AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #41 Del Skrevet 12. mai 2024 Jeg er er i slutten av 40 årene, mannen midten av 50. Har ikke sex så ofte lenger. Varierer fra 1 til flere ganger i mnd. Begge er fornøyde da. Har hatt sykdom i familien, og fokuset har nok ikke vert på sex. Mye fysiske iløpet av dagen likevel. Anonymkode: 76f41...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #42 Del Skrevet 12. mai 2024 Par i midten av 30-årene, vært sammen i noen år nå. Noen ganger har vi mer, andre ganger mindre. Men 1-2 ggr i måneden. Ingen av oss har spesielt høy sexlyst, så det passer oss fint. K36 Anonymkode: 56519...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 12. mai 2024 #43 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 20.09): Det var mye.. Min samboer er redd det ikke skal bli like spesielt hvis det blir for ofte.. Kan være enig i det. Anonymkode: fa71e...c61 Din samboer er kanskje inne på noe. Hørte om en undersøkelse ( husker ikke hva den het) . Men den konkluderte med at de som hadde sex max en gang pr uke , såg på det som mer spesielt , tilfredsstillende og eksklusivt . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet 12. mai 2024 #44 Del Skrevet 12. mai 2024 Sammen i 4 år,sex 5-6 ganger i uka. Med mulighet til mer da hun har 2 "husvenner" som hun kan møte alene om hun vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #45 Del Skrevet 12. mai 2024 JackRT skrev (56 minutter siden): Sammen i 4 år,sex 5-6 ganger i uka. Med mulighet til mer da hun har 2 "husvenner" som hun kan møte alene om hun vil Husvenner? Jeg skjønner ikke hva du mener, men det var kanskje poenget? Anonymkode: 49ba3...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #46 Del Skrevet 12. mai 2024 Vært gift i 30 år, har sex et par ganger i uken. Begge er fornøy. Anonymkode: d154a...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #47 Del Skrevet 12. mai 2024 NiceOrNothing skrev (1 time siden): Din samboer er kanskje inne på noe. Hørte om en undersøkelse ( husker ikke hva den het) . Men den konkluderte med at de som hadde sex max en gang pr uke , såg på det som mer spesielt , tilfredsstillende og eksklusivt . Vi har ganske sjeldent sex, men sexen er veldig bra når vi har den. I perioder vi har hatt veldig ofte sex, så blir det mindre spenning og mer rutine. Anonymkode: 98434...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #48 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Vi har ganske sjeldent sex, men sexen er veldig bra når vi har den. I perioder vi har hatt veldig ofte sex, så blir det mindre spenning og mer rutine. Anonymkode: 98434...45a Her er det motsatt. Vi er mer kreative, eksperimentelle, frigjorte og spontane de periodene vi har oftest sex. Anonymkode: 90e89...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #49 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 19.26): Hei. Dere som har vært kjærester i mange år eventuelt også er gift. Hvor ofte har dere sex? Sexen kan avta litt når man har vært sammen i masse år. Jeg og samboer har vært sammen i over 10 år. Sex kanskje rundt 1 gang hver 2 til 3 mnd. Jeg har større sexlyst enn samboer noe som kan være litt tungt å vanskelig til tider. Jeg må av å til tilfredstille meg selv og det har ikke samboer noe problem med. Vi er ganske åpen slik. Hilsen en kvinne i 30 årene. 😊 Anonymkode: fa71e...c61 Par i 40 årene og midten av 50 årene vi har sex 1 til 2 ganger for dag med noen pausedager, vi snakker mye om sex og fantasier og er veldig åpen når det kommer til sex. vi har det helt fantastisk sammen og sexen er herlig. Vi er begge glad i berøring og kroppskontakt så tar mye på hverandre gjennom dagen, dette tror jeg også bidrar til økt sexlyst. Nå har ikke vi vært sammen så lenge som mange her har skrevet bare 5 år, men opplever at vi har mer sex nå enn når vi møttes, vi har mer overskudd og vi kjenner hverandres kropper så godt å for meg gjør det at jeg lettere blir klar for sex Anonymkode: 55055...043 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 14. mai 2024 #50 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 19.26): Hei. Dere som har vært kjærester i mange år eventuelt også er gift. Hvor ofte har dere sex? Sexen kan avta litt når man har vært sammen i masse år. Jeg og samboer har vært sammen i over 10 år. Sex kanskje rundt 1 gang hver 2 til 3 mnd. Jeg har større sexlyst enn samboer noe som kan være litt tungt å vanskelig til tider. Jeg må av å til tilfredstille meg selv og det har ikke samboer noe problem med. Vi er ganske åpen slik. Hilsen en kvinne i 30 årene. 😊 Anonymkode: fa71e...c61 Har sex 1 g i uka og noen ganger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #51 Del Skrevet 14. mai 2024 Vi har vært i lag i 21 år, tre barn og har sex 1-2 ganger i uken. Anonymkode: 84261...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #52 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 19.26): Hei. Dere som har vært kjærester i mange år eventuelt også er gift. Hvor ofte har dere sex? Sexen kan avta litt når man har vært sammen i masse år. Jeg og samboer har vært sammen i over 10 år. Sex kanskje rundt 1 gang hver 2 til 3 mnd. Jeg har større sexlyst enn samboer noe som kan være litt tungt å vanskelig til tider. Jeg må av å til tilfredstille meg selv og det har ikke samboer noe problem med. Vi er ganske åpen slik. Hilsen en kvinne i 30 årene. 😊 Anonymkode: fa71e...c61 Vært sammen i 9 år og har sex i snitt 3-6 ganger per mnd. Samme sexlyst sånn ca. Begge tilfredsstiller oss selv nesten daglig utenom. Orgasme gir energi og en hverdagslig piff. Samtidig som det ikke alltid er rom for å hente dette med partner i en travel hverdag med små barn. Er spent på hvordan det blir om 5-10 år når barna er større og når de flytter ut. Har lurt på om par har mer eller mindre sex i denne perioden sånn generelt?🤔 Følger tråden videre! Anonymkode: d5572...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janek Skrevet 14. mai 2024 #53 Del Skrevet 14. mai 2024 Er vel ofte slik, men tenker det ofte er motsatt 😅 Vi har vært sammen i 14 år og har sex i rykk og napp ettersom når vi er hjemme på likt osv.. Litt "pliktsex" og en god del onani løser det hele godt. Det er ofte han sier til meg - jeg er sykt kåt jeg... Kan du gjøre noe med det? Da biter jeg på selvom lysta der og da kanskje ikke er på topp. Kommunikasjon er topp, og følelsen av av å gi noe til den andre er jo fantastisk i seg selv 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 14. mai 2024 #54 Del Skrevet 14. mai 2024 Jeg har ikke lest alle svarene, men ser at sexfrekvensen varierer svært mye. Vi har vært sammen i over 30 år og jeg er om lag 10 eldre enn henne. Likevel har jeg langt høyere sexlyst enn henne. Hvor ofte vi har sex varierer mye, men i snitt 2-3 ganger i måneden. Nå i det siste har det gått nesten 4 uker siden sist og det sliter veldig på meg. Hun avviser når jeg vil snakke om dette og mener sex ikke er så viktig. Vi fungerer veldig fint på alle andre områder så skilsmisse er uaktuelt. Jeg vil ikke finne like fin dame igjen. Jeg skulle ønske hun ville prøve andre ting for om mulig å øke hennes lyst, men vil ikke. Jeg mistenker absolutt ikke utroskap. Vi er sammen nesten hele døgnet (jobber samme sted) så skjønner ikke når hun skulle få tid til å være utro. Jeg begynner snart å gi opp å ha sex med henne 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #55 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 11.28): Vi er 31 år og har sex 1-5 hver dag. Hadde også sex 1-5 ganger hver dag med eksen, som jeg var sammen med i 14 år. Jeg har aldri skjønt helt det med at sexen dabber av... Sex blir jo ikke mindre digg eller bra med årene? Snarere tvert imot vel? Hvis man er i forhold, har ligget mye med hverandre, opparbeidet seg erfaring om hverandre og med sex med hverandre, har øvd masse på sex med hverandre (hehe)... Er det ikke logisk at sexen da bare blir bedre og bedre egentlig? Jo mer man øver, jo flinkere blir man jo vanligvis? Og i tillegg blir man jo bedre kjent, finner ut mer og mer om hva som funker for hverandre, for seg selv, for partner, felles osv? Og hvorfor skulle man isåfall evt bli lei av noe som bare blir bedre og bedre? Noen må gjerne forklare det for meg, for jeg har aldri skjønt det egentlig. Tenker jo egentlig litt det samme om forholdet generelt, men i denne tråden er det jo sexen det gjelder da. Hva tenker dere andre? Hvorfor mener dere andre motsatt av meg? Skjønner det oppriktig ikke, så håper noen kan forklare hvordan dere resonnerer rundt det. Anonymkode: 7ffe1...c7c Fatter ikke hvordan man har tid og energi til 5(!) ganger om dagen. Når får dere det til?? Hvor lenge varer det, er det snakk om kjappiser? Jeg bruker dessverre innihelvete lang tid på å komme, så med 5 økter hadde jeg knapt hatt tid til jobb eller noe som helst. Anonymkode: 456c0...173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #56 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fatter ikke hvordan man har tid og energi til 5(!) ganger om dagen. Når får dere det til?? Hvor lenge varer det, er det snakk om kjappiser? Jeg bruker dessverre innihelvete lang tid på å komme, så med 5 økter hadde jeg knapt hatt tid til jobb eller noe som helst. Anonymkode: 456c0...173 Det står 1-5 da, så vi har ikke sex 5 ganger HVER dag. Men vi har det en del dager, mest i helger eller ferier og slikt. Man får til det man vil. De fleste rekker jo å se 5 episoder med favorittserien, men den kan jo i verste fall være på i bakgrunnen om det er sååå viktig. Varighet er alt fra 30 sekunder til 2-3 timer med flere orgasmer fra begge (han kan komme i hvert fall 3 ganger på rad, kanskje litt uvanlig for en del menn). Jeg kan komme fort vaginalt, ca 2-5 min. Vi er oftere under 15-30 min enn vi er over da. Men det koker jo ned til prioriteringer, lyst osv. Etter min erfaring avler lyst lyst, god sex avler mer sex/god sex, mer lyst osv. Lett å få til en god sirkel om man vil (istedenfor en ond). Anonymkode: 7ffe1...c7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå