Gå til innhold

Er det teit å tilby hjelp ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ei venninne som er alenemor og er ufør. Jeg er selv alene med barn, men er heldigvis frisk. Vi kjenner ikke hverandre supergodt, men har fått mer kontakt nå det siste året. 

Hun har et barn som snart begynner på ungdomsskolen. 

Leiligheten hennes er så rotete og hun har tomme beholdere etter hundemat på gulvet (de har hund). Hun sier det er flaut å få besøk fordi hun ikke orker å rydde så mye.. 

Vet hun liker å kjøpe nye ting ofte. 

Tror ikke det er så veldig moro for ungen å ha så mye rot hjemme ?

Personlig er jeg ikke en person som liker å stille opp på dugnader og gjøre ting gratis for jeg jobber fullt, har barn og har nok med meg og mitt. Men jeg veit ikke, akkurat her, føler jeg har lyst å bare rydde og vaske hele leiligheten hennes fordi jeg veit hun føler på det, - og jeg veit at hun føler på det når hun spør om tjenester for hun har sagt det. Jeg stiller jo opp med glede, synes bare genuint at det er hyggelig å hjelpe til for hun er bare så herlig... er det teit om jeg tilbyr meg å gjøre dette for henne ? 

 

Anonymkode: 65e5c...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjenner henne ikke så godt men dere er venninner og hun er bare herlig? Men nei jeg ville aldri spurt 

Anonymkode: 346b6...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...