AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 #1 Del Skrevet 10. mai 2024 Så klart bruker man mer den ene måneden og mindre den andre måneden, men hvor mye bruker dere sånn circa i snitt per måned? Uten å telle klær Jeg budsjeterer for 8000 kr per måned for å ikke bruke for mye. I det inngår frisør, hudpleie, estetisk medisin, vippe extensions, bryn behandling, laser hårfjerning, cellulite massasjer, tannbleking, diverse sånne behandlinger og selvfølgelig kosmetikk. Jeg bruker heldigvis ikke penger på negler og fotpleie :D 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 10. mai 2024 jeg ser nå at jeg plasserte emnet i feil kategori (jeg skal ikke gifte meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 10. mai 2024 #3 Del Skrevet 10. mai 2024 Maks 500. Hudpleie, that's it. Kanskje litt sminke hvis jeg har gått tom. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #4 Del Skrevet 10. mai 2024 Kjøper sjampo og balsam og hårkur for kanskje 50 i mnd? Bruker ikke en hel flaske i mnd. Negler og håret ordner jeg helt selv. Hudpleie - noen 100 Anonymkode: 14ef9...e81 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Del Skrevet 10. mai 2024 Mellom 3 og 500kr mnd. Sjampo, balsam, deo og innimellom lipgloss eller solkrem/ bodylotion Anonymkode: 4fa8b...10f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Del Skrevet 10. mai 2024 Det er ikke mye. Ikke bruker jeg sminke. Bruker kun fuktighetskrem, vanlig sjampo. Går kansje til frisør 2 ganger i året. Jeg syns å bruke 8000kr høres helt innsiden ut. Det er nesten halvparten av hva jeg får utbetalt i mnd Anonymkode: 51c0a...1b2 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. mai 2024 #7 Del Skrevet 10. mai 2024 Hårklipp en gang eller to i året = 16-1700 Hudkrem ~ 200 per tube, varer typ 2 mnd, så 1200 i året Maskara - kjøper kanksje 2-3 hvert år, så 5-600,- Fuktighetskrem - kanskje 600,- ila ett år Kjøper maks en foundation per år, vanlig du en cc-cream. Kanksje 2-300,- Så om jeg da antar at jeg kanskje har glemt noe og dermed runder opp, ca 4500,- Bruker ellers nesten ingenting. (Sjampo, balsam , såpe osv tenker jeg på som nødvendige hygieneprodukter, og ikke som "estetiske"). Innser og erkjenner at jeg er langt under snittet opptatt av kosmetikk. Har rett og slett bare ikke interesse i det og ettersom både privatlivet og yrkeslivet preges av treningstøy og hyppig aktivitet er det heller ikke noe jeg tenker jeg "gidder" bruke tid på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #8 Del Skrevet 10. mai 2024 Heilt ærlig bruker eg berre tannkrem, balsam, sjampo, munnskyll og deodorant. Mary kay solkrem. Blir ikkje spesielt høg sum. Klær kjøper eg to gonger i året. K36 Anonymkode: 1b865...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. mai 2024 #9 Del Skrevet 10. mai 2024 Tja, ca. 1000,- kanskje? 🤔 Det inkluderer mascara (som er eneste sminken jeg bruker), shampoo/balsam/dusjsåpe (som jeg stort sett kjøper på Normal) og fiksing av negler 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #10 Del Skrevet 10. mai 2024 I snitt 80kr ink shampo og balsam. Anonymkode: ac968...9a7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #11 Del Skrevet 10. mai 2024 Varierer endel men bruker 3000,- på frisør hver 8 uke. Dvs va 1500,- i mnd + produkter. Kanskje ca 1700,- på hår. Estetiske behandlinger tre ganger i året a ca 8000,-, blir ca 2000,-pr mnd. Ellers er det litt hudpleie noen ganger i året og pleieprodukter. Vil tro det utgjør ca 5-800,- i snitt. Negler fikser jeg hver 10-14 dag hele året. Det gjøres av en nær bekjent å koster bare 250,- pr gang men det blir jo fort 750,- i mnd. På sommeren fikser jeg tærne også. Fotpleie annen hver mnd utgjør vel i snitt 400,-. Vippeløft tar jeg også annen hver mnd, ca 400,- i snitt her også. Så det blir vel fort 5-6000,- på utseende.. Anonymkode: 795ff...679 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke mye. Ikke bruker jeg sminke. Bruker kun fuktighetskrem, vanlig sjampo. Går kansje til frisør 2 ganger i året. Jeg syns å bruke 8000kr høres helt innsiden ut. Det er nesten halvparten av hva jeg får utbetalt i mnd Anonymkode: 51c0a...1b2 Du tjener 16 000 kr i mnd? ;D Da må du jobbe deltid, jeg jobber fulltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idunn Skrevet 10. mai 2024 #13 Del Skrevet 10. mai 2024 Føler at jeg tar i skikkelig hvis jeg sier 200 kr. Klipper meg selv, tar en glansvask et par gang i året, farger bryn og vipper selv, bruker lite sminke og hudpleie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #14 Del Skrevet 10. mai 2024 Forutenom basic hygiene