AnonymBruker Skrevet 17. mai 2024 #21 Del Skrevet 17. mai 2024 Jeg bor for langt unna til at det ville ha vært aktuelt å besøke kunstsiloen, og vi har mange muligheter nærmere ved. Av kunstnere foretrekker jeg Lisa Aisato (bilder) og Lillian Vedvik/Vibeke Åmli (keramikk). Er også glad i skulpturer. Det er vel ganske vanlig å betale for å komme inn for å se kunst, og prisen er helt grei tenker jeg. Anonymkode: 051bb...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 17. mai 2024 #22 Del Skrevet 17. mai 2024 Kunst interesserer meg ikke så veldig mye, men arkitektur gjør. Så vi kommer definitivt til å kjøre innom Kristiansand på neste Norgesferie og se på kunstsiloen. Kistefos står også på planene, samt bl.a Kimen kulturhus i Stjørdal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #23 Del Skrevet 20. mai 2024 -jk- skrev (På 17.5.2024 den 11.36): Kunst interesserer meg ikke så veldig mye, men arkitektur gjør. Så vi kommer definitivt til å kjøre innom Kristiansand på neste Norgesferie og se på kunstsiloen. Kistefos står også på planene, samt bl.a Kimen kulturhus i Stjørdal. Kistefos er veldig kult! Anonymkode: 95808...22e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #24 Del Skrevet 21. mai 2024 Jeg var i kunstsiloen i dag, ikke vert pengene. Anonymkode: 7b244...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå