AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Del Skrevet 11. mai Er Lavrans ,Eirik eller Sindre fineste? Anonymkode: 5106c...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Del Skrevet 11. mai Eirik ☺️ Anonymkode: 9ea5e...b59 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Del Skrevet 11. mai Lavrans Anonymkode: f7719...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Del Skrevet 11. mai Jeg synes Eirik er finest av disse. Anonymkode: 4375c...59e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Del Skrevet 11. mai Liker alle tre! Synes kanskje Sindre er "enklest" å si etter Jørgen av en eller annen grunn, men liker som sagt alle tre og synes det er vanskelig å dra fram en som favoritt. Anonymkode: e3fc5...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Del Skrevet 11. mai Jeg synes Lavrans og Eirik er veldig fine navn. Begge fungerer fint med Jørgen. Anonymkode: 30cdb...7fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Del Skrevet 11. mai Eirik Og slenger inn forslaget: Håvard Anonymkode: 98b90...86d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. mai #8 Del Skrevet 11. mai Jørgen og Vegard. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Del Skrevet 12. mai Takk for svar. Min favoritt er nok Eirik,men de 2 andre er liker far godt. Vi er endelig enig , så blir en av disse 3. gutten er snart 3 uker så trenger et navn Anonymkode: 5106c...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #10 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Takk for svar. Min favoritt er nok Eirik,men de 2 andre er liker far godt. Vi er endelig enig , så blir en av disse 3. gutten er snart 3 uker så trenger et navn Anonymkode: 5106c...8ac Åja, det var deg ja 🤭 Anonymkode: f7719...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 13. mai #11 Del Skrevet 13. mai Stilmessig synes jeg alle tre navnene passer sammen med Jørgen. Objektivt sett blir det ikke feil, uansett hva dere lander på. Så til det litt mer subjektive: jeg skiller meg sikkert ut fra de fleste her, for jeg liker virkelig ikke navnet Eirik, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hvorfor. Sindre er min favoritt av de tre navnene. Lavrans er også veldig fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #12 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 21.43): Er Lavrans ,Eirik eller Sindre fineste? Anonymkode: 5106c...8ac Georg! Men av dem Eirik eller helst Erik Anonymkode: 4454b...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #13 Del Skrevet 13. mai Lavrans høres lavrangs ut. Neida. Men det var lite fint og klinga ikke bra til Jørgen. De andre to er bedre. Mulig Eirik klinger best. Anonymkode: 8362b...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #14 Del Skrevet 13. mai Sindre er fint Anonymkode: 2bafe...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #15 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Åja, det var deg ja 🤭 Anonymkode: f7719...c90 Tror denne personen lager alle trådene her inne. Anonymkode: c112d...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #16 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 12.28): Georg! Men av dem Eirik eller helst Erik Anonymkode: 4454b...0d2 Eirik er norsk. Erik er svensk. Anonymkode: 0d5d5...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #17 Del Skrevet 29. mai Av de tre er Eirik finest bortsett fra at Erik er mindre belastende Sindre og Lavrans er rart med mindre du digger Sigrid unsett eller aksjespekulanten til Erna Anonymkode: 5a580...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå