AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #41 Del Skrevet 14. mai 2024 Vi kjøpte pakke og ble gravide på første forsøk. Hadde aldri trodd det på forhånd, men vi var enige om at det var vel verdt pengene. Det ble 4 egg ut, kun 1 blasto og ingen på frys, så for oss var det litt mot oddsen at det faktisk gikk. Kjøper pakke igjen hvis vi skal prøve på søsken. Anonymkode: 4f1cd...044 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #42 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg går litt mot strømmen... Jeg kjøpte ikke pakke med førstemann, og ble gravid. Holder nå på søskenforøsk, og kjøpte ikke pakke denne gangen heller. Dette ble jeg også anbefalt av klinikken. Jeg har, etter å holdt på hos Riksen først, visst at jeg får mange gode blastocyst ør uttak. Fikk feks 6 på frys denne gangen. Anonymkode: 9bf7c...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #43 Del Skrevet 15. mai 2024 Vi gikk for enkelt.. Ble gravid på første og endte med 3 på frys. Icsi på grunn av mannlig faktor Jeg var 34 år. Anonymkode: c5ac8...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå