AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #1 Del Skrevet 9. mai 2024 Noen borti landene har fått tilgang til eposten min, og det hjelper ikke å skifte passord for flere ganger får jeg beskjed om at passordet enten er endret, eller at et påloggingsforsøk er blokkert m.m. Nå har jeg gitt opp hele mailen og ønsker å slette den. Men jeg har jo brukt denne mailen i over 10 år og er registrert på forskjellige nettsider, jeg frykter da at de kan opprette mail (dette er outlook.com) og bare be om å få passordet sendt slik at de kan komme seg inn på brukerne mine igjen (vet ikke hvor forlokkende blivakker.no er for en person fra thailand men dere skjønner greia)… så spørsmålet mitt er altså, kan man gjenopprette/opprette en hotmail/outlook-konto med samme navn som er brukt tidligere? Mener man ikke kan gjøre det med gmail? Anonymkode: ca348...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #2 Del Skrevet 9. mai 2024 Og oppfølgingsspørsmål: kan man finne ut hvilke nettsider jeg har registrert eposten min? Altså få en oversikt over hvor jeg gar bruker? Ts Anonymkode: ca348...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #3 Del Skrevet 9. mai 2024 Kommer du inn på den etter du skifter passord og så endres det igjen? Da bør du gjøre deg igjen, gå igjennom alle innstillingene som gjenoppretting epostadresser, telefonnummer og slikt. Når det er endret tilbake og du bruker et sikkert passord + 2 faktor pålogging så bør det være ok. Anonymkode: 179cb...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Kitty Skrevet 9. mai 2024 #4 Del Skrevet 9. mai 2024 https://support.microsoft.com/nb-no/office/outlook-com-kontoen-min-har-blitt-hacket-35993ac5-ac2f-494e-aacb-5232dda453d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kommer du inn på den etter du skifter passord og så endres det igjen? Da bør du gjøre deg igjen, gå igjennom alle innstillingene som gjenoppretting epostadresser, telefonnummer og slikt. Når det er endret tilbake og du bruker et sikkert passord + 2 faktor pålogging så bør det være ok. Anonymkode: 179cb...b4d Takk, jeg hadde ikke på totrinnsinnlogging så har skrudd på det og får se om de fortsatt kommer seg inn men det skal vel være vanskelig😅 ts Anonymkode: ca348...9cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk, jeg hadde ikke på totrinnsinnlogging så har skrudd på det og får se om de fortsatt kommer seg inn men det skal vel være vanskelig😅 ts Anonymkode: ca348...9cf Det er riktig. Ingen kan komme seg inn hvis du har 2-faktor-autentisering, med mindre du da gir bort koden selv. Anonymkode: 53117...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #7 Del Skrevet 12. mai 2024 Jeg hadde broadpark som plutselig ble stengt, fikk endret de fleste steder uten problem. Det vanskeligste var Wish 😆 Anonymkode: 49612...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå