AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Del Skrevet 11. mai Ser flere skriver at man går ned i midjemål om man får mer muskler. Men jeg har et spørsmål til det. For jeg hadde midjemål på 66 cm, altså ikke særlig mye fett der fra før. Så startet jeg å trene veldig intenst. Nå har jeg delvis markerte magemuskler (de øverste rutene hvertfall) og ellers veldig muskuløs kropp (armer og ben). Jeg synes ikke fettprosenten har gått nevneverdig opp, kanskje pittelitt, men midjemålet er nå 72 cm. Er det slik at dette automatisk er fett da, eller tar musklene også en del plass? Ble jo litt demotivert når jeg til stadighet leser om at man ikke skal gå etter vekten, men midjemål, også stiger midjemålet (og vekten, men den var jeg forberedt på). Anonymkode: 888d5...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Del Skrevet 11. mai Midjemålet har gått opp, fettprosenten har gått opp og vekten har sannsynligvis gått opp. Da har du nok spist mer i tillegg til treningen. Da jeg begynte å trene så gikk jeg i starten litt opp i vekt pga væskeansamlinger rundt tidligere ubrukte muskler. Men etter hvert gikk jeg ned i fettprosent og fikk en annen kroppssammensetning. Buksene ble strammere rundt lårene da jeg trente mye styrke for beina. Mens magen ble betydelig mindre. Bukser har blitt mye løsere rundt magen. Jeg har gått litt ned i vekt også etterhvert, men ikke mye ift hvor mye jeg har gått ned i fettprosent. Anonymkode: b9013...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 17. mai #3 Del Skrevet 17. mai Om du har gått opp rundt midjen så har du lagt på deg fett i tillegg til muskler. Da spiser du mer enn du forbrenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå