Arild37 Skrevet 10. mai 2024 #21 Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (1 minutt siden): hvordan kan sex være dårlig? jeg er alltid engasjert og sånt, og gjør alt at mannen skal ha det bra Spiller liten rolle hvor engasjert du er, noen passer bare ikke sammen seksuelt, det kan feks være pga forskjellige preferanser og lyster. Husk at det er ekstremt stor variasjon av hva folk liker i senga, og selv om du var verdens beste ligg for en, så kan du være helt feil for noen andre 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #22 Skrevet 10. mai 2024 Du er for selvopptatt. Du har allerede laget tre tråder med noen timers mellomrom, hvorav to omhandler ca det samme. I den tredje har du skrytt over alle pengene du bruker på estetisk medisin og what not. Ellers skryter du av deg selv, opp og ned og i mente, angriper og snakker ned folk som kommer med tilbakemelding, men blir trigga med en gang noen ikke er enig med deg, og ber dem ikke snakke deg ned. Mens du tydeligvis skal få snakke alle andre ned. Du er ikke en catch når du oppfører deg sånn. Du sier det er et forum osv, men disse holdningene skinner igjennom irl. Det er ikke særlig interessant, for du baserer hele din personlighet på utseende ditt, og mannfolka plukker nok opp dette og orker dermed ikke date nr 3. Anonymkode: fa2d3...29a 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #23 Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (1 minutt siden): jeg gjorde det og de sa ''jeg vet ikke. jeg kan ikke gi deg svar fordi jeg vet ikke selv'', jeg tror de lyver... Ja de lyver, akkurat som de fleste kvinner gjør i samme situasjon, brutal ærlighet der blir fort veldig feil, og gjør fort mer skade enn godt Anonymkode: ed5f0...ffe
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #24 Skrevet 10. mai 2024 Arild37 skrev (40 minutter siden): Sjansen er nok stor for at de gikk videre pga det ikke ble sex etter to dater, da vil mange tenke du ikke er særlig interessert. Selv har grensen min vært på 3 dater, har hun ikke lyst på meg innen da, så er det for dårlig seksuell kjemi. Eller så var det noen mer interessante damer som tok vekk oppmerksomhet fra deg Du krever ekstremt mye fra noen. Om det er noen mer interessante damer som tar oppmerksomheten i mellom tiden sier det seg jo selv at du ikke er en du er trygg å ha sex med. Du går fort frem fordi du legger lite i det, jeg derimot er veldig serriøs og hadde hatt det som personlig mareritt å datet en mann som deg. Så slutt å vær negativ og gaslitende om de som ikke vil ligge med deg, det er lurt å luke ut sånne her menn. Om.dere ikke vil ha sex kvinner, ikke ha sex. Du trenger ikke åpne deg for fort for riktig mann. Anonymkode: 6b67f...44d
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #25 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja de lyver, akkurat som de fleste kvinner gjør i samme situasjon, brutal ærlighet der blir fort veldig feil, og gjør fort mer skade enn godt Anonymkode: ed5f0...ffe jeg er direkte og sier rett ut ''jeg likte deg ikke fordi...''
Arild37 Skrevet 10. mai 2024 #26 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du krever ekstremt mye fra noen. Om det er noen mer interessante damer som tar oppmerksomheten i mellom tiden sier det seg jo selv at du ikke er en du er trygg å ha sex med. Du går fort frem fordi du legger lite i det, jeg derimot er veldig serriøs og hadde hatt det som personlig mareritt å datet en mann som deg. Så slutt å vær negativ og gaslitende om de som ikke vil ligge med deg, det er lurt å luke ut sånne her menn. Om.dere ikke vil ha sex kvinner, ikke ha sex. Du trenger ikke åpne deg for fort for riktig mann. Anonymkode: 6b67f...44d Negativ? Nei, jeg bare holder meg til damer som passer meg, og en som vil vente i evigheter er ikke noe for meg, enkelt og greit, så det er ikke noe tap. Og jeg er ikke match for de heller siden vi hadde vært for forskjellige, så da går begge parter lykkelig videre til andre. Nei uff så fælt at folk har forskjellige preferanser. Men nå slipper jeg heldigvis lete mer, fant hun jeg ville ha
Paneera Skrevet 10. mai 2024 #27 Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (12 minutter siden): jeg er direkte og sier rett ut ''jeg likte deg ikke fordi...'' Da mangler du sosiale antenner. Kanskje det menn merker? 3
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #28 Skrevet 10. mai 2024 Samfunnsengasjert skrev (22 minutter siden): Da mangler du sosiale antenner. Kanskje det menn merker? hva annet mener du jeg skal si når en mann spør om neste date og jeg vil ikke? hvorfor skal jeg være falsk snill?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #29 Skrevet 10. mai 2024 Arild37 skrev (34 minutter siden): Negativ? Nei, jeg bare holder meg til damer som passer meg, og en som vil vente i evigheter er ikke noe for meg, enkelt og greit, så det er ikke noe tap. Og jeg er ikke match for de heller siden vi hadde vært for forskjellige, så da går begge parter lykkelig videre til andre. Nei uff så fælt at folk har forskjellige preferanser. Men nå slipper jeg heldigvis lete mer, fant hun jeg ville ha Men det at du legger så vekt på evigheter kan påvirke noen timer å tenke at de må for å bli likt, om de ikke forstår sine egne grenser, noe mange sliter med. Hva som en evighet for deg er ikke det for andre. Jeg reagerer på om du presser noen, om ikke til å ligge med deg, til å ligge med de de dater på grunn av det du sier. Du forstår ikke konsekvensene det kan ha. Anonymkode: 6b67f...44d
Arild37 Skrevet 10. mai 2024 #30 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det at du legger så vekt på evigheter kan påvirke noen timer å tenke at de må for å bli likt, om de ikke forstår sine egne grenser, noe mange sliter med. Hva som en evighet for deg er ikke det for andre. Jeg reagerer på om du presser noen, om ikke til å ligge med deg, til å ligge med de de dater på grunn av det du sier. Du forstår ikke konsekvensene det kan ha. Anonymkode: 6b67f...44d Jeg har aldri sagt jeg presser noen. Jeg har ikke sagt rett ut til de at jeg ikke ønsker en dame som vil vente lenge, det får de vise meg med handlinger hva de vil. Så ikke legg ord i munnen på meg, for jeg har aldri nevnt å presse noen, sier bare at slike damer ikke er noe for meg, og jeg er garantert heller ikke en mann de ser etter om vi har så forskjellige syn på det
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #31 Skrevet 10. mai 2024 Arild37 skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri sagt jeg presser noen. Jeg har ikke sagt rett ut til de at jeg ikke ønsker en dame som vil vente lenge, det får de vise meg med handlinger hva de vil. Så ikke legg ord i munnen på meg, for jeg har aldri nevnt å presse noen, sier bare at slike damer ikke er noe for meg, og jeg er garantert heller ikke en mann de ser etter om vi har så forskjellige syn på det Det du sier på nett. Du vet ikke hvem som leser her, det kan være 17 åringer for alt du vet, eller damer som så sårt ønsker å bli akseptert. Anonymkode: 6b67f...44d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #32 Skrevet 10. mai 2024 Arild37 skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri sagt jeg presser noen. Jeg har ikke sagt rett ut til de at jeg ikke ønsker en dame som vil vente lenge, det får de vise meg med handlinger hva de vil. Så ikke legg ord i munnen på meg, for jeg har aldri nevnt å presse noen, sier bare at slike damer ikke er noe for meg, og jeg er garantert heller ikke en mann de ser etter om vi har så forskjellige syn på det Å jeg legger ikke ord i munnen på deg, jeg forteller deg hvordan jeg oppfatter det du skriver, min hjerne er ikke alene om å opfatte. Anonymkode: 6b67f...44d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #33 Skrevet 11. mai 2024 Arild37 skrev (7 minutter siden): Jeg har aldri sagt jeg presser noen. Jeg har ikke sagt rett ut til de at jeg ikke ønsker en dame som vil vente lenge, det får de vise meg med handlinger hva de vil. Så ikke legg ord i munnen på meg, for jeg har aldri nevnt å presse noen, sier bare at slike damer ikke er noe for meg, og jeg er garantert heller ikke en mann de ser etter om vi har så forskjellige syn på det Rødt flagg. Får ubehag i kroppen av å lese dette, faktisk. Anonymkode: fa2d3...29a
Arild37 Skrevet 11. mai 2024 #34 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Å jeg legger ikke ord i munnen på deg, jeg forteller deg hvordan jeg oppfatter det du skriver, min hjerne er ikke alene om å opfatte. Anonymkode: 6b67f...44d Hvordan du oppfatter meg spiller ingen rolle da jeg aldri har, eller vil presse noen til sex
Arild37 Skrevet 11. mai 2024 #35 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det du sier på nett. Du vet ikke hvem som leser her, det kan være 17 åringer for alt du vet, eller damer som så sårt ønsker å bli akseptert. Anonymkode: 6b67f...44d Hva har det med meg å gjøre? Jeg kan ikke ta ansvar for kvinner som er usikre og lett påvirkelig
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #36 Skrevet 11. mai 2024 AlexandraX skrev (1 time siden): jeg er direkte og sier rett ut ''jeg likte deg ikke fordi...'' Referer til det som blir sagt lengre oppe..så kanskje det er du som har noen autistiske trekk?;) Om du er for direkte og uten filter selv, kan det kanskje ha skremt dem vekk? Uansett, dette du erfarer her er en del av datinglivet. Noen påstår at det har blitt mer kynisk etter nettdating har overtatt det meste av markedet, men utrykket ‘man må kysse noen frosker før man finner prinsen…’ oppstod tross alt lenge før Internett. (Her i kg foretrekker vi derimot ‘man må kysse noen frosker før man finner sitt svin’;) Anyway, de færrrste er så heldige at de har suksess på datingmarkedet på første forsøkene. At de er er hyggelige på første date og vil ses igjen betyr bare at de har noen flere ting de vil finne ut av før de evt avslutter og går videre til neste. For å finne ut disse tingene nytter det sjeldent å si noe sånn som ‘er veldig usikker på om du er min type kvinne, men vil gi deg en (siste) sjanse’. Da hadde de fleste kvinner løpt med mindre de var med i reality showet ‘Ungkaren’ og ville vinne. Så du må rett og slett bare legge vekk overtenkinga. Det er neppe deg det er noe galt med og det er neppe bare du som blir dumpa av disse mennene. Gjetter på det er attraktive menn på markedet som har muligheten til å være litt ekstra selektive. Enten det er attraktive personligheter/sjarm eller fine å se på. Et tips: Gå for en annen type mann enn du pleier neste gang. Se hvordan det går. Kanskje overrasker det deg med at du kanskje likte andre trekk og personligheter enn du trodde. Kanskje de kjørte samme utfordringen med deg. ‘Hu her var noe annet enn hva jeg er vandt med, hu vil jeg prøve å finne mer ut av’. Og vipps så ble det en god match🤗 Anonymkode: 723c2...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #37 Skrevet 11. mai 2024 Arild37 skrev (8 timer siden): Sjansen er nok stor for at de gikk videre pga det ikke ble sex etter to dater, da vil mange tenke du ikke er særlig interessert. Selv har grensen min vært på 3 dater, har hun ikke lyst på meg innen da, så er det for dårlig seksuell kjemi. Eller så var det noen mer interessante damer som tok vekk oppmerksomhet fra deg Hvis en mann virkelig blir sjarmert, og vil ha noe mer enn bare sex, så presser de ikke på for å få en dame i seng date nr.2! At man har lyst på hverandre er noe annet. Det må jo være kjemi og lyst. Anonymkode: 077a6...5d6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #38 Skrevet 12. mai 2024 AlexandraX skrev (På 11.5.2024 den 0.02): Første date: fantastisk, men beundrer meg, veldig hyggelig, de sender meldinger etterpå, de vil møtes igjen Andre date: Jeg oppfører meg fortsatt på samme måte, ser fortsatt bra ut, fortsatt hyggelig, men ingen kontakt fra deres side etterpå. Hvorfor det? (nei, ingen sex på de to møtene) Vi er rundt 30 Men du sier jo ingenting om hvor mange du har snakka med/ dratt på første date med og blitt avvist. Det er helt vanlig å snakke med ti stk minst før du finner en match. Og Enda fler om du er sånn som utelukker relevant info i profilen din, og ikke sier noe om det før date 2. Feks om du er frilanser og ser etter en som er frilanser slik at dere kan dra på ferier sammen på vinteren når det er færre oppdrag, feks. Eller hun ser etter en som vil være særboere og du vil ha samboer osv. Ser etter en i samme yrke eller har samme utdanning og så har du ikke sagt noe om dette i din profil. Det er mange måter man kan havne på date med en man ikke egentlig matcher med. Anonymkode: 34f87...ea1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #39 Skrevet 12. mai 2024 Arild37 skrev (På 11.5.2024 den 0.19): Sjansen er nok stor for at de gikk videre pga det ikke ble sex etter to dater, da vil mange tenke du ikke er særlig interessert. Selv har grensen min vært på 3 dater, har hun ikke lyst på meg innen da, så er det for dårlig seksuell kjemi. Eller så var det noen mer interessante damer som tok vekk oppmerksomhet fra deg Det her er ikke sunn og bra logikk fordi det er sånn at mange menn er ute etter å ha sex med damer og så stikke. For å beskytte meg selv mot sånne så pleier jeg ikke ha sex med en mann før jeg er trygg på at han ikke stikker. Litt rart at du ikke har denne kunnskapen om menn, du som selv er mann. Anonymkode: 34f87...ea1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #40 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 7.13): Hvis en mann virkelig blir sjarmert, og vil ha noe mer enn bare sex, så presser de ikke på for å få en dame i seng date nr.2! At man har lyst på hverandre er noe annet. Det må jo være kjemi og lyst. Anonymkode: 077a6...5d6 Jeg tenker at det ikke er så veldig rart at enkelte menn gjør det på denne måten. Dvs, ikke presser, men går videre til den neste om sex skal drøye for lenge for ham. I dag er det like akseptert for kvinner som menn å ha så mye sex de bare måtte ønske, med hvem de måtte ønske. Dette betyr at sex for mange ikke er en så stor greie, og noe slike man har fordi man har lyst. Når man da vet at mange kvinner har ons så lett som bare det, så vil naturligvis en mann med slike holdninger til sex velge bort kvinner som ikke ønsker å ha sex med han. Anonymkode: 58536...cda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå