Tale-Tuten Skrevet 27. mars #241 Skrevet 27. mars parmanoia skrev (11 timer siden): Ser den. Men det er en stund siden hun fikk gul stjerne, og denne veldig bablingen synes jeg er ganske ny. Jeg holder på å ramle av lasset. Det kan jo være at hun ser hun må ha lengre snap tid slik at inntjeningen blir bedre? Holder også på å ramle av lasset, helt klart dårligere etter den stjerna kom. 7 2
S0lstraalen Skrevet 28. mars #242 Skrevet 28. mars Syntes det har blitt så kjedelig med automatisk teksting jeg. Da bare tæpper jeg fort forbi. Så om flere gjør det, da hjelper det ikke med gul stjerne og lange story. De gangene hu har skrevet teksten selv, blir jeg mer engasjert igjen. Dette gjelder for øvrig alle jeg følger. 3 2
Babyface Skrevet 28. mars #243 Skrevet 28. mars Er det noen som noensinne har mistet den gule stjernen/diamanten sin igjen? 2
parmanoia Skrevet 28. mars #244 Skrevet 28. mars Tale-Tuten skrev (8 timer siden): Det kan jo være at hun ser hun må ha lengre snap tid slik at inntjeningen blir bedre? Holder også på å ramle av lasset, helt klart dårligere etter den stjerna kom. Men publikum er nådeløse og forsvinner jo om noe er for kjedelig? Men nå vet jeg ikke hva som på sikt lønner seg. Skravle høl i huet i det uendelige før man kommer til poenger til de som er igjen kanskje? 1
baremeg Skrevet 28. mars #245 Skrevet 28. mars BellaThea skrev (På 27.3.2026 den 11.55): Jeg orker ikke å se mer på innholdet hennes, det er så uendelig mange snapper å trykke seg igjennom så jeg mister helt interessen. Synd hun har endret seg. Som alle andre influencere gjør også. Synd, men jeg hadde troa på at hun skulle være en annerledes influencer, men hun blir bare mer og mer lik alle andre …….. 4 6
nøtta Skrevet 1. april #246 Skrevet 1. april Har hun sagt noe mer om kreften? Venter hun på svar på prøver enda? Om du her her å leser, Line, fortell på snap så vi henger med ❤️🥰 1
Debattanten2018 Skrevet 4. april #247 Skrevet 4. april Line Victoria Husby er en søtis. Hadde en liten crush på henne da jeg var yngre. 1
Margit777 Skrevet 4. april #248 Skrevet 4. april Hun er så søt. Hadde jeg bare vært lesbisk ❤️💓 Heier på deg. Søteste influenseren i hele Norge. Du skal ta den stygge kreften. Er det noen jeg har tro på er det deg 😊 2
parmanoia Skrevet 4. april #249 Skrevet 4. april (endret) Det er bare masse tomprat om alt og ingenting og mye dårlig skjult reklame samt performativ influenserspising av noen biter mat innimellom «sliter med å få meg nok mat 🥺». Så sitter folk og venter på såkalt ærlige oppdateringer om alvoret oppi alt dette her. Nei, jeg har avfulgt. Det er ikke noe bedre enn andre influensere. Endret 4. april av parmanoia 19 5
parmanoia Skrevet 4. april #250 Skrevet 4. april Margit777 skrev (3 minutter siden): Hadde jeg bare vært lesbisk Hun er ikke lesbisk, så det hadde ikke hjulpet en dritt. 😅 10 3
Solstråle1 Skrevet 4. april #251 Skrevet 4. april parmanoia skrev (2 minutter siden): Det er bare masse tomprat om alt og ingenting og mye dårlig skjult reklame samt performativ spising av noen biter mat innimellom «sliter med å få meg nok mat 🥺». Så sitter folk og venter på såkalt ærlige oppdateringer om alvoret oppi alt dette her. Nei, jeg har avfulgt. Det er ikke noe bedre enn andre influensere. Jeg har også falt av lasset. Må man virkelig vente så lenge for å få vite resultatet av operasjonen? Vi tok biopsi av ene barnet og da tok det to dager å få svar… 2
Sh999 Skrevet 4. april #252 Skrevet 4. april Solstråle1 skrev (2 minutter siden): Jeg har også falt av lasset. Må man virkelig vente så lenge for å få vite resultatet av operasjonen? Vi tok biopsi av ene barnet og da tok det to dager å få svar… Ja, det stemmer. Da jeg opererte brystet bort tok det 4 uker før jeg fikk svar på hvilke type kreftceller det var, samt sprednings grad . Ut i fra det vet man hvilke etterbehandling man må ha. For min del måtte jeg ha cellegift pga jeg hadde høy grad av sprednings fare . 2 10
Solstråle1 Skrevet 4. april #253 Skrevet 4. april Sh999 skrev (Akkurat nå): Ja, det stemmer. Da jeg opererte brystet bort tok det 4 uker før jeg fikk svar på hvilke type kreftceller det var, samt sprednings grad . Ut i fra det vet man hvilke etterbehandling man må ha. For min del måtte jeg ha cellegift pga jeg hadde høy grad av sprednings fare . Huff, det er jo en umenneskelig ventetid 💔takk for et lærerikt svar, håper det går bra med deg nå. 1
Sh999 Skrevet 4. april #254 Skrevet 4. april Solstråle1 skrev (3 minutter siden): Huff, det er jo en umenneskelig ventetid 💔takk for et lærerikt svar, håper det går bra med deg nå. Takk ❤️ Ja, den ventetiden er brutal. Man blir litt koko i hodet og på utsiden av seg selv i den perioden . Det går bra med meg nå, det var heldigvis ingen spredning. Så satser på at cellegift og hormon behandling holder det borte 🤞 6
Orly Skrevet 4. april #255 Skrevet 4. april Solstråle1 skrev (1 time siden): Jeg har også falt av lasset. Må man virkelig vente så lenge for å få vite resultatet av operasjonen? Vi tok biopsi av ene barnet og da tok det to dager å få svar… Ja, det tar lang tid å få svar dessverre. 3
Margit777 Skrevet 4. april #256 Skrevet 4. april parmanoia skrev (1 time siden): Det er bare masse tomprat om alt og ingenting og mye dårlig skjult reklame samt performativ influenserspising av noen biter mat innimellom «sliter med å få meg nok mat 🥺». Så sitter folk og venter på såkalt ærlige oppdateringer om alvoret oppi alt dette her. Nei, jeg har avfulgt. Det er ikke noe bedre enn andre influensere. Det er jo det hos alle andre også. Bør gi tid til de som fortjener tid. Tviler på at det er så mange andre med sånne stygge sykdommer. De som har vært i nærheten av den stygge og fæle sykdommen.... 😞
Margit777 Skrevet 4. april #257 Skrevet 4. april parmanoia skrev (1 time siden): Hun er ikke lesbisk, så det hadde ikke hjulpet en dritt. 😅 Jeg bare tulla litt. Hun er så søt. Og jeg er heller ikke lesbisk overhode. Har en svær giant av en zinnia eller mann da. 😄😄 ( Han er 50 cm høyere og vi blir ledd av overalt) skulle vært pga farge. Da hadde vi kanskje fått respekt 😯 1
parmanoia Skrevet 5. april #258 Skrevet 5. april (endret) Margit777 skrev (7 timer siden): Det er jo det hos alle andre også. Bør gi tid til de som fortjener tid. Tviler på at det er så mange andre med sånne stygge sykdommer. De som har vært i nærheten av den stygge og fæle sykdommen.... 😞 Det er lov å kritisere innholdet også hos LV selv om har alvorlig sykdom. Hun er ikke fritatt. Dessverre har det blitt slik. Jeg vil si det siden det kom opp igjen. Endret 5. april av parmanoia 6 3
Klump Skrevet 8. april #259 Skrevet 8. april Spent på oppdateringen fra legetimen i dag. Håper det gikk greit🤞
Love2017juni Skrevet 8. april #260 Skrevet 8. april Klump skrev (6 minutter siden): Spent på oppdateringen fra legetimen i dag. Håper det gikk greit🤞 Jeg også. Ser liksom ikke bra ut når det har gått så mange timer 😳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå