AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Del Skrevet 10. mai 2024 Har kjøpt Missmaya fabienne dress i str L. Og ble plutselig litt usikker på om den vil passe. Skal brukes til 17.mai og den kommer i posten på mandagen. Jeg bruker str 40/42 vanligvis. Noen som har den kjolen? Anonymkode: ff9e4...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 11. mai 2024 #2 Del Skrevet 11. mai 2024 Jeg har den og føler den er ganske normal i størrelsen. Midtpartiet har litt stretch i seg. Godt stoff. En nydelig kjole 😊🤩 håper den passer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Del Skrevet 11. mai 2024 1 hour ago, Elysian said: Jeg har den og føler den er ganske normal i størrelsen. Midtpartiet har litt stretch i seg. Godt stoff. En nydelig kjole 😊🤩 håper den passer! Takk for svar, godt å lese at midtpartiet har stretch. Jeg har nylig fått baby og syntes det var så kjekt at det var knapper øverst pga amming. 😊 Anonymkode: ff9e4...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå