Gå til innhold

Har du gått på Latuda?

Purple_Pixiedust

Anbefalte innlegg

Noen som har gått på Latuda mot psykose som vil dele sine erfaringer? På godt og vondt. 

Håper Latuda blir bra. Hvis ikke blir det Leponex og den er det mye styr med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke gått på Latuda, men zyprexa, zeldox, fluanxol, seroquel, abilify, cisordinol, xeplion 

nå bruker jeg leponex

synes ikke det er styr, Fact kjører meg til laboratorium der jeg tar diff telling (blodprøve) en gang i mnd

eneste som er minus er om jeg vil reise flere mnd i strekk, men mulig å få tatt diff telling også i utlandet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (1 time siden):

Har ikke gått på Latuda, men zyprexa, zeldox, fluanxol, seroquel, abilify, cisordinol, xeplion 

nå bruker jeg leponex

synes ikke det er styr, Fact kjører meg til laboratorium der jeg tar diff telling (blodprøve) en gang i mnd

eneste som er minus er om jeg vil reise flere mnd i strekk, men mulig å få tatt diff telling også i utlandet 

De sier man må ta blodprøver 1 gang i uken i 18 uker. Med mine blodårer så er det en del styr. Men jeg håper Latuda blir bra nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Purple_Pixiedust skrev (På 16.5.2024 den 8.56):

De sier man må ta blodprøver 1 gang i uken i 18 uker. Med mine blodårer så er det en del styr. Men jeg håper Latuda blir bra nok. 

Gammel tråd, men hvordan gikk det? Fikk du mye bivirkninger? Jeg skal prøve den mot bipolar lidelse/depresjon med psykose etter at jeg fikk alt for mye bivirkninger av Zyprexa. 

Anonymkode: 53e32...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gammel tråd, men hvordan gikk det? Fikk du mye bivirkninger? Jeg skal prøve den mot bipolar lidelse/depresjon med psykose etter at jeg fikk alt for mye bivirkninger av Zyprexa. 

Anonymkode: 53e32...f63

Nei måtte gå over på Leponex. Nå prøver jeg Abilify injeksjon i stedet. Men mulig jeg må gå på Leponex dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Latuda en kort stund, og var veldig fornøyd med effekten og at det var få bivirkninger sammenliknet med andre antipsykotiske medisiner jeg hadde prøvd. Dessverre fikk jeg etter hvert utslett av den og måtte bytte til Zyprexa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...