AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Del Skrevet 11. mai 2024 Min date har sagt at ikke slikker dama. Jeg fikk sjokk. Er dette vanlig ? Anonymkode: 9d6bc...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 11. mai 2024 #2 Del Skrevet 11. mai 2024 Vanlig? Sikker ikke.. Skjer? Selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Del Skrevet 11. mai 2024 Tror over 90% er glad i å slikke. Har personlig aldri hørt en mann å det byder han imot eller han ikke liker å slikke. Kanskje han daten din innerst inne ønsker å suge på en kuk? Anonymkode: 4e8f8...af5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #4 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min date har sagt at ikke slikker dama. Jeg fikk sjokk. Er dette vanlig ? Anonymkode: 9d6bc...f68 Så veldig uvanlig er det ikke, men vi er mer generøse med å gi nytelse der enn kvinner. Selv hadde det vært helt uaktuelt med et sexliv uten slikking, men folk er forskjellig. Av de som ikke vil, så tipper jeg det ofte har med å gjøre at de har dårlige erfaringer fra før, da holder man fort tilbake https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/17937678/norske-menn-gir-hyppigere-oralsex-enn-kvinner?publisherId=17847495 Anonymkode: 4c99f...752 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. mai 2024 #5 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så veldig uvanlig er det ikke, men vi er mer generøse med å gi nytelse der enn kvinner. Selv hadde det vært helt uaktuelt med et sexliv uten slikking, men folk er forskjellig. Av de som ikke vil, så tipper jeg det ofte har med å gjøre at de har dårlige erfaringer fra før, da holder man fort tilbake https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/17937678/norske-menn-gir-hyppigere-oralsex-enn-kvinner?publisherId=17847495 Anonymkode: 4c99f...752 Ja da må jeg hatt maks uflaks, hvis det er tilfellet at menn er mer generøse med oralsex enn damer.... Har ikke stemt for min del ihvertfall.... Så er nok jeg ei dame som er i overkant glad i å gi nytelse 💕🪷. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #6 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så veldig uvanlig er det ikke, men vi er mer generøse med å gi nytelse der enn kvinner. Selv hadde det vært helt uaktuelt med et sexliv uten slikking, men folk er forskjellig. Av de som ikke vil, så tipper jeg det ofte har med å gjøre at de har dårlige erfaringer fra før, da holder man fort tilbake https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/17937678/norske-menn-gir-hyppigere-oralsex-enn-kvinner?publisherId=17847495 Anonymkode: 4c99f...752 Jada jada selvskryt selvskryt. Rart dere ikke klarer å gi kvinner orgasme da, siden dere er så flinke til å gi nytelse og ikke gjør det fordi dere selv synes det er digg… https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/lesbiske-pa-orgasmetopp-ifolge-forskning/ Anonymkode: 1429b...e7b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #7 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jada jada selvskryt selvskryt. Rart dere ikke klarer å gi kvinner orgasme da, siden dere er så flinke til å gi nytelse og ikke gjør det fordi dere selv synes det er digg… https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/lesbiske-pa-orgasmetopp-ifolge-forskning/ Anonymkode: 1429b...e7b Hvordan i alle dager er det skryt å si at jeg liker den delen av sexlivet?😅 jeg svarte på hvor vanlig det er, som var spørsmålet Anonymkode: 4c99f...752 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #8 Del Skrevet 11. mai 2024 Irak skrev (5 minutter siden): Så er nok jeg ei dame som er i overkant glad i å gi nytelse 💕🪷. Det er forøvrig felles, enten man gir gaver eller påskeegg eller blomster eller oralsex. Man føler seg så god og snill fordi man er giveren. Den andre må bare smile og le og si takk. Ofte ville det vært mer givende for partner om man innrømmet at man gjorde det for egen del. Anonymkode: 1429b...