å finne ett bedre sted å bo er vanskelig. Derfor må jeg flytte lenger unna.Det å selge og ikke ha noe sted å bo er tungt.Jeg kan bo hos en bekjent som bor i en annen kommune i mellomtiden.Alle årene har vært rotløse og egentlig bare kaos med flytting 4 ganger i barnets levetid.

Anonymkode: 57d4f...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Situasjon min føles så håpløs ut.Jeg og barnet har flyttet flere ganger i samme område. Hen har aldri byttet skole. Jeg har lav inntekt så muligheten for å finne ett bedre sted å bo er vanskelig. Derfor må jeg flytte lenger unna.Det å selge og ikke ha noe sted å bo er tungt.Jeg kan bo hos en bekjent som bor i en annen kommune i mellomtiden.Alle årene har vært rotløse og egentlig bare kaos med flytting 4 ganger i barnets levetid.

Anonymkode: 57d4f...79f

Farfar har styrt meg med jern hånd føles det ut som.Jeg ville bo ett annet sted men han klarte alltid til å få meg til å endre mening å velge det som passet han best.  Jeg har bodd i dette område i alle år selv om jeg har hatt problemer med å klare meg økonomisk.Jeg har vært avhengig av hans hjelp med barnet i tillegg har jeg følt det har vært en trygghet å bo nærme faren min.Men jeg har aldri trives i blokk eller i området her og her jeg bor nå er det forferdelig.Jeg svikter ungdommen min ved å flytte igjen. 

Anonymkode: 57d4f...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...