Gå til innhold

Tips/ erfaringer med beinhinnebetennelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hele livet har jeg vært aktiv med jogging, turgåing og styrke på senter. For to år siden hadde jeg en operasjon i foten som gjorde at jeg fikk varige nerveskader. Jeg kan fint gå inne på jevnt underlag, men trenger en krykke til støtte ute. Jeg har tatt det tungt at kroppen ikke kan brukes som før, hode og kroppen min trenger aktivitet.

Trener litt med manualer/strikk hjemme- men vil svette, kjenne puls, kjenne kroppen i bevegelse. Så jeg har forsøkt meg litt frem på tredemølle hjemme- da får jeg fast underlag og mulighet til å holde meg i apparatet om jeg blir ustø. Det har gått overraskende bra, har gått rundt en halvtime hver dag i en måned nå. Hodet og kroppen hadde så godt av det. 

Så får jeg plutselig smerte i leggen under en økt- og skjønner at det er beinhinnebetennelse. Det tok 3 dager før jeg ble bra. Iflg Google kan dette være kronisk, og man blir anbefalt å finne en annen treningsmåte. For min del går ikke det, jeg trenger så inderlig å kunne fortsette aktivitet på møllen!

Er det noen som har erfaringer med beinhinnebetennelse? Har ikke våget å gå oppå mølle siden

Anonymkode: bfdb5...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...