Gå til innhold

Okei å være valg nr 2?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en dritkjekk fyr men han var mer interessert i venninna mi, hun avviste ham. Møtte ham senere og han kjente meg igjen, han spurte om jeg ville bli kjent. 

Jeg var tiltrukket men hadde en ekkel smak av at han egentlig helller ville ha venninna mi og sa nei takk, men var det dumt av meg? 

Anonymkode: 78a70...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Smart valg 

Anonymkode: d9d94...b81

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Av og til er det sånt som skjer. Kanskje han så venninna di først bare. Kanskje han bruker deg til å komme nærmere henne etc. Hvem vet 

Anonymkode: 09bcd...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Møtte en dritkjekk fyr men han var mer interessert i venninna mi, hun avviste ham. Møtte ham senere og han kjente meg igjen, han spurte om jeg ville bli kjent. 

Jeg var tiltrukket men hadde en ekkel smak av at han egentlig helller ville ha venninna mi og sa nei takk, men var det dumt av meg? 

Anonymkode: 78a70...7c3

Det var langt fra dumt. De fleste ønsker ikke å være andrevalg og ville gjort det samme. 

Anonymkode: 9a1eb...7fc

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tja. Av og til er det sånt som skjer. Kanskje han så venninna di først bare. Kanskje han bruker deg til å komme nærmere henne etc. Hvem vet 

Anonymkode: 09bcd...dfe

Han så faktisk meg først, eller vi så hverandre i en gjeng, så kom venninnen min og han var rett bort på henne som høflig avviste ham. 

Anonymkode: 78a70...7c3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han så faktisk meg først, eller vi så hverandre i en gjeng, så kom venninnen min og han var rett bort på henne som høflig avviste ham. 

Anonymkode: 78a70...7c3

Klassisk «mystery method» triks. Han vil ligge med deg, og kun det. Bruker venninna for å gjøre deg misunnelig og interessert - akkurat som du er nå 😉

Anonymkode: 1ae29...f49

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Klassisk «mystery method» triks. Han vil ligge med deg, og kun det. Bruker venninna for å gjøre deg misunnelig og interessert - akkurat som du er nå 😉

Anonymkode: 1ae29...f49

Men det var jo dumt, for jeg kommer aldri til å gi det en sjans nå. 

Anonymkode: 78a70...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri, noen gang giddet å være nr 2. jeg hadde heller aldri «jobbet» for en dames gunst.

 

Anonymkode: 25d9c...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg er gift på 16. året med en jeg avviste. De passer godt sammen, og hun er definitivt ikke en som er kjent for å gå etter andres rester. 
 

En date skader jo ikke for å bli kjent med fyren. Klokt å være litt skeptisk, da. 

Anonymkode: bd601...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært helt uaktuelt å være nr 2 på måten TS beskriver. Det tror jeg ligger i instinktene de fleste av oss er utstyrt med. 

Anonymkode: 77b1c...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 12.58):

Tja. Av og til er det sånt som skjer. Kanskje han så venninna di først bare. Kanskje han bruker deg til å komme nærmere henne etc. Hvem vet 

Anonymkode: 09bcd...dfe

Gammelt triks. Er du intr. i ei dam som er "lunken" ?  Prøv deg på venninna, slår sjelden feil.

Anonymkode: 85464...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...