artikler som såpe, tannkrem og tamponger bruker jeg antakelig 600kr -ish (maksimalt) i måneden. Og så kommer årlig sjekk og rens hos tannlege i tillegg. Klipper meg selv, legger negler selv, tar selvbruning, hårfjerning, former og farger bryn/vipper og egentlig alt jeg kan komme på hjemme. Steller meg, ser normal og på ingen måte uflidd ut. Bruker dyre hårprodukter, da hår og hodebunn dessverre ikke vil samarbeide med «drugstore» produkter». Bruker basic ansiktsrens, sminkefjerner og en god solkrem. Sminker meg hver dag, og liker produkter fra MAC, GLO minerals, Armani, Sensai, Chanel og litt i den gaten. Men jeg eksperimenterer ikke, så vet hva jeg trenger og bruker og kjøper det. Har bare to parfymer. Jeg kunne brukt mer, men jeg synes det er dyrt å leve nå og hadde vell ikke fått så mye mer ut av livet med dyrere vaner. Er i et fast forhold, og legger energi i å trene, spise sunt, kle meg ordentlig og se bra ut - men har ikke noe behov for å se «wow» ut. Jeg må prioritere pengene, og det er lite vits i å bruke alt på utseende og ikke ha noe igjen til andre ting. Anonymkode: 7c3f9...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forutenom basic hygiene artikler som såpe, tannkrem og tamponger bruker jeg antakelig 600kr -ish (maksimalt) i måneden. Og så kommer årlig sjekk og rens hos tannlege i tillegg. Klipper meg selv, legger negler selv, tar selvbruning, hårfjerning, former og farger bryn/vipper og egentlig alt jeg kan komme på hjemme. Steller meg, ser normal og på ingen måte uflidd ut. Bruker dyre hårprodukter, da hår og hodebunn dessverre ikke vil samarbeide med «drugstore» produkter». Bruker basic ansiktsrens, sminkefjerner og en god solkrem. Sminker meg hver dag, og liker produkter fra MAC, GLO minerals, Armani, Sensai, Chanel og litt i den gaten. Men jeg eksperimenterer ikke, så vet hva jeg trenger og bruker og kjøper det. Har bare to parfymer. Jeg kunne brukt mer, men jeg synes det er dyrt å leve nå og hadde vell ikke fått så mye mer ut av livet med dyrere vaner. Er i et fast forhold, og legger energi i å trene, spise sunt, kle meg ordentlig og se bra ut - men har ikke noe behov for å se «wow» ut. Jeg må prioritere pengene, og det er lite vits i å bruke alt på utseende og ikke ha noe igjen til andre ting. Anonymkode: 7c3f9...f39 jeg er ikke i forhold, da må jeg nok bruke den summen til å se ''wow'' ut ;D men som du sa, jeg brukte ikke så mye på meg selv når jeg var i forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #16 Del Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (4 minutter siden): jeg er ikke i forhold, da må jeg nok bruke den summen til å se ''wow'' ut ;D men som du sa, jeg brukte ikke så mye på meg selv når jeg var i forhold. Det er ufattelig mye. Jeg har aldri brukt like mye i løpet av 1 år en gang. Singel eller ei Anonymkode: 14ef9...e81 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #17 Del Skrevet 10. mai 2024 Kanskje 125 ish. Kjøper ikke noe hver mnd, det går noen mnd mellom, så regnet ut et gjennomsnitt. Da for såpe, shampoo, deo, leave in detangler for krøller og en krem. Det er det eneste jeg bruker. Anonymkode: da447...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #18 Del Skrevet 10. mai 2024 Just now, AnonymBruker said: Kanskje 125 ish. Kjøper ikke noe hver mnd, det går noen mnd mellom, så regnet ut et gjennomsnitt. Da for såpe, shampoo, deo, leave in detangler for krøller og en krem. Det er det eneste jeg bruker. Anonymkode: da447...39d Ja og er hos frisøren en gang i året, betaler da 385,-. Anonymkode: da447...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #19 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg brukte nesten 9000 her om dagen. Tok både Botox og profhilo Dette gjør jeg ca hver tredje-fjerde mnd Men bruker også penger på gode serum og dagkremer. Jeg har langt hår, så det går mest i litt stussing av håret og hårkurer Har også lyst til å spandere cellulitter behandling. Har du noe gode råd på hva som funker, ts? Anonymkode: cd784...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 10. mai 2024 #20 Del Skrevet 10. mai 2024 Ca 500 i mnd. Dette inkluderer frisør, ansiktskrem, litt sminke, hårspray og tørrshampo. Har aldri brukt penger på hudpleie, estetisk medisin, vippe extensions, bryn behandling, laser hårfjerning, cellulite massasjer, tannbleking, negler eller fotpleie. Tannlege, briller og hygieneartikler som såpe, deo, shampo og balsam kommer utenom Brukte like lite da jeg var singel. Å se"wow" ut er ikke et mål. Det holder å se velstelt og frisk ut. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå