Gå til innhold

Ta kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt kontakt med en som i det siste har tatt initiativet til å møtes, mens det er jeg som har tatt kontakt. Jeg har tatt initiativet 3-4 ganger nå, hvor han først inviterte meg på bursdagsfeiringen hans. Jeg avviste, så sa han at han ville møtes for å ta noe å drikke. Kjenner han fra før av, men lenge siden jeg har sett han. Han sa jeg måtte ta kontakt når det passet. Nå passer det, men er usikker på om jeg skal tørr? Og igjen ta initiativet til kontakt? 

Anonymkode: 86900...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor tar du kontakt med han hvis du avviser han når han spør om å møtes?

Anonymkode: 0cc55...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hvorfor tar du kontakt med han hvis du avviser han når han spør om å møtes?

Anonymkode: 0cc55...5f0

Rettelse: jeg mente avslo, fordi det passet dårlig. Jeg liker han godt, og kunne tenke meg å møte han. Men usikker på om det nå har gått for lang tid også (4 uker) siden han inviterte. Jeg har hatt så mye på agendaen. Og pluss dette med at det er jeg som har tatt kontakt, mer enn han.

Anonymkode: 86900...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt kontakt med en som i det siste har tatt initiativet til å møtes, mens det er jeg som har tatt kontakt. Jeg har tatt initiativet 3-4 ganger nå, hvor han først inviterte meg på bursdagsfeiringen hans. Jeg avviste, så sa han at han ville møtes for å ta noe å drikke. Kjenner han fra før av, men lenge siden jeg har sett han. Han sa jeg måtte ta kontakt når det passet. Nå passer det, men er usikker på om jeg skal tørr? Og igjen ta initiativet til kontakt? 

Anonymkode: 86900...6cc

Han spurte om å møtes og du avslo. Da tenker jeg ballen ligger hos deg. Hvis du ønsker videre kontakt, må du ta initiativ. At han sier noe sånt som at du skal ta kontakt når det passer for deg, er en sånn typisk høflighetsting man sier for å redde ansikt samtidig som man ikke brenner bruer og virker bitter etter å ha blitt avvist.

Anonymkode: 32d61...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med han. Stakkars fyr. Han vil jo åpenbart treffe deg, men du avviser. Plutselig er det for sent og han har en date med en annen dame

Anonymkode: e6477...e8b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ta kontakt med han. Stakkars fyr. Han vil jo åpenbart treffe deg, men du avviser. Plutselig er det for sent og han har en date med en annen dame

Anonymkode: e6477...e8b

Tok kontakt med han, og jeg foreslo å møtes. Han var litt reservert, og brukte noe tid på å svare, men sa at han veldig gjerne ville møte meg. Han ville at vi skulle møtes hjemme hos han, jeg svarte med å si at vi også kunne møtes ute en plass. 
 

Vi tekstet litt frem og tilbake, og til slutt var klokka plutselig ti. Han fortsatte med å invitere meg hjem til han, siden han følte for å være hjemme og slappe av. Jeg kjenner han fra før av, og jeg har nylig blitt singel. Så skjønner på en måte at han vil møtes uten å bli sett?

Men jeg følte uansett at det var for seint, og foreslo å ta det igjen, og heller planlegge litt bedre. Så nå tenker jeg at jeg avventer, og ser om han inviterer meg.

Anonymkode: 86900...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tok kontakt med han, og jeg foreslo å møtes. Han var litt reservert, og brukte noe tid på å svare, men sa at han veldig gjerne ville møte meg. Han ville at vi skulle møtes hjemme hos han, jeg svarte med å si at vi også kunne møtes ute en plass. 
 

Vi tekstet litt frem og tilbake, og til slutt var klokka plutselig ti. Han fortsatte med å invitere meg hjem til han, siden han følte for å være hjemme og slappe av. Jeg kjenner han fra før av, og jeg har nylig blitt singel. Så skjønner på en måte at han vil møtes uten å bli sett?

Men jeg følte uansett at det var for seint, og foreslo å ta det igjen, og heller planlegge litt bedre. Så nå tenker jeg at jeg avventer, og ser om han inviterer meg.

Anonymkode: 86900...6cc

Slappe av?

Den var god...

😂

Anonymkode: e8944...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tok kontakt med han, og jeg foreslo å møtes. Han var litt reservert, og brukte noe tid på å svare, men sa at han veldig gjerne ville møte meg. Han ville at vi skulle møtes hjemme hos han, jeg svarte med å si at vi også kunne møtes ute en plass. 
 

Vi tekstet litt frem og tilbake, og til slutt var klokka plutselig ti. Han fortsatte med å invitere meg hjem til han, siden han følte for å være hjemme og slappe av. Jeg kjenner han fra før av, og jeg har nylig blitt singel. Så skjønner på en måte at han vil møtes uten å bli sett?

Men jeg følte uansett at det var for seint, og foreslo å ta det igjen, og heller planlegge litt bedre. Så nå tenker jeg at jeg avventer, og ser om han inviterer meg.

Anonymkode: 86900...6cc

Tror ikke det har noe med at han ikke vil at dere skal bli sett, mer at han har lyst på sex.

Anonymkode: 0cc55...5f0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ikke det har noe med at han ikke vil at dere skal bli sett, mer at han har lyst på sex.

Anonymkode: 0cc55...5f0

Ja eller det. Hadde han ville blitt bedre kjent så hadde han sikkert ville møtes på en annen måte. Men har hørt om de som foretrekker å møtes hjemme hos seg, uten at det nødvendigvis trenger om å skje noe også. Som har endt opp i et forhold. Men nå lar jeg det ihvertfall være opp til han. Ts

Anonymkode: 86900...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...