Gå til innhold

Mannen sint for at vi vekker han hver morgen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi bor i en liten leilighet mens vi venter på at huset skal bli ferdig, så vi har bare 1 soverom. Vi har en baby på 6 mnd som sover veldig dårlig, så mannen ligger i stuen for at han skal få sove igjenom natten. Det er helt greit at jeg ikke får hjelp om natten, jeg klarer fint å takle det, så den søvnen unner jeg han. Problemet, jeg og baby står opp klokken 8 hver eneste dag. Jeg gjør det for å skape rutine, og dette har vært rutine de siste 4 mnd. Han vet dette veldig godt. Alikevel blir han sur, sint og irritert når vi kommer inn i stua for da våkner han. Og jeg kjenner at jeg ikke har noe sympati med han! Det er han som velger å sitte opp til langt på natt for å spille eller se på film, selv om han vet at vi står opp klokken 8! Så denne dagen ble igjen dårlig start..  Jeg har sagt at jeg vil helst ha hjelp om morningen så jeg kan få slape litt av, men hvis det er nødvendig kan han gå å legge seg i sengen og sove litt til. Men det er visst totalt idiostisk for nå er han jo våken. Ååååå jeg blir så provesert!!! Råd?? 

Anonymkode: 55e79...7a0

  • Liker 6
  • Hjerte 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dump han… 

Altså, men hvem faen tror han at han er?! Er det bare DU som er forelder her? 

Anonymkode: 9258d...24d

  • Liker 40
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må skjerpe seg. Må si opp kl o8 ikke er tidlig slik sett på barn. Her var de oppe og klar for dagen 05.30

  • Liker 30
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en idiot du har fått barn med. Han kan klappe igjen!

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, tenkte han at dere skulle sitte på soverommet frem til han en eller annen gang våkner? Stua er jo det daglige oppholdsrommet. Han kan vel hute seg inn på soverommet når dere står opp da, hvis han absolutt må sove lengre enn 8. 

  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parterapi er tingen når vanlig kommunikasjon ikke virket 

Anonymkode: 1965a...454

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal han ikke på jobb?? Sånn uansett?

Anonymkode: 23670...7dd

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og babyen kan bo på stua og mannen på soverommet, til han finner seg et annet sted å bo 

Anonymkode: f84be...d52

  • Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han 14 år? 

Anonymkode: fc17c...512

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot. Her i huset våkner babyen kl. 6.30 hver dag. Både far og jeg står opp da. Og vi er B mennesker forresten, men vi skjerper oss fordi livet er ikke som før man fikk barn. Litt på siden men, min mann står opp med baby om natten hver natt, selv om han skal på jobb mm. Hvorfor avlaster ikke mannen din deg? Man er jo to om å få barn.

Anonymkode: ba690...1d5

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når må han dra for å komme seg på jobb da? For de fleste starter arbeidsdagen da.. 

Uansett. Mange barn i den alderen starter jo dagen leeeeenge før, så han bør jo væte glad for å få sove så lenge. 

Anonymkode: d8c03...236

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er han 14 år? 

Anonymkode: fc17c...512

Det tenkte jeg også, tenåringer er ofte mer modne enn mannen til ts. Tipper han er 28, men ikke moden i hodet. Parterapi neste

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en ubrukelig mann! Da vår eldste var så liten så delte vi oss også om natten, men da varte natta til kl 6 for ham, og så begynte min uavbrutte pause på to timer så jeg kunne hente meg litt inn dersom vi ikke hadde sovet så godt den natta. Om han la seg kl 21 eller kl 05 var helt irrelevant. Han skulle opp kl 06 og ta vare på SITT barn. 

Anonymkode: 8453e...33b

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far får sove hele natten uten avbrudd, og blir sur når du og baby står opp på morgenen (etter en natt med kanskje flere oppvåkninger). Finn én feil 🙄

Anonymkode: 7d689...a19

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke få flere barn med ham med mindre han skjerper seg grundig. Du skal kunne forvente at mannen er pappa for barnet og bryr seg om dere. Du klarer kanskje alt selv nå, men det går ikke i lengden med flere.
Og du, det er lettere å klare alt selv når du ikke har en «tenåring» å passe på i tillegg. 

Anonymkode: bd666...b23

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner jeg blir oppgitt på dine vegne

Anonymkode: 14c84...8f5

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser innlegg som dette her så lurer jeg alltid på hvor dere kvinner på kg finner mennene deres. Nok en gullfunn🤦🏻‍♂️

Anonymkode: 16781...052

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8??? Det er jo faktisk sent å stå opp for mange, det kan han ikke klage på.

Anonymkode: 620ce...81e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å måtte spørre om dette? Uff dette kan ikke være et bra forhold.

Anonymkode: 54140...372

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...