Gå til innhold

Kylling fillet til en. Forslag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en kylling fillet for en på Kiwi.200 gr. Den er delt i to langsmed. Forslag?

Jeg hadde en til wok i går, så ikke i dag.

Tror jeg har mye tilbehør og ingredienser og velge mellom. Har ikke bacon men litt frokost skinke om noen tenker skinke til. Kun meg som skal spise. 

Forslag?

Anonymkode: b8d84...541

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pasta, pesto, soltørkede tomater, parmesan og kylling stekt i terninger 🤤

Anonymkode: ab72e...cc9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pasta, pesto, soltørkede tomater, parmesan og kylling stekt i terninger 🤤

Ja? Har alt dette, men kan det bli litt likt det jeg lagde i går med kylling i tering og wok grønnsaker med rød pesto/chillisaus og ris?

De er delt i to allerede. Kunne jeg lagt frokost skinke og cottage cheese og krydder mellom de etter at de er lett stekt, så cc smelter litt? Pasta tilbehør? Noe mer saus eller en helt annen rett?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja? Har alt dette, men kan det bli litt likt det jeg lagde i går med kylling i tering og wok grønnsaker med rød pesto/chillisaus og ris?

De er delt i to allerede. Kunne jeg lagt frokost skinke og cottage cheese og krydder mellom de etter at de er lett stekt, så cc smelter litt? Pasta tilbehør? Noe mer saus eller en helt annen rett?

Du skal ha grønn pesto og det blir noe hrlt annet. Det er fantastisk godt. Vend pastan godt inn i grønn pesto og deretter strimlet soltørkede tomater og kylling. Parmesan på toppen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skal ha grønn pesto og det blir noe hrlt annet. Det er fantastisk godt. Vend pastan godt inn i grønn pesto og deretter strimlet soltørkede tomater og kylling. Parmesan på toppen.

Ok, jeg prøver. Hva ville du krydret kyllingen med? Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...