Flowerina Skrevet 28. februar #161 Del Skrevet 28. februar Flere mener det er Stina Bakken hun snakker om?🤔 Jeg får ikke det helt til å stemme med tanke på at hun sier at denne influenseren forsvant og kom tilbake... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 28. februar #162 Del Skrevet 28. februar Flowerina skrev (20 minutter siden): Flere mener det er Stina Bakken hun snakker om?🤔 Jeg får ikke det helt til å stemme med tanke på at hun sier at denne influenseren forsvant og kom tilbake... Mange, spesielt på d.i.s.c, som sier at det er Stina Bakken ja...... Jeg får heller ikke det helt til å stemme🤔🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet 28. februar #163 Del Skrevet 28. februar Granneman82 skrev (21 minutter siden): Mange, spesielt på d.i.s.c, som sier at det er Stina Bakken ja...... Jeg får heller ikke det helt til å stemme🤔🤔 Eller forresten, Line har hatt en utblåsning mot Stina og satt henne skikkelig på plass ang fjaset hennes om strekkmerker osv! Kanskje det er to forskjellige saker det snakkes om her?😅🤔🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet 28. februar #164 Del Skrevet 28. februar Dette er da 2 helt forskjellige hendelser hun prater om.... influenseren som kom tilbake, skriver hun om i boken sin, og er litt tilbake i tid, ( A B Davidsen ? ) og det hun pratet om i dag/går er den 32 år gamle influenseren som ikke skjønner at det er genetisk om du får strekkmerker eller ikke ( Stina B) 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 28. februar #165 Del Skrevet 28. februar Tigerfrue skrev (1 time siden): Dette er da 2 helt forskjellige hendelser hun prater om.... influenseren som kom tilbake, skriver hun om i boken sin, og er litt tilbake i tid, ( A B Davidsen ? ) og det hun pratet om i dag/går er den 32 år gamle influenseren som ikke skjønner at det er genetisk om du får strekkmerker eller ikke ( Stina B) Du har helt rett😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet 28. februar #166 Del Skrevet 28. februar Tigerfrue skrev (1 time siden): Dette er da 2 helt forskjellige hendelser hun prater om.... influenseren som kom tilbake, skriver hun om i boken sin, og er litt tilbake i tid, ( A B Davidsen ? ) og det hun pratet om i dag/går er den 32 år gamle influenseren som ikke skjønner at det er genetisk om du får strekkmerker eller ikke ( Stina B) Ja jeg skjønte jo det nå! Men da jeg så Line sin story så kom kun det med influenseren i boka! Derfor jeg stussa sånn.....Men jeg fikk med meg resten etterhvert! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 28. februar #167 Del Skrevet 28. februar Line V er knallbra! Fulgt henne siden Mess Tv og Sonen, alltid likt henne 😊😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 28. februar #168 Del Skrevet 28. februar (endret) La ut dette i SB sin tråd også, men siden det gjelder hva LV sa om noen, så kan jeg jo kommentere det her også. Det var stikk til en som var: 1. 32 år (over) og godt voksen, og ikke kan skylde på uvitenhet (✅ for Stina) 2. En som har 160k følgere (foreløpig lol) (✅ for Stina) 3. Ei som hadde snakket om strekkmerker i stories på snapchat, og at hun ikke hadde fått det ila svangerskapet fordi hun hevdet at hun hadde spist sunt, trent og ikke la på seg så mye (✅ for Stina) 4. Svar fra følgere på snapper nevnte at denne influenseren blokkerer ut kritikere og LV snakket da ned denne typen oppførsel fra influensere (✅ for Stina) 5. LV startet litt i forkant av roastingen med å snakke om at hun var glad for at hun ikke selv levde et «glossy» og tilgjort liv preget av fasade og overfladiske holdninger (også ✅ for Stina). Jeg er 150% sikker på at dette gjaldt Stina. Om det ikke er det, så blir jeg overrasket. Endret 28. februar av Jea10 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 28. februar #169 Del Skrevet 28. februar Jea10 skrev (10 timer siden): La ut dette i SB sin tråd også, men siden det gjelder hva LV sa om noen, så kan jeg jo kommentere det her også. Det var stikk til en som var: 1. 32 år (over) og godt voksen, og ikke kan skylde på uvitenhet (✅ for Stina) 2. En som har 160k følgere (foreløpig lol) (✅ for Stina) 3. Ei som hadde snakket om strekkmerker i stories på snapchat, og at hun ikke hadde fått det ila svangerskapet fordi hun hevdet at hun hadde spist sunt, trent og ikke la på seg så mye (✅ for Stina) 4. Svar fra følgere på snapper nevnte at denne influenseren blokkerer ut kritikere og LV snakket da ned denne typen oppførsel fra influensere (✅ for Stina) 5. LV startet litt i forkant av roastingen med å snakke om at hun var glad for at hun ikke selv levde et «glossy» og tilgjort liv preget av fasade og overfladiske holdninger (også ✅ for Stina). Jeg er 150% sikker på at dette gjaldt Stina. Om det ikke er det, så blir jeg overrasket. Du hadde helt rett. Hun nevnte Stina sitt navn i siste del av story for litt siden. Som tilsvar til en bortforklarings forklaring Stina kom med. Line har uten tvil noen gode poeng ! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 28. februar #170 Del Skrevet 28. februar Aragon skrev (1 time siden): Du hadde helt rett. Hun nevnte Stina sitt navn i siste del av story for litt siden. Som tilsvar til en bortforklarings forklaring Stina kom med. Line har uten tvil noen gode poeng ! Absolutt! Helt enig. SB har alltid kommet med så sinnssykt mye svada - totalt blåst for sosiale antenner. Det var jo bare et tidsspørsmål før noen reagerte 😅Sikkert bare bra for henne. Line sa bare det mange har sagt lenge men som har blitt blokkert ut av andre kritikere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyen Skrevet 10. mars #171 Del Skrevet 10. mars Hva skrev hun om ABD da? forsøkt å google de 2 sammen men fikk ikke opp at det har vært noen hendelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå