Gå til innhold

Jeg har fått en elsker - hva nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min oppfattelse av "elsker" er en sexvenn man har i tillegg til (og hemmelig for) en fast livspartner. 

Kaller man det elsker uten at man har en annen partner?

Anonymkode: 29987...d1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kaller man det elsker uten at man har en annen partner?

Selvfølgelig, disse fwb og pulevenn/kk-greiene er noe nymotes påfunn ila. de 2-3 siste tiår.  

Anonymkode: 61d39...f20

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en som overnatter en natt ca annenhver helg når jeg har barnefri. Vi har sex og masse fysisk nærhet. Holder rundt meg hele natta, holder hender, kliner, ser av og til film.

Sender meldinger og snapper daglig. Veldig hyggelig, og er glad i ham men det er for stor aldersforskjell og vi er for ulike til at forhold ville ha funket.

Vi tok samtalen om eksklusivitet ganske tidlig, og at det var en forutsetning for å få lov til å droppe kondom. Er ikke bekymret for at han ligger rundt, han er ikke typen til det.

Anonymkode: 251bc...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (2 timer siden):

Jeg trodde alle som har noen de kaller elskere/elskerinner var i et forhold eller gifte, men her virker det som om de fleste er single? Da er man vel mer i et forhold, uforpliktende eller fast? Kaller man det elsker/elskerinne da? Jeg dømmer ingen om noen er i et annet forhold og skjønner at livet ikke er sort/hvitt. Bare litt nysgjerrig.

Jeg er singel med elsker. Vi er ikke i er forhold, og ingen vet om oss. Vi koser oss, har god kjemi i senga og ellers og er eksklusive, men omstendighetene i våre liv gjør det ikke mulig å være i et forhold offisielt. Vi er enige om st vi har det slik vi har det nå frem til ting forandre seg på den ene eller andre måten. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/9/2024 at 10:14 PM, AnonymBruker said:

Begge vil ha noe ukomplisert men en fast elskerrelasjon 

Anonymkode: 1ece9...ebb

Nei. "Friends with benefits" opplegg fungerer aldri. En av partene vil alltid utvikle følelser. Vi mennesker liker å late som at sex og kjærlighet er to forskjellige ting, at sex bare er et dyrisk innstinkt. I realiteten er det koblet opp mot hverandre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her... liten oppdatering. Vi har avklart eksklusiviteten, så ingen av oss ligger med andre. At jeg bruker ordet elsker er fordi jeg liker det ordet bedre enn knullevenn osv. Både han og jeg er single. Forholdet vårt er helt eksplosivt.

Må innrømme at jeg liker han sykt og det plager meg. Er redd for å falle så dypt å bli såret. Vet han vil ha barn og det kan ikke jeg gi han. Men tar en dag av gangen, akkurat nå funker dette.

Anonymkode: 1ece9...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Knull hvem du vil! 

Her høres det også ut som han som er yngre enn deg vil ha noen fast han kan ligge med ved behov. Dersom han får muligheten å ligge med noen yngre og diggere enn deg så gjør han det. 

Anonymkode: b96ea...8df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Knull hvem du vil! 

Her høres det også ut som han som er yngre enn deg vil ha noen fast han kan ligge med ved behov. Dersom han får muligheten å ligge med noen yngre og diggere enn deg så gjør han det. 

Anonymkode: b96ea...8df

Ja, det var påtakelig hvordan eldre mennesker i denne tråden ønsker å kontrollere de unge.

Ligg gjerne med unge mennesker, ligg gjerne med de som kunne vært barna dine i alder (så fremt de er voksne), men ha for fader anstendighet til å ikke legge bånd på de unge. Når eldre mennesker vil eie og kontrollere unge mennesker, er det virkelog usmakelig. Ikke rart hvis unge mennesker skyr de eldre, hvis de er så desperate som i denne tråden.

Anonymkode: 963e2...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
jane78 skrev (På 15.5.2024 den 23.23):

Nei. "Friends with benefits" opplegg fungerer aldri. En av partene vil alltid utvikle følelser. Vi mennesker liker å late som at sex og kjærlighet er to forskjellige ting, at sex bare er et dyrisk innstinkt. I realiteten er det koblet opp mot hverandre

Njaaaa, du er litt for bastant der tenker jeg. Det kommer vel mest an på hvilket opplegg man holder på med. Om man koser og melder og har jevn kontakt hele tiden kan nok følelser utvikles. Men om man kun treffes for sex, og eneste dialogen man har mellom sex er planlegging av sex kan man holde på lenge. Har jeg erfart.

Anonymkode: 9b9dd...b44

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...