AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Skrevet 10. mai 2024 Hei. Dere som har vært kjærester i mange år eventuelt også er gift. Hvor ofte har dere sex? Sexen kan avta litt når man har vært sammen i masse år. Jeg og samboer har vært sammen i over 10 år. Sex kanskje rundt 1 gang hver 2 til 3 mnd. Jeg har større sexlyst enn samboer noe som kan være litt tungt å vanskelig til tider. Jeg må av å til tilfredstille meg selv og det har ikke samboer noe problem med. Vi er ganske åpen slik. Hilsen en kvinne i 30 årene. 😊 Anonymkode: fa71e...c61
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Skrevet 10. mai 2024 Vi er i 30-årene, har vært sammen i rundt 15 år og har tre barn. Vi har ligget jevnt på 3-8 ganger i uka siden vi fikk barn. Før barn var det vel jevnt 6-10 ganger i uka. Jeg (kvinne) har høyest lyst (eller at sexlysten min preges mindre av lite energi og stress). Anonymkode: 90e89...193 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vi er i 30-årene, har vært sammen i rundt 15 år og har tre barn. Vi har ligget jevnt på 3-8 ganger i uka siden vi fikk barn. Før barn var det vel jevnt 6-10 ganger i uka. Jeg (kvinne) har høyest lyst (eller at sexlysten min preges mindre av lite energi og stress). Anonymkode: 90e89...193 Det var mye.. Min samboer er redd det ikke skal bli like spesielt hvis det blir for ofte.. Kan være enig i det. Anonymkode: fa71e...c61
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #4 Skrevet 10. mai 2024 Par i 40-årene. Sex ca 2 ggr i mnd. Anonymkode: 09676...092 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Skrevet 10. mai 2024 Par 50, sammen i tyve år. Sex 1 til 3 ganger i uken jevnt over. God variasjon i sexen, alt fra bdsm, sexleker og intim og kjærlig sex uten noe fiksfanteri. Anonymkode: ee01a...e51 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det var mye.. Min samboer er redd det ikke skal bli like spesielt hvis det blir for ofte.. Kan være enig i det. Anonymkode: fa71e...c61 For oss blir det ikke like bra de periodene vi har mindre sex. Når vi har sex 5+ ganger i uka er sexen på det beste for vår del. Da er vi i konstant modus. De periodene vi har sex mindre enn 3 ganger i uka er sexen jevnt over dårligere (selv om den aldri er dårlig). Vi har mye variasjon. Alt fra felles onani eller at den ene utfører oralsex på den andre til langvarige økter med edging, leketøy, lett bdsm og mye seksuell lek. Innimellom der har vi nær og kjærlig sex. Noen ganger har vi sex i 5-10 minutter, andre ganger i noen timer. Noen ganger er det en kjappis på vaskerommet, kjøkkenbordet eller sofaen, andre ganger gode lange økter i senga. Så kan vi ta oss en kjapp en hvis en av oss våkner kåt på natt eller før vi sovner om kvelden. Er vi heldige og våkner før barna (lenge siden sist nå…) så tar vi en runde før vi står opp. Så for vår del er variasjon greia. Vi har ikke gått lei enda og sexen blir bare bedre med årene, men det er oss. For andre kan det helt sikkert virke slitsomt. Det viktigste er vel å skape et sexliv som begge parter er tilfreds med. Anonymkode: 90e89...193 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #7 Skrevet 10. mai 2024 Par midt i 40-årene. Har ligger på 4 ggr i året. Har ikke hatt sex i år. Anonymkode: c1171...e18 1
Ohnonotagain Skrevet 10. mai 2024 #8 Skrevet 10. mai 2024 Par 40, vært sammen 18 år, 2 barn, sex 1-2g i uka, og sier oss fornøyd med det. Det kan selvfølgelig variere bittelitt ene eller andre retningen men det er der det ligger jevnt over. Det viktigste er vel at man finner noe begge er fornøyd med, hvis det blir veldig ulik lyst blir det fort et moment for frustrasjon/irritasjon for begge parter. Kan vel ikke sies for ofte; kommunikasjon er viktig, for å finne ut av det hvis det blir uenighet. Har dere snakket noe mer om det i dybden? Dere har jo ikke sex veldig ofte, og selv om det sikkert er par som har det sjeldnere, så er dere kanskje i nedre skala, og du sier selv det er litt vanskelig i blant? Det må vel være en årsak ut over at han er redd det ikke skal bli "spesielt" om man har det for ofte? Er dere glade og fornøyde ellers, slitne, andre ting? Setter dere av kjærestetid? (Du nevnte ikke noe om dere har barn)
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #9 Skrevet 10. mai 2024 Vært sammen i 12 år og har barn. Vår normal er 2-4 ganger per uke. Anonymkode: a0a46...c74
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #10 Skrevet 10. mai 2024 Vi har ingen barn å vi er 2 kvinnfolk. 😉 Aldersforskjellen er stor. Jeg er i 30 årene og samboer er i slutten 40 årene. Jeg er mer på, men samboer er litt mer reservert. Har snakket om det å er enige at det kan blir litt lenge mellom hver gang. Hun er mest redd for at det skal bli for ofte, men jeg er villig til å prøve det ut litt oftere. Hmm. Ikke alltid like enkelt dette med sex. Anonymkode: fa71e...c61
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #11 Skrevet 10. mai 2024 Næ det blir vel 8-10 ganger i året alt ettersom. I tillegg til hver gang fruen er kåt etter å ha vært på byen (og ikke fått napp hos noen andre). Er ikke noe spennende å ha sex med samme person etter 10år. Liksom ikke spesielt gira. Kan heller masturbere. Anonymkode: 5512c...3e3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #12 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Næ det blir vel 8-10 ganger i året alt ettersom. I tillegg til hver gang fruen er kåt etter å ha vært på byen (og ikke fått napp hos noen andre). Er ikke noe spennende å ha sex med samme person etter 10år. Liksom ikke spesielt gira. Kan heller masturbere. Anonymkode: 5512c...3e3 Åh? Ikke like spennende å ha sex med samme person etter 10 år? Har aldri vært utro, kysset, hatt sex med andre enn min kone etter over 10 år sammen. Men at vi har så ulik sexlyst kan være tøft til tider. Kunne heller ikke tenkt meg å hatt meg med noen andre av den grunn heller, da hadde jeg slitt med dårlig samvittighet resten av livet. Anonymkode: fa71e...c61 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #13 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var mye.. Min samboer er redd det ikke skal bli like spesielt hvis det blir for ofte.. Kan være enig i det. Anonymkode: fa71e...c61 Samboeren din mener altså at mer enn 6 ganger i året er for ofte. Hva mener du er for ofte, og hva er passe? Spør du meg, så heller han mot aseksuell. Anonymkode: cf4a3...3d0 1
Gekko Skrevet 10. mai 2024 #14 Skrevet 10. mai 2024 Par i andre halvdel av 40-årene. Sex ca 1-4 ganger i uka når vi er hjemme. Mer om vi er på tur/ferie. Mange år sammen. Sex blir bare bedre og bedre. Vi lærer fortsatt å lese hverandre bedre og bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #15 Skrevet 10. mai 2024 Med en frekvens på 1 gang hver 2-3 mnd så høres det jo mer ut som plikt enn fornøyelse. Høres merkelig ut å bare skulle få lyst hver tredje måned. Er det slik at når det er gått lenge nok så må man bare gjøre det for at man skal krysse av at man har hatt sex. Og hvordan er sexen når det skjer, er det full tenning med lidenskap og det som hører med, eller er det mer avmålt. Jeg har vært sammen med min samboer i 30 år, vi har fortsatt sex 2-3 ganger i uken, og hun er faktisk mer på enn meg. Vi hadde en periode der kjemien mellom oss ikke var helt på topp, men det ble ikke kommunisert, men slikt føler man uansett. Og følgene i den perioden var da at sex ble mye sjeldnere. Anonymkode: 8720f...638
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #16 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Dere som har vært kjærester i mange år eventuelt også er gift. Hvor ofte har dere sex? Sexen kan avta litt når man har vært sammen i masse år. Jeg og samboer har vært sammen i over 10 år. Sex kanskje rundt 1 gang hver 2 til 3 mnd. Jeg har større sexlyst enn samboer noe som kan være litt tungt å vanskelig til tider. Jeg må av å til tilfredstille meg selv og det har ikke samboer noe problem med. Vi er ganske åpen slik. Hilsen en kvinne i 30 årene. 😊 Anonymkode: fa71e...c61 Par i 40 og 50 årene, vi har 5 barn, vi har sex 2-3 ganger for dag🫣vi har ikke alltid samleie så mange ganger, eller orgasme så mange ganger, noen gang ønsker mannen min orgasme, noen ganger jeg, men vi har stortsett samleie 2 ganger for dag, vi bruker sex leker når vi føler for det, vi elsker når vi føler for det, eller så har vi bare rå sex. Vi er begge enige at sex fører oss nærmere, å bruker derfor mye tid iløpet av dagen til flørt og berøring Anonymkode: 55055...043 1 2
Topper og daler Skrevet 11. mai 2024 #17 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er ikke noe spennende å ha sex med samme person etter 10år. Liksom ikke spesielt gira. Kan heller masturbere. Er ikke det også å ha sex med samme person??? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #18 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei. Jeg må av å til tilfredstille meg selv og det har ikke samboer noe problem med. Vi er ganske åpen slik. Hilsen en kvinne i 30 årene. 😊 Anonymkode: fa71e...c61 Jeg syns du skal tilfredsstille deg selv så ofte du vil uten å tenke på annet enn at det er godt. Samboer har egentlig ingenting med dette å gjøre så lenge du ikke onaner på en måte som han føler det blir påtrengende. Hos oss var det motsatt, jeg (mann) hadde mest lyst. Vi hadde på det meste en gang i måneden etter barn, nå er vi separert. Anonymkode: 49ba3...fcc
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #19 Skrevet 11. mai 2024 Har hatt sex én gang i år. Det er helt greit, vi går begge på medisiner som dreper sexlysten. Anonymkode: 84745...e0d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #20 Skrevet 11. mai 2024 Vi er 31 år og har sex 1-5 hver dag. Hadde også sex 1-5 ganger hver dag med eksen, som jeg var sammen med i 14 år. Jeg har aldri skjønt helt det med at sexen dabber av... Sex blir jo ikke mindre digg eller bra med årene? Snarere tvert imot vel? Hvis man er i forhold, har ligget mye med hverandre, opparbeidet seg erfaring om hverandre og med sex med hverandre, har øvd masse på sex med hverandre (hehe)... Er det ikke logisk at sexen da bare blir bedre og bedre egentlig? Jo mer man øver, jo flinkere blir man jo vanligvis? Og i tillegg blir man jo bedre kjent, finner ut mer og mer om hva som funker for hverandre, for seg selv, for partner, felles osv? Og hvorfor skulle man isåfall evt bli lei av noe som bare blir bedre og bedre? Noen må gjerne forklare det for meg, for jeg har aldri skjønt det egentlig. Tenker jo egentlig litt det samme om forholdet generelt, men i denne tråden er det jo sexen det gjelder da. Hva tenker dere andre? Hvorfor mener dere andre motsatt av meg? Skjønner det oppriktig ikke, så håper noen kan forklare hvordan dere resonnerer rundt det. Anonymkode: 7ffe1...c7c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå