Gå til innhold

Vil så gjerne ha et barn til, men han vil ikke!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei.

Jeg har en liten gutt på snart ett år, og har så fryktleig lyst på en liten baby til. Jeg elsker barn og ønsker meg minst 4! Min mann sier at det er for tidlig, han vil vente et par år. Sier jeg bør få meg en jobb først så vi får litt bedre økonomi. (Jeg har vært hjemme siden vi fikk sønnen vår og har ingen jobb å gå tilbake til. Sluttet på videregående da jeg møtte mannen min.)

Greit nok at vi ikke har verdens beste råd, men jeg vil at sønnen min skal få seg en lekekamerat før han blir for gammel. Og jeg tenker ikke på annet enn å bli gravid for tiden. Går på minipillen, men glemmer ofte å ta den, og det vet mannen min, så det som skjer det skjer! Noen her som har erfaring med to tette og dårlig råd?

Klem,

Sanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hej sanne

det skal jo ikke være din søn som skal bestemme om der skal være baren forøgelse eller ej hos dere, men en fellers enighed mellem dig og din mand..

jeg selv skal til at ha nr 4 og der er nogle spring imellem 4 år mellem 1 og 2 det var faktisk passe fint så var der kun 14 måneder mellem nr 2 og 3 frarådes på det sterkeste, det var utrolig slitsomt da begge to tøsser var nogle bavianer og drev deres mor til vandvid :D ja og så er der jo 12 år nu og det er jo lang tid...

ved det ikke er så let at tage den beslutning om børne forøgelse men hvis jeg var dig ville jeg nok vente lidt måske et lille års tid så du ikke har to ble børn, måske få dig et kursus eller lidt mere skole kundskaber, ellers bliver veldig bundet din mand. jeg stoppe min uddannelse og begyndte at gå hjemme med barn og tog ikke uddannelse før jeg 27 og har været på skole benken siden :D

ønsker dig og din mand lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Jeg synes faktisk du skal tenke litt mindre på hva DU har lyst til og litt mer på hva som er best for det ufødte barnet og ikke minst det barnet du allerede har. Hva tror du er best; at sønnen din får en lekekamarat NÅ og dere går ad undas økonomisk (siden dere allerede sliter så blir det garantert ikke bedre med nok en munn å mette) eller at sønnen må vente noen år på søsken mens du skaffer deg en utdannelse og jobb så du kan få betalt permisjon neste gang du blir gravid?

Jeg prøver hardt å ikke kommentere minipillslurvinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jevngamle sønner!

vi tenker (merk VI) på å få en til ganske snart, men jeg ville ALDRI tenkt tanken på å lage en til hvis ikke mannen min ville det! Vi har god økonomi, selvom jeg er student, og merker allerede at det ikke er billig med et barn

det å få et barn til høres ut som en skikelig dårlig ide hvis ikke mannen din føler at dere har råd. Tenk om han synes at det er så ille at du blir gravid uten hans samtykke at han går fra deg. Hva gjør du da? Ingen utdannelse, og ingen jobb? Nei vent til dere begge er klare, så blir det en lykke med et barn til, og ikke bare en ekstra bør!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...