Gå til innhold

Sur venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt barn ble konfirmert idag og ei venninne higer etter oppmerksomhet. Jeg hadde ikke mye tid ti å prate med henne idag og på kvelden får jeg melding om at hun satt pris på at hun ble ringt opp etter de 4 gangene hun hadde ringt. Jeg orker faktisk ikke nå. Er dette helt greit? Slitsomt når det skal være sånn😑

Anonymkode: 946b0...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her, jun var ikke i konfirmasjonen men hun ringte rett etter kirken. Hadde ikke tid til å ta den da. Ikveld er hun sur fordi jeg ikke ringte henne opp. 

Anonymkode: 946b0...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her, jun var ikke i konfirmasjonen men hun ringte rett etter kirken. Hadde ikke tid til å ta den da. Ikveld er hun sur fordi jeg ikke ringte henne opp. 

Anonymkode: 946b0...ed1

La henne være sur. Hun har vel ikke barn selv så hun vet ikke hvor opptatt man er når man arrangerer en konfirmasjon 

Anonymkode: 90182...221

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk ass...

Anonymkode: a289d...60c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså er mennesket hjernedød? Du har vært gjennom en jævlig lang dag der du virkelig har måttet være "på" og så ringer hun og maser... Hadde tatt av lyden på telefonen og slappet av resten av helga jeg. Man trenger ikke å være innmari oppegående for å skjønne at dagen og dagene før barnet konfirmeres så er man utrolig travel, mye som skal ordnes og komme på plass før selve dagen.

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne er sånn også. Jeg var på jobb og kikket på mobil i pausen. Var flere mld fra henne.  - Kan du komme innom meg etter jobb?  - Lurte på om du kan hjelpe meg med noe? - Ok, siden du ikke svarer så regner jeg med at du ikke kan komme, så da ordner jeg det selv 

Anonymkode: 90182...221

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte hun 4 ganger etter hverandre? Hadde bestevenninna mi gjort det hadde jeg trodd hun var døden nær. Voksne mennesker klarer å ta en beskjed å underholde seg selv. Hun høres needy ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden):

Altså er mennesket hjernedød? Du har vært gjennom en jævlig lang dag der du virkelig har måttet være "på" og så ringer hun og maser... Hadde tatt av lyden på telefonen og slappet av resten av helga jeg. Man trenger ikke å være innmari oppegående for å skjønne at dagen og dagene før barnet konfirmeres så er man utrolig travel, mye som skal ordnes og komme på plass før selve dagen.

Vet. Hun har barn selv faktisk. Men meg og eksen har delt opp dagen så han har idag, men jeg fraktet henne til arrangementet og hentet henne. Gikk i kirken og tiden går...Itillegg til planlegging for morgen dagen. Hun må roe seg, er enig. 

Anonymkode: 946b0...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mitt barn ble konfirmert idag og ei venninne higer etter oppmerksomhet. Jeg hadde ikke mye tid ti å prate med henne idag og på kvelden får jeg melding om at hun satt pris på at hun ble ringt opp etter de 4 gangene hun hadde ringt. Jeg orker faktisk ikke nå. Er dette helt greit? Slitsomt når det skal være sånn😑

Anonymkode: 946b0...ed1

Bare si til henne at du har vert opptatt med konfirmasjonen i dag, å har desverre ikke rukket å ringe opp igjen.

 

Høres tåpelig ut av henne. 

Anonymkode: 83fa4...c0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet. Hun har barn selv faktisk. Men meg og eksen har delt opp dagen så han har idag, men jeg fraktet henne til arrangementet og hentet henne. Gikk i kirken og tiden går...Itillegg til planlegging for morgen dagen. Hun må roe seg, er enig. 

Anonymkode: 946b0...ed1

Godt mulig at hun tenkte du hadde tid til overs da men uansett så tenker jeg at på slike dager og helger så driver man ikke telefonterror på vennene sine. Hvis noen ringer flere ganger uten at det er viktig så er det bare irriterende. Man ser jo de har ringt og så ringer man tilbake når man føler man har tid.

Er hun alltid så krevende? Å ringe 4 ganger synes jeg er litt heavy hvis ikke noen er død eller havnet på sykehus.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Mitt barn ble konfirmert idag og ei venninne higer etter oppmerksomhet. Jeg hadde ikke mye tid ti å prate med henne idag og på kvelden får jeg melding om at hun satt pris på at hun ble ringt opp etter de 4 gangene hun hadde ringt. Jeg orker faktisk ikke nå. Er dette helt greit? Slitsomt når det skal være sånn😑

Anonymkode: 946b0...ed1

Hva er så viktig? Vil vin bare skravle eller er det noe som kan sendes mld om? Man ringer ikke 4 ganger til folk som har konfirmasjon og maser og blir sur. 
du kan si til henne at du har hatt en lang dag med konfirmasjon, og har ting og ordne og ikke tid. Spør om det er noe viktig

Anonymkode: 723f5...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (31 minutter siden):

Godt mulig at hun tenkte du hadde tid til overs da men uansett så tenker jeg at på slike dager og helger så driver man ikke telefonterror på vennene sine. Hvis noen ringer flere ganger uten at det er viktig så er det bare irriterende. Man ser jo de har ringt og så ringer man tilbake når man føler man har tid.

Er hun alltid så krevende? Å ringe 4 ganger synes jeg er litt heavy hvis ikke noen er død eller havnet på sykehus.

Ja hun er veldig mye til vanlig også. 

Anonymkode: 946b0...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske lite omtenksomt ringe flere ganger når hun vet du står i en konfirmasjon. Men det kan jo tenkes hun ønsket gratulerer konfirmanten...

Hvorfor var det så vanskelig for deg å bare sende en rask melding om at du var opptatt hele dagen?

Anonymkode: fdd08...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ganske lite omtenksomt ringe flere ganger når hun vet du står i en konfirmasjon. Men det kan jo tenkes hun ønsket gratulerer konfirmanten...

Hvorfor var det så vanskelig for deg å bare sende en rask melding om at du var opptatt hele dagen?

Anonymkode: fdd08...bcf

Venninnen her må jo skjønne at hun er opptatt når hun har konfirmant. Når man ikke får svar etter 2 ring bør det ringe en bjelle liksom. 
har også ei venninne som har konfirmasjon i dag, ikke snakk om at jeg så mye som sender en melding i dag eller ringer. 
konfirmant mødre har mer enn nok med selskap og alle gjestene. 
folk må lære seg å tenke selv. 
 

hadde en venninne som var meg meg og atter meg. 
jeg var på vei hjem fra sykehus etter en undersøkelse jeg gruet meg veldig til. De fant en kul. Men som viste seg å være ufarlig. 
i det jeg satt meg i bilen og skulle kjøre hjem ringte hun. Var meldinger hele tiden mens jeg var på sykehuset.. når er du ferdig? 
ikke fordi hun lurte på hvordan det gikk med meg, men for å endelig få meg på tlf så hun kunne snakke om problemene sine. 
Det var dråpen for meg. 
jeg bare; skal du ikke spør hvordan det gikk med meg da? 
hun; det gikk jo bra da.. så over på seg. 
Har ikke snakket med henne på snart 4 år. 

Anonymkode: 723f5...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...