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. mai 2024 #9 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er forøvrig felles, enten man gir gaver eller påskeegg eller blomster eller oralsex. Man føler seg så god og snill fordi man er giveren. Den andre må bare smile og le og si takk. Ofte ville det vært mer givende for partner om man innrømmet at man gjorde det for egen del. Anonymkode: 1429b...e7b Forhåpentligvis så går det begge veier tenker jeg da.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #10 Del Skrevet 11. mai 2024 Noe av det beste jeg vet 😮💨🤤 Anonymkode: 52774...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 11. mai 2024 #11 Del Skrevet 11. mai 2024 Jeg er mann som ikke slikker. Det er ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #12 Del Skrevet 11. mai 2024 Min gjør heller ikke det.. Anonymkode: 6305d...6e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #13 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er forøvrig felles, enten man gir gaver eller påskeegg eller blomster eller oralsex. Man føler seg så god og snill fordi man er giveren. Den andre må bare smile og le og si takk. Ofte ville det vært mer givende for partner om man innrømmet at man gjorde det for egen del. Anonymkode: 1429b...e7b For en kynisk måte å se det på. Selv om jeg føler meg bra etter å ha gitt henne kjærlighet på en eller annen måte, gaver, oralsex, tjenester eller hva det måtte være, så gjør jeg det mest for å gjøre henne glad, er derfor det føles godt, fordi jeg vet hun blir glad og setter pris på det Anonymkode: 4c99f...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #14 Del Skrevet 11. mai 2024 Min gjør heller ikke det. Har fått meg til å tenke at det er jeg som er ekkelt. Ikke noen god følelse. Anonymkode: 560c0...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #15 Del Skrevet 11. mai 2024 Selvsagt finnes det mange menn som ikke slikker, og kanskje enda flere kvinner som ikke ønsker å bli slikket? Det er mitt tilfeldige inntrykk. Men jeg tror de aller fleste menn liker å slikke, og de blir skuffet om de ikke får. Jeg bare tipper og tror ut fra hva jeg har erfart, lest og hørt. Anonymkode: f0031...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #16 Del Skrevet 11. mai 2024 elsker å slikke, men bare i forhold eller med en fast og langvarig elskerinne. ting kan smitte. ta en test. Anonymkode: 755d1...d7e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T-AA Skrevet 11. mai 2024 #17 Del Skrevet 11. mai 2024 Alle må ta ansvar for sin egen orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #18 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvordan i alle dager er det skryt å si at jeg liker den delen av sexlivet?😅 jeg svarte på hvor vanlig det er, som var spørsmålet Anonymkode: 4c99f...752 Du skrøt av at menn var så generøse og ga oralsex. Dersom dette var noe de gjorde for kvinners del, og ikke for sin egen, da ville vel kvinnene fått orgasme? Du kunne heller sagt, som du gjør her, at det er noe du selv liker, noe du gjør av egeninteresse. Det ville vært mer riktig. Irak skrev (24 minutter siden): Forhåpentligvis så går det begge veier tenker jeg da.... Men det er jo vesensforskjell mellom å gi noe til en mann og gi noe til en kvinne. Dere heterofile ser jo, ironisk nok, ikke forskjell på kjønn… Anonymkode: 1429b...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. mai 2024 #19 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skrøt av at menn var så generøse og ga oralsex. Dersom dette var noe de gjorde for kvinners del, og ikke for sin egen, da ville vel kvinnene fått orgasme? Du kunne heller sagt, som du gjør her, at det er noe du selv liker, noe du gjør av egeninteresse. Det ville vært mer riktig. Men det er jo vesensforskjell mellom å gi noe til en mann og gi noe til en kvinne. Dere heterofile ser jo, ironisk nok, ikke forskjell på kjønn… Anonymkode: 1429b...e7b Hvilken forskjell er det da? Kan du opplyse meg? Hilsen nysgjerrig K 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #20 Del Skrevet 11. mai 2024 Min mann liker det ikke. Det er helt ok, han løser det på andre måter og det er heelt greit for meg🥰 Anonymkode: 20371...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå