Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Andrea59 skrev (På 16.3.2026 den 9.07):

Enig i at de kan være litt lange og kverne rundt det samme budskapet (ikke vil ha kjerringråd om behandlingen, stoler på helsevesenet osv) - men det kverner nok godt i hodet også nå. Men, hører heller på henne enn de fleste andre som kverner på ikke-problemer og fjas….

Enig!!

At fansen finner ut av hvem man er sammen med, selv om hun rir på en ny en ganske ofte. Det er interessant for kattemødre over 45 på trøgd. Det er interessant å høre på. Og tilsynelatende friske mennesker ligger i senga hele dagen og drar seg og slipper unna skatt i skatteparadis 🤮

Ja, isabella sherox råd. 

(Shirog Raad)

Endret av Margit777
Videoannonse
Annonse
Skrevet
tausen skrev (11 minutter siden):

Hun sier jo det selv....

Ja, det er makabert. Men tjener bra selvfølgelig på det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Huldra9 skrev (2 timer siden):

Ja, det er makabert. Men tjener bra selvfølgelig på det. 

Så du vet mer om hennes helse enn hun gjør selv? Spenstig. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg digger Line Victoria, men det er dessverre, som det skrives over her, alt for lang tid som brukes på å komme til poenget. Orker sjeldent å begynne å se gjennom snappene hennes lenger for det er så uendelig mange. Og reklame i tillegg.

• Liker 23
Skrevet (endret)

Er det enormt mye mer tomt kommer aldri til poenget og repetereende  blablablablablabla nå i forhold til før? Jeg ramler også av lasset av interesse snart. Må si jeg ellers digger dama og ønske henne alt godt.  

Endret av parmanoia
  • Liker 16
Skrevet

Det blir ofte sånn når en får gul stjerne på Snapchat. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, de er dryge de snappene hennes nå. Sjelden jeg orker å se de for det blir mye babbel. Blir nok å avfølge snart 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Kanskje hun bør få tilbakemelding på at hun snakker og snakker og aldri kommer til poenget?

Hun virker som en dame som tåler konstruktiv kritikk, og jeg tror hun følger med her inne.

Endret av Tough cookie
  • Liker 8
Skrevet

Jeg orker ikke å se mer på innholdet hennes, det er så uendelig mange snapper å trykke seg igjennom så jeg mister helt interessen. Synd hun har endret seg. 

• Liker 15
Skrevet

Same. Prøvde en stund, men orker bare ikke. Jeg synes Line har vært en frisk motvekt, så ble irritert når hun også skulle begynne med dette

• Liker 11
Skrevet
RandiO skrev (1 time siden):

Det blir ofte sånn når en får gul stjerne på Snapchat. 

Ser den. Men det er en stund siden hun fikk gul stjerne, og denne veldig bablingen synes jeg er ganske ny. Jeg holder på å ramle av lasset. 

• Liker 4
Skrevet
parmanoia skrev (2 minutter siden):

Ser den. Men det er en stund siden hun fikk gul stjerne, og denne veldig bablingen synes jeg er ganske ny. Jeg holder på å ramle av lasset. 

Helt enig. Blir for mye prating før hun kommer til poenget og innen hun gjør det har jeg klikket meg videre. Hører nesten ikke hva hun sier heller. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg følger ingen infulensere, men ønsket å gjøre et unntak for Line Victoria. Dessverre måtte jeg bare gi opp. Jeg har ikke sjans, av samme grunn som flere beskriver her. 

• Liker 19
Skrevet

Jeg følger snart ikke noen lenger jeg, er så ufattelig bortkasta tid. Anbefales. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
MyCupOfTea skrev (3 timer siden):

Jeg følger ingen infulensere, men ønsket å gjøre et unntak for Line Victoria. Dessverre måtte jeg bare gi opp. Jeg har ikke sjans, av samme grunn som flere beskriver her. 

Helt enig

• Liker 2
Skrevet

Line, hvis du fortsatt leser her. Jeg husker fortsatt da du badet halvnaken i en elv. Fra MessTV. Håper du har det bra. Og takk for all latter! Jeg vant forresten masse via de konkurransene.Det var virkelig trash-tv, men det var gøy

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
MalloryK skrev (31 minutter siden):

Line, hvis du fortsatt leser her. Jeg husker fortsatt da du badet halvnaken i en elv. Fra MessTV. Håper du har det bra. Og takk for all latter! Jeg vant forresten masse via de konkurransene.Det var virkelig trash-tv, men det var gøy

Det var veldig gøy! Jeg satt oppe halve natta med nyfødt baby, dette var jo før mobiltelefoner ble allemannseie. Hadde gått på veggen de nettene uten MessTV 😅

• Liker 5
Skrevet

Jeg vant også, men husker ikke hva 😄😄 Jeg tror meldingene var dyrere enn premien 😄

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja jeg så på MessTv hver natt. Jeg jobbet på en 24/7 bensinstasjon da, og på den tiden hadde jeg bare 3 kanaler. Og ingen internett. Så MessTV var min underholdning. Line var herlig. Så hvis du fortsatt leser her Line, takk! Og Adam og hun fra Big Brother og kjæresten (men så ble det gørr kjedelig når de hadde konkurannse om hvor mange trekanter det var i et bilde)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Margit777 skrev (Akkurat nå):

Jeg vant også, men husker ikke hva 😄😄 Jeg tror meldingene var dyrere enn premien 😄

Haha ja sånn 5 kr meldingen! Jeg vant ihvertfall masse TVNorge stæsj. Bl.a en nøkkelring, den henger fortsatt på husnøkkelen. Og masse greier fra artister som var hippe da (Maria Haukaas Storeng) signerte haugevis av ting jeg fikk tilsendt da jeg vant konkurransen (om hvilket år hun ble født). Det var morsomt. Så jeg har mange mange gode minner om MessTV og Line

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...