AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #41 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei ts! Ikke gi opp da😊 Jeg ville tatt bort ufør i selve profilen, la dem bli kjent med deg litt først. Skrivefeil er også noe å rette opp der. Hvis det ikke står på dialekt. Skriv gjerne om en interessant hobby. Få litt frem hvem DU er som person❤️ Så vet vi ikke hva slags kvinner du søker på heller. Er de veldig langt over din match? Da må du justere litt ned kanskje og få et litt bredere søk. Nå får lett menn selv om jeg er 48 år og litt overvekt. Får høre jeg både holder meg godt, veldig utadvendt, hører jeg er sexy og stråler. Jeg har en sykdom som ikke synes. Ikke psykisk lidelse, men det er ikke det som bør komme før du ser om det er en kjemi. Han jeg har noe på gang med er litt tjukk pappagruppe, begynnende grå og litt diverse. Jeg kunne dessverre sveipet feil vei på han hvis han ikke fikk med det jeg falt mest for og det er de nydelige øyene som han har. Vi traff hverandre ikke på Tinder. Menn må prøve gjøre seg litt spennende uten at der blir feil hvis du skjønner. Jeg synes aldri muskelmenn, de som blir alt for inn i sport om det skulle være fiskebilder osv. ja jeg liker å fiske jeg også, men slike ting trenger ikke synes på bilde. Det holder med et helt normalt bilde som får frem noe fint i deg😊 Ikke sitt å tell over antall likes eller ikke. Jeg har en kompis som er tidligere modell, men for meg er han alt for selvopptatt igjen og litt kjedelig personlighet. Noen av oss liker faktisk pappakropper. Det kjennes trygt og der er godt med en litt stor myk kropp😊 Hva med at du gjør motsatt? Sier ja til alle etter en liten endring på profilen din? Kanskje være mindre selektiv. Anonymkode: bb915...faa Bare et tillegg. Jeg har lest innlegget ditt at du er slank. Noen kvinner faller pladask for det. Vi er alle ulike😊 Anonymkode: bb915...faa
Gjest ZarahSweet Skrevet 13. mai 2024 #42 Skrevet 13. mai 2024 2 hours ago, Okapi said: Hvorfor det? Det koster jo bare et par kalorier, kan være en lærerik øvelse i selvpresentasjon, og selv om det er usannsynlig å få noen særlig respons, er det jo alltid en sjanse. Som en som er i samme situasjon lurer jeg litt på åssen man skal håndtere denne. Hadde ærlig talt ikke tenkt på det før (trodde nesten det var en fordel å være barnefri), men nå ser jeg jo stadig flere kvinner skrive at de automagisk venstresveiper barnløse menn. De lurer på om du har hatt seriøse forhold. Om du ikke vil ha barn/ikke liker barn/er du åpen for bonusbarn?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #43 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 16.19): Jeg er i 40 årene, jeg er slank, utseendemessig vil jeg tro normal. Jeg har ikke barn, Har "bra" økonomi dvs lite gjeld hus og bil. Men jeg er uføre. Jeg har vært på tinder i litt over 1 år, skriver kort at jeg er på utkikk etter en kjæreste for et langvarig forhold, da jeg oppriktig ønsker dette. Bildene jeg har er slik at du får sett både ansiktet og kropp. Jeg har nok sveipet over 100 stk som jeg synes virker spennende og kunne tenkt meg å møtt for å se om kjemien klaffet. Har ikke fått en eneste match.... Nå vet jo ikke dere hvordan jeg ser ut, men jeg begynner å lure på om jeg faktisk er for stygg til å få kjæreste, eller er det komboen ikke barn og uføre som gjør meg uaktuell for en date? Jeg ønsker ærlige svar, og kanskje noen råd Anonymkode: 7bbae...d6e Jeg hadde ikke skrevet at jeg var ufør i profilen. (Er det selv, men ønsker ikke at alle og enhver skal vite det, da jeg føler det er et nederlag. De jeg evt hadde gått på date med, hadde jo fått vite etterhvert, men jeg ønsker ikke at det er det som definerer meg) At du var ufør, hadde ikke vært dealbreaker for meg, men forstår at jeg selv står på nederste hylle hos menn nettopp av den årsaken. 🙄 At du ikke har barn hadde jeg sett på som positivt, da jeg har de barna jeg vil ha. Men det hadde vært dealbreaker om du ikke kunne klare å bli glad i mine barn og ta en "full" del av det å være en bonuspappa, jeg hadde ikke ønsket enda en å rydde og vaske etter, var en grunn til at jeg fikk fra barnefar i utgangspunktet. Anonymkode: c9dee...d85
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #44 Skrevet 13. mai 2024 ZarahSweet skrev (13 timer siden): At du ikke har barn kan skremme bort en del fordi de vil lure på hvorfor du ikke har fått familie i 40 årene. «Hva er galt med deg?» At du er ufør vil få varsel lamper til å LYSE fordi de da ofte tenker du har mentale problemer eller har noe form for sykdom som hindrer et normalt aktivt liv. Så hva eksakt har du skrevet i bio? Har du erfaring med forhold og hvorfor er du ufør? Nr 1. Hva er historien din? Nr 2. Ikke skriv i bio at du er ufør. Det forteller du TIDLIG når du vet du ønsker å møte vedkommende igjen og dere har blitt litt kjent. Synes det er mer negativt hvis man har barn fra før. Anonymkode: cd212...cf7
Gjest ZarahSweet Skrevet 13. mai 2024 #45 Skrevet 13. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det er mer negativt hvis man har barn fra før. Anonymkode: cd212...cf7 Det må du gjerne. Jeg sier bare hvordan mange kvinner tolker en mann i 40 årene som er barnløs🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #46 Skrevet 13. mai 2024 Mayer skrev (22 timer siden): Hvorfor? (Ikke ts) Fordi jeg ikke vil være i er forhold hvor han er for psyk eller syk til å jobbe. Begrenser det livet jeg vil leve Anonymkode: 00508...013 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #47 Skrevet 13. mai 2024 Det er et alt for lite grunnlag til å si om du er attraktiv eller ikke når du bare har sveipet 100 til høyre. Du må kjøpe Tinder gull slik at du kan se hvem som har likt deg, og så kan du matche med de du liker best av de som har likt deg. For alt vi vet kan det rett og slett være at du sikter litt «for høyt» og bare høyresveiper på de du ikke har sjans på. Det er realiteten for alle, at man må være realistisk mtp hvor attraktiv man er. Og så gjelder det jo for deg som for andre å fremheve positive egenskaper og interesser som gjør at andre synes du er interessant 🤗 Anonymkode: f75c7...732 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #48 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er et alt for lite grunnlag til å si om du er attraktiv eller ikke når du bare har sveipet 100 til høyre. Du må kjøpe Tinder gull slik at du kan se hvem som har likt deg, og så kan du matche med de du liker best av de som har likt deg. For alt vi vet kan det rett og slett være at du sikter litt «for høyt» og bare høyresveiper på de du ikke har sjans på. Det er realiteten for alle, at man må være realistisk mtp hvor attraktiv man er. Og så gjelder det jo for deg som for andre å fremheve positive egenskaper og interesser som gjør at andre synes du er interessant 🤗 Anonymkode: f75c7...732 Ønsker ikke at alle skal finne meg på Tinder (f.eks folk som skulle kjenne meg), da er det enklere at kun dem jeg sveiper på ser meg Anonymkode: 7bbae...d6e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #49 Skrevet 13. mai 2024 ZarahSweet skrev (53 minutter siden): Det må du gjerne. Jeg sier bare hvordan mange kvinner tolker en mann i 40 årene som er barnløs🤷🏻♀️ Jeg er en kvinne og tolker barnløs bedre enn med barn / ekser fra før. Anonymkode: cd212...cf7 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 13. mai 2024 #50 Skrevet 13. mai 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en kvinne og tolker barnløs bedre enn med barn / ekser fra før. Anonymkode: cd212...cf7 Greit nok, men mange kvinner reagerer allikevel motsatt.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #51 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 16.34): Tviler. Men jeg ville nok svipet bort en ufør om det ikke sto hvorfor. Om du ikke vil dele med engang, så bare fjern det. En som er ufør pga psyken er uaktuelt. Anonymkode: aac7a...e17 En som mangler empati står helt bakerst i køen hos meg. Anonymkode: c3f70...319 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #52 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En som mangler empati står helt bakerst i køen hos meg. Anonymkode: c3f70...319 Man mangler ikke empati fordi man ikke vil date psyke folk. Anonymkode: 00508...013 7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #53 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man mangler ikke empati fordi man ikke vil date psyke folk. Anonymkode: 00508...013 Du er dømmende da jo. Anonymkode: c3f70...319
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #54 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Man mangler ikke empati fordi man ikke vil date psyke folk. Anonymkode: 00508...013 Hvor har du det fra at dem som er ufør er psyke folk som du sier? Anonymkode: 7bbae...d6e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #55 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ønsker ikke at alle skal finne meg på Tinder (f.eks folk som skulle kjenne meg), da er det enklere at kun dem jeg sveiper på ser meg Anonymkode: 7bbae...d6e Da har du nok misforstått hvordan Tinder fungerer. Om du har en profil ser alle deg. Men om du betaler for Tinder gull kan du se hvem som har likt deg. Jeg har selv sveipet vilkårlig som du gjør, og fått få matcher. Men når jeg betalte abonnement fikk jeg se at det var ca. 2800 som hadde likt meg. Og da kikket jeg litt ekstra på de og fikk mange bra matcher. Du må jo på en måte tørre å være der, om du skal ha sjans til å finne noen. Om du er usikker og forsøker å skjule at du er der er det ikke så rart det blir få matcher 😉 Det fremstår jo ikke så attraktivt. Anonymkode: f75c7...732 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #56 Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Men når jeg betalte abonnement fikk jeg se at det var ca. 2800 som hadde likt meg Da regner jeg med du er en kvinne? hehe Anonymkode: 7bbae...d6e 1
norw Skrevet 13. mai 2024 #57 Skrevet 13. mai 2024 Hvis du har oppgitt at du er ufør kan du ikke regne med å få matcher, med mindre du sikter deg inn på de som få andre vil ha (og da er det kanskje ikke verdt det)
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #58 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Da har du nok misforstått hvordan Tinder fungerer. Om du har en profil ser alle deg. Men om du betaler for Tinder gull kan du se hvem som har likt deg. Jeg har tinder gull, der kun dem jeg sveiper ser meg, damene jeg ikke sveiper ser meg ikke Anonymkode: 7bbae...d6e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #59 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 18.58): Jeg har på slik at kun dem jeg ønsker å matche med ser meg, dvs dem jeg sveiper ser meg, men dem jeg ikke sveiper på ser meg ikke. Anonymkode: 7bbae...d6e Det er det mest meningsløse jeg har hørt fra en mann. La alle få se deg, og så samler du likes en periode. Det er den beste realitetsorientering du kan få. Anonymkode: f0ee9...9d0 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #60 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har tinder gull, der kun dem jeg sveiper ser meg, damene jeg ikke sveiper ser meg ikke Anonymkode: 7bbae...d6e Da legger du jo virkelig opp til å ikke få noen matcher. Om det bare er ca 100 som har sett deg på Tinder (de du har likt), så er det jo ikke rart du ikke får matcher 😅 Det legger du jo opp til helt selv med den strategien. Om du skal få match må du selvfølgelig la folk se deg og tørre å by litt på deg selv 😊 Anonymkode: f75c7...732 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå