Gå til innhold

Blir stadig avvist av menn jeg liker

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

... .

Endret av AlexandraX
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være ts at du er for mye av det gode og at det gjør att gutta backer ut, bare en tanke altså. jeg tenker da en evig kamp om din gunst...

Skrevet
fenrir skrev (Akkurat nå):

det kan være ts at du er for mye av det gode og at det gjør att gutta backer ut, bare en tanke altså. jeg tenker da en evig kamp om din gunst...

kanskje det...

AnonymBruker
Skrevet
AlexandraX skrev (15 minutter siden):

Jeg forelsker meg veldig sjeldent, men jeg ble avvist for 1 år siden av en mann jeg likte veldig godt. Samme situasjon skjedde i år. Jeg finner altså en mann jeg liker bare i snitt en gang i året men jeg blir likevel avvist :(

Jeg har veldig spesifikke preferanser, det er for mye å skrive her, men for å si det kort så blir jeg ikke imponert av sånne triviale ting som muskler eller at mannen er businessmann. Jeg liker bl.a. men som ser ''snille'' ut, smiler mye, utstråler positiv energi, og ser ordentlig ut (liker ikke tatoveringer, skjegg og lignende) så det er ikke sånne ''bad boys, fuckboys'' som jeg velger. De to mennene jeg skrev om hadde jeg ekstremt mye til felles med, og det skjer veldig sjeldent fordi jeg er ikke som andre jenter (og jeg mener det). Vi hadde felles interesser (nisje interesser, ikke typ netflix og reiser til syden...), felles verdier (som er også sjeldne i det moderne samfunnet), lignende personlighet og energi, felles mål i livet, og vi hadde det veldig hyggelig sammen (eller i hvert fall jeg hadde det hyggelig og jeg følte veldig god kjemi). Men likevel fikk jeg avslag av dem. Jeg har vel å merke passet på å ikke vise dem for mye eller for lite interesse.

Jeg er 28 år gammel, attraktiv (jeg gjør i hvertfall mye for å se bra ut), trener mye, har egne interesser og hobbyer, har gode venner, er alltid blid, positiv og har masse energi, har høyere utdanning, god jobb og ambisjoner for mer. Det er veldig få menn som jeg liker og faktum at de 2 avviste meg gjorde meg skikkelig deprimert. Jeg aner ikke hva jeg gjør galt. Har dere noe tips, forslag, innspill?

De mennene var litt eldre enn meg, uten barn fra før.

I don't want to settle for any less... Jeg vil heller være alene enn med noen som ikke passer til meg 100%. Jeg har allerede bortkastet 5 år av mitt liv for forhold med men som bare var ''ikke best, men bra nok''. Og nei, jeg var ikke lykkelig i disse forholdene. 

Kort oppsummert, du er kresen, og det er mennene du har truffet også.

Det er tydeligvis flere damer som liker de samme mennene som deg også. 

Anonymkode: 2b022...3eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville kunnet ned på kostnadene på utseendet ditt i mnd. Du virker overfladisk

Anonymkode: d26ce...9c7

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kort oppsummert, du er kresen, og det er mennene du har truffet også.

Det er tydeligvis flere damer som liker de samme mennene som deg også. 

Anonymkode: 2b022...3eb

Ja, og det er veldig mange menn som liker meg. Men jeg har aldri møtt en jente i Norge som ligner på meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ville kunnet ned på kostnadene på utseendet ditt i mnd. Du virker overfladisk

Anonymkode: d26ce...9c7

Jeg tar veldig godt vare på både utseendte mitt, men også intellekt. Jeg leser mye og har et aktivt og innholdsrik livsstil (syk i dag...)

Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Annet enn at du ber om råd, men sier på forhånd at du ikke vil endre på noe. 

Da er det jo bare å fortsette som før og håpe på det beste da eller? 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det ikke vondt, men det høres ut som du er veldig fokusert på alt du kan, gjør og ser ut. Kan det være at du er "for mye"? 

Anonymkode: 98332...cb3

• Liker 8
Skrevet
Trek skrev (Akkurat nå):

Jeg ser ikke problemet. Annet enn at du ber om råd, men sier på forhånd at du ikke vil endre på noe. 

Da er det jo bare å fortsette som før og håpe på det beste da eller? 

hva mener du jeg burde endre på? jeg er åpen for råd

AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke du som i en tråd skrev at du brukte vanvittig med penger på utseende hver måned? Kanskje de synes du er high maintenence? Det går an å ta vare på utseende uten å bruke 8000 kr i måneden. Alderen kommer til å innhente deg uansett.

Anonymkode: 9ba07...0d8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mener det ikke vondt, men det høres ut som du er veldig fokusert på alt du kan, gjør og ser ut. Kan det være at du er "for mye"? 

selvfølgelig måtte jeg beskrive meg selv her! dette er jo internett forum og ingen kjenner meg jo, lol

jeg har selvfølgelig mine dårlige sider men jeg viser dem selvfølgelig ikke for andre

Men jeg har veldig god selvtillit og er veldig selvsikker og ikke sjenert, så jeg er veldig glad for det

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det ikke du som i en tråd skrev at du brukte vanvittig med penger på utseende hver måned? Kanskje de synes du er high maintenence? Det går an å ta vare på utseende uten å bruke 8000 kr i måneden. Alderen kommer til å innhente deg uansett.

det er ikke sånn at jeg snakker om kosmetiske behandlinger med menn. også jeg passer på å ikke se ''overdone'' ut, og det koster mer enn du aner

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AlexandraX said:

og det koster mer enn du aner

Det kan også koste interessen fra mange menn, For noen så kan det bli for mye.

Anonymkode: 44562...163

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AlexandraX skrev (Akkurat nå):

Men jeg har veldig god selvtillit og er veldig selvsikker og ikke sjenert, så jeg er veldig glad for det

Er jo nettopp derfor jeg skrev det jeg gjorde. Kanskje du burde reflektere over det jeg skrev foran å gå i forsvarsposisjon, for jeg mente det ikke vondt. Jeg kjenner deg jo ikke, men av det du skriver så verdsetter du deg selv høyt, har masse krav og er litt høy på deg selv, så kanskje du burde roe ned litt i møte med en mann du liker? Too much er ikke bra, og da skygger menn unna. Og det du holder på med nå fungerer opplagt ikke for deg, så...

Du trenger ikke svare meg, du kan fundere på det jeg sier. Det er ment som et råd.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan også koste interessen fra mange menn, For noen så kan det bli for mye.

Anonymkode: 44562...163

du kan ikke lese

AnonymBruker
Skrevet
AlexandraX skrev (Akkurat nå):

det er ikke sånn at jeg snakker om kosmetiske behandlinger med menn. også jeg passer på å ikke se ''overdone'' ut, og det koster mer enn du aner

Evt koster det ingenting. Jeg bruker ikke store summer på utseende, men har nok av folk som har vært interessert, og er i et fast forhold nå med en mann som er sjeleglad jeg ikke kaster bort pengene på ting som egentlig ikke funker. Det er kanskje en dealbreaker for menn? Bruker man mye penger på utseende, blir menn redd for at de til slutt skal sitte der å finansiere dette.

AnonymBruker
Skrevet

Så du har blitt avvist 2 ganger på et år, også skal det liksom være mye? 

Anonymkode: 1fe18...d7b